16- That did not go as expected...

102 5 0
                                    

Floor's pov

De jongens zijn hun video aan het opnemen in de keuken en ik zit gewoon op de bank op mijn telefoon. Word wel een leuke video denk ik. Het is een soort van wedstrijdstrijd tussen 2 teams wie de beste gerechten kan maken met huishoudelijke dingen je weet wel. Wel origineel.

Tot ik Robbie hoor zeggen 'mat weet jij waar die carnavals pakken liggen' en matthy antwoord met 'ja op floor haar kamer' ohow. Probleem. Mijn jointjes en sigaretten liggen daar en tot hoe ver ik weet weten de jongens daar nog niets van. Fuuuccck. Ik zie robbie de trap al op lopen ik wil er achter aan lopen maar matthy hou mij tegen. 'kom floor, wil je eens in de video?' ik probeer hem te negeren maar dan staat hij plots voor mijn neus. 'je wou toch eens in de video?' vraagt hij terwijl hij mijn arm vast neemt om mij mee te nemen. 'aauw' roep ik. 'ow sorry flo dat was ik even vergeten' zegt hij met een gezicht dat je niet op boos kan blijven. 'tis oke'. Zegt ik. en terwijl ik dat zeg hoor ik robbie mijn naam al roepen vanuit mijn kamer.

Oke goed daar gaan we.


Ik loop met een bang hart naar boven. Waarschijnlijk is robbie mega boos op mij en zet hij mij uit huis.

Ik kom uitgeput toe op mijn kamer. Het zou kunnen dat ik in een lichte paniekaanval kom of dat ik gewoon moe ben van de trap. Hij staat al met mijn sigaretten en jointjes in zijn handen teleurgesteld te kijken naar mij. 'sorry' breng ik zachtjes uit. Ik merk dat ik steeds sneller begin te ademen. Ik krijg het niet meer onder controle, alles draait en ik val op de grond. Alles is zwart, zou dit het einde zijn of moet ik nog verder leven in deze hel.

Robbie's pov

Floor is net bewusteloos op de grond gevallen. Ik heb haar nog proberen geruststellen maar blijkbaar zijn die woorden niet binnen gekomen. 'JONGENS KOM NAAR BOVEN' roep ik maar snel uit lichte paniek. 

Eenmaal als je jongens boven komen trekken ze mij meteen weg van floor omdat zij ook gewoon weten dat ik niet zo goed kan omgaan met stress. Raoul ontfermt hem over haar en ik ga naar beneden. Ik heb de opdracht gekregen om cola te halen en een vochtige theedoek. In dit warme weer zou de warmte ook wel een oorzaak kunnen zijn waarom ze flauwvalt. Als ik terug naar boven ga zie ik dat Raoul floor al weer heeft wakker gekregen. 'ah top ze is al wakker' zeg ik fluisterend omdat ik zie dat ze nog maar wat aan het wakker worden is.

Ik wil haar zo graag beter maken. Ik doe zo mijn best maar blijkbaar niet genoeg...

Is it my fault?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu