13 - Collect moments

114 8 0
                                    

Floor's pov
Ik doe mijn ogen open. Vandaag is het de dag. De dag waar ik zo lang op heb gewacht. Ik wist het wel pas sinds gisteren maar goed. Gisteren kon niet snel genoeg gedaan zijn.

Het is 8 uur en ik hoor de deurbel al gaan, dat zal Milo zijn. Ik doe een short aan en een croptop met lange mouwen. Je weet wel waarom het met lange mouwen is. Ik doe lichte make-up op en kam mijn haren door en doe er een haarclip in.

Ik loop naar beneden en daar zie ik iedereen al aan tafel zitten buiten Koen. Hoe kan dat dat die zelfs nu te laat is, hij woont in dit huis. Hoe doet die jongen dat toch. Maar toch na enkele minuten komt ook hij een beetje brak naar beneden. "Wanneer vertrekken wij?" Vraagt hij terwijl hij zijn riem nog dicht doet. "Nu" brengt Matthy wat op een geïrriteerde toon. Dit word een leuke dag.

We zitten in het bankzittersbusje op weg naar de Efteling. We moeten daar vroeg zijn want volgens mij gaat het park nog open vanmiddag. En de jongens met mensen in de Efteling zou het wel eens lang kunnen duren als we weer naar huis kunnen gaan. Als ze allemaal om een foto vragen zijn we 6 jaar bezig.

Iedereen slaap hier in het busje. Matthy rijd en ik zit naast hem. Ik ben verbonden met de auto voor muziek. Hihihi nu kan ik veel doen. Het is wel maar 3 kwartier  rijden maar goed dat is toch iets

We komen aan in de Efteling. Aaaaa zooo coolll. Het is de 2de keer dat ik hier ben. Vroeger als ik kind kwam ik hier 1 keer maar daar herinner ik mij niet meer van ik was ook gewoon 4 jaar. Het zou zot zijn als ik dat nog weet. Toen waren er ook nog niet zo coole attracties. Allee die waren er wel maar ik was gewoon 1 volle meter te klein. Toen was dat 5 keer in droomvlucht en nu kan ik ook gewoon in de baron mega cool.

De jongens beginnen met hun opnamens en inderdaad verstoppertje. Ze vragen of ik wil meedoen. Ach ja waarom niet zolang ik maar niets moet eten. Als ik veel ren verbrand ik misschien nog wat calorieën. Milo moet zoeken, met andere woorden we worden niet zo snel gevonden. We lopen met zen alles het park in, iedereen een andere richting uit. Ik loop richting de baron en zoek HET beste plekje uit. Uiteindelijk ben ik toch beland tussen de struiken. Ergens in een parkje dicht bij de baron. Milo kennende zal hij niet zo snel tussen de struiken kijken.

De opnamens zitten erop. Eindstand: iedereen is gevonden buiten raoul. Typisch weer. Koen is als eerste gevonden omdat die ergens achter een vuilbak in slaap was gevallen. Blijkbaar was het wel een heel heftig avondje gisteren.

Maar goed het is ondertussen 10u over 2 uurtjes gaat het park open dus we hebben nog 2 uurtjes om veel attracties te doen. We beginnen met de vogelrok om gewoon rustig te beginnen. Koen blijft buiten wachten omdat die anders alles onderkotst denk ik. Na de vogelrok gaan we naar Joris en de draak. Matthy, Robbie en ik gaan in water en de rest in vuur. En ja hoor water wint gewoon.

Na nog een paar attracties gedaan te hebben gaan we terug naar huis. De jongens hadden het gehad en ik eigelijk ook wel. Wel zot dat je in 2 uur tijd zoveel attracties kunt doen zonder aan te schuiven.

Sorry dat heel dit deel over de Efteling gaat. Was ietsjes te enthousiast bij het schrijven van dit deel. Ik denk dat ik nog nooit zo snel een deel heb geschreven. Maar goed hopelijk hebben jullie er van genoten okal was het alleen maar Efteling xx
En vergeet niet te stemmen :)))

Is it my fault?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu