Floors'pov
We komen terug aan in casa del huts. We zijn onderweg nog een maccie gepasseerd en de jongens hebben al middag gegeten. Ik zei dat ik geen honger had maar Robbie had me door. Ik heb hem beloofd thuis wat fruit enzo te eten. Ik zal het opeten maar zal dan wel eens toevallig naar de wc gaan. Ik word al dikker als ik er naar kijk.
Ik wandel meteen naar de bank en zet mij erop. Ik ben zogezegd vergeten dat ik aan robbie heb beloofd om nog iets te eten. Maar jammer genoeg is hij dat niet vergeten want hij komt met een yoghurt met frambozen naar mij gewandelt. 'hier eten' zegt hij terwijl hij de yoghurt aan mij geeft. Pfff, ik zal moeten zeker. Matthy zit rechts van mij en raoul links. Ze kijken mij alle 3 aan of ik eten naar binnen scoop. Ik schep wat yoghurt op mijn lepel en kijk ernaar. Ik adem nog eens diep in en uit en steek de lepel in mijn mond. Ik moet al bijna kokhalzen van het idee dat er nu eten in mij zit.
Na ongeveer het halve bakje opgegeten te hebben en ondertussen al bijna een uur later zegt Robbie dat het oké is. Zijn geduld was ook op denk ik. hij gaat meteen naar zijn kamer dus ik ben alleen op de beneden verdieping. Nu heb ik vrij spel. Ik loop meteen naar de wc en doe de deur op slot. Ik ga op mijn knieën zitten voor de wc pot en steek mijn wijsvinger zo diep als ik kan steken. Het voelt zo goed. Al de yoghurt waar ik een uur over heb gedaan ligt er nu in 5 seconden weer uit. Fantastisch. Ik steek nog eens mijn vinger in mijn keel om zeker te weten dat alles uit mijn maag is. Mijn maag is nu helemaal leeg dus ik voel mij al veel beter.
Ik ga naar boven en ga meteen naar mijn badkamer. Ik doe de douche aan en kleed mij helemaal uit. Ik draai mijn douche op de hoogste temperatuur. Ik ga eronder gaan staan. Pff wat voelt dit goed. De sneeën in mijn arm voel ik branden. De sneeën waar ze gisteren nog hechtingen zijn ingezet. Even alles vergeten. Al da fucking gedoe met al dat eten. Ik wil niet eten, dat is echt voor niets nodig. Eten zorgt er alleen maar voor dat ik dik word. En daarbij mensen zeggen altijd dat dat leuk is, gezellig om te doen met vrienden. Ik vind daar dus helemaal niets van dus geen 1 reden om wel te eten.Niet dat ik het van plan was maar he je weet nooit.
Oke mensen. Niet onzeker zijn. Iedereen heeft een mooi lichaam. Ik link nu ook meteen een eetstoornis aan dun zijn en nooit willen eten maar dat is niet altijd zo. Iedereen is mooi zoals hij is. Je hebt eten nodig om te functioneren. Het menselijk lichaam heeft eten nodig. Je hebt eten nodig om te kunnen nadenken, bewegen en nog zoooo veel meer. Dus pls blijf eten. Ik weet het het is makkelijker gezegd dan gedaan maar je komt er weel doorheen <3
Als je dit leest pak dan even een koekje ofzo want je verdient het :)
JE LEEST
Is it my fault?
FanfictionHet is mijn schuld. Had ik naar mijn zusje omgekeken was er niets gebeurd. Dan leefde ze misschien nog.... ⚠️ TIW: - zelfmoord - Donkere gedachten/ depressie - Self Harm - Eetstoornis - Zelfmoordgedachten Het verhaal speelt af in casa del huts m...