19- not now please

112 5 0
                                    

Floor's pov

Na een half uur gewoon in mijn bed liggen heb ik de motivatie gevonden om eruit te komen.  Als ik er uit stap is even alles zwart maar na een tijdje is dat wel weg getrokken. Ik doe mijn kleren aan en dan ga ik naar de badkamer. Het is heel warm vandaag dus heb ik een bloesje aan met lange mouwen. De jongens weten natuurlijk allemaal van mijn zelfverwonding maar toch voel ik mij er niet goed bij dat ze er naar zouden kijken.

Ik kam mijn haren door en poets mijn tanden. Meestal ontbijt ik toch niet dus dat moet ik ook al niet meer nadenken of ik mijn tanden poets voor of na het ontbijt. Tenzij dat Robbie beneden aan de keukentafel zit. Als dat zo is begint mijn dag al minder goed. Dan ben ik verplicht om te eten en voel ik mij een hele dag slecht of schuldig. Of allebei.

Ik loop met een bang hart naar beneden in de hoop dat ze gewoon opnamens hebben en dan ze hier dus niet zijn. Maar ik hoor Koen al roepen. Als ik de woonkamer binnen kom zitten ze allemaal aan tafel.

'Ah hey flo, ja we zijn even een video aan het opnemen' zegt Rob. Ja no shit, ze zitten aan tafel met de white bordjes en 3 camera's die aan het filmen zijn. Waarschijnlijk weer een of ander quizje aan het doen. 'Vergeet jij wel niet te ontbijten' zegt Matthy. Jeetje waarom denkt die daar nu aan. Die moet bezig zijn met zijn quiz niet met mij. Ik knik en loop naar de keuken. 

Als ik wat rond kijk is er niets wat mij aan staat. Niets gezond, ik pak wel een appel ofzo. 'Kom je er niet even bij zitten flo, Rob is mega slecht bezig die kan je hulp vast wel gebruiken' zegt Koen. Misschien als ik nu even mee doen dat ik dan niet meer moet eten. Ik schiet in de lach en loop naar de tafel. 'Je moet wel eten e Floortje' zegt Rob fuck 'is dat niet onbeleefd als ik eet op beeld en jullie niet' zeg ik misschien hoeft het dan niet. 'Nee hoor dat doen we veel, pak maar een bolletje ofzo' brengt raoul uit. Fuck plan mislukt.

Ik loop weer naar de keuken en pak een bolletje. Ik pak een plakje kaas en leg hem ertussen. Het liefste eet ik het met choco maar daar zitten veel te veel calorieën in. Ik loop met men bolletje terug naar de tafel. 'Wat spellen we eigelijk' zeg ik terwijl ik naast Rob ga zitten. 'Van wie is de quote' zegt hij 'oei ik weet wel niet of ik daar zo goed in ben'  'dat maakt niet ui ik ook niet' ik schiet in de lach door zijn woorden.

Ondertussen zit ik heel mijn bolletje voor mijn neus uit elkaar te halen. Ik zal zeker elke cm gezien hebben. Elke kruimel. Elke kruimel die mij dik zal maken. Elke kruimel is er 1 te veel.

Oké goed raar hoofdstukje. Maar goed ik ben vandaag op kamp vertrokken. Ik ben een Belg dus ik moet nog niet naar school. Naar Italië 10 daagjes dus het zou kunnen dat ik niet om de 2 daagjes ga kunnen plaatsen dus sorry daar voor ik ga mijn beste doen xx

Is it my fault?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu