Floor's pov
Pff vandaag is de dag. Die fucking dag. ik moet wel zeggen dat ik al een paar plannen heb. Natuurlijk wil ik het daar niet volhouden, het gaat alleen maar erger worden. Ik pak gewoon een doosje pillen mee rond de 50 en dan hopen dat het niet voor de 2de keer een mislukte poging word.
Ik kan dat doen wanneer ik wil, alleen moet ik het ergens verstoppen want anders gaan ze het afpakken. Mijn plan in om ze in mijn BH te steken en dan hopen dat ze dat niet gaan checken.
Ik pak de pillen en doe ze allemaal van die kleine zakjes. Zo van die typische drugs zakjes. Ik heb er een stuk of 5 zakjes, 10 pillen per pakje. Dat moet wel voldoende zijn. Ik leg ze onder mijn bed want straks komt robbie mijn koffer checken of ik geen dingen meeneem die niet mogen. Zoals mesjes enzo. Alsof die niet zullen afgenomen worden maar goed ik laat hem maar gewoon zijn ding doen. Als ik hem zo een goed gevoel geef dan mag hij dat gerust doen. In mijn koffer zit er echt gewoon yusu kledij en boeken dat is het. Ik ben niet van plan om daar nog lang rond te lopen dus veel heb ik niet meer nodig.
Er word op mijn deur geklopt. "kom maar binnen" zeg ik. het is Robbie wat ook wel te verwachten was. "ik heb echt niets raars mee hoor gewoon kledij en boeken" zeg ik. hij rommelt een beetje door mijn valies. "oke nice. Goed gedaan, binnen 10 minutjes vertrekken we" zegt hij terwijl hij mijn koffer dicht ritst. "ik zal hem al meepakken dan moet jij er niet mee sleuren" jaja het zal dat zijn. Hij zal vast wel gewoon bang zijn dat ik er niet snel nog iets in steek. Opzich was ik dat niet van plan dus moet ik niet meer met de koffer sleuren handiigg.
Goed als robbie uit mijn kamer wandelt ga ik zo snel als ik kan naar mijn bed. Ik zoek een beetje waar die zakjes liggen maar vind ze al snel. Ik pak ze en steek ze in mij BH. Als ik in de spiegel kijkt val het niet op dat er 50 pillen in zitten. Perfect. Ik ga nog snel eens naar de wc en loop nog eens rond of ik echt alles mee heb. Als ik klaar ben ga ik naar mijn deur. "dat was het dan" fluister ik zachtjes tegen mezelf. Ik loop naar buiten en sla de deur achter mij dicht. Ik zucht nog eens diep in en uit en loop dan de trap af.
"Ahhflo ik denkt dat we bijna gaan vertrekken we moeten juist nog wachten op koen" zegt matthy. "wacht wat jullie gaan mee?" vraag ik. "tuurlijk gaan wij mij" zegt raoul. Pff das kut. Het is allemaal goed en wel e maar dan moet ik weer afscheid nemen. Voor goed zeg maar. Ik had mij er al over gezet dat ik nu afscheid moet nemen, nu moet dat in da fucking kut gebouw. Weeral afscheid nemen voor de zoveelste keer en ik haat dat. Maar goed ik moet keuzes maken. En ik denk dat de keuze dat ik nu ga maken de allerbeste is.
JE LEEST
Is it my fault?
FanfictionHet is mijn schuld. Had ik naar mijn zusje omgekeken was er niets gebeurd. Dan leefde ze misschien nog.... ⚠️ TIW: - zelfmoord - Donkere gedachten/ depressie - Self Harm - Eetstoornis - Zelfmoordgedachten Het verhaal speelt af in casa del huts m...