Floor's pov
Ik loop naar mijn kamer en kijk naar mijn bed. Daarjuist had ik al mijn spulletjes daar op gelegd maar ik moet nog een verstop plek zoeken. De jongens hebben nog geen idee wat ik hier allemaal uitsteek en dat wil ik graag zo houden.Ik steek mijn mesjes ergens vanachter in een kast van mijn badkamer. En mijn drugs en sigaretten steek ik tussen het grief van de jongens. Het zal toch niet dat ze hun carnavalspakken van een paar jaar geleden snel gaan nodig hebben.
Als alles is verstopt plof ik in mijn bed. Het was een raar dagje vandaag. Plots lig ik hier met de bankzitters in het zelfde huis.
Ik kijk nog even op mijn gsm. Maar nee hoor mijn moeder heeft niets gestuurd. Ik denk echt dat ze mij gewoon vergeten is. Mark is er om haar af te leiden.
Ik pak mijn oortjes en ga terug ik mijn bed liggen. Ik zet Roxy dekker op en zo die shit want das el een vibe.
Na een half uurtje heb ik het wel een beetje gehad en ga ik slapen. Wat een dag.
Rob's pov
Ik ben yusu verloren van mijn nichtje van 4 jaar jonger. Maar ik gun het haar wel. Ze heeft het lastig, ze wil het zo niet laten merken maar ik ken haar langer als vandaag.Gelukkig is Matthy er ook. Ze heeft haar echt gehecht aan Matthy. Ze heeft het heel moeilijk om haar te hechten aan mensen. Dat komt door haar verleden. Ik ken haar niet zo goed maar dat weet ik wel. Vroeger bij familie weekenden waar wij altijd samen. We sliepen in kamer, als we een wandeling deden wandelde we altijd samen. We waren echt 2 handen op 1 buik. Maar toen stierf haar vader waardoor ik haar ook amper zag. Haar moeder schermde haar helemaal af van iedereen zelf van haar eigen familie. Ik vond dat echt bizar kut want ik mocht haar wel. Nogaltijd hoor maar toch is het wat anders. Ze is een andere persoon geworden. Ze had al een kut verleden en dan komt de dood van haar vader en broer er ook nog bij. En dan vorige week haar zus ook.
Ik weet dat ze het lastig heeft en ik wil er alles aan doen of haar hier een leuke tijd te beleven. Ik heb liever dat ze hier zit dan thuis. Thuis zou ze alleen maar zitten piekeren en met die vent hoe noemde hij ook al weer iets met een M. Het is ook niet zo belangrijk.
Ik weet ook niet hoelang ze hier gaat blijven. Niemand weet het. Het is natuurlijk allemaal afhankelijk van haar moeder.
Pfff sorry voor dit kut deel. Volgend deel word beter xx
Maar ik ga eerst op kamp voor 10 dagen duuss ik kan 10 dagen niets plaatsen :(
Dus tot over 10 dagen xx
En o ja laat even weten wat je al van dit boek vind x
JE LEEST
Is it my fault?
FanfictionHet is mijn schuld. Had ik naar mijn zusje omgekeken was er niets gebeurd. Dan leefde ze misschien nog.... ⚠️ TIW: - zelfmoord - Donkere gedachten/ depressie - Self Harm - Eetstoornis - Zelfmoordgedachten Het verhaal speelt af in casa del huts m...