Ze kwamen soms wel eens chillen bij mij. Dan speelde we altijd FIFA en nog andere spelletjes in mijn woonkamer. Mijn moeder was nooit thuis en ja mijn vader ja dat moet ik niet meer uitleggen.
Het was 2 jaar geleden en ik was 16 en mijn zusje 13. Bas de oudste van de groep die af en toe wel eens een jaar dubbelde was 18 en zat dus ook in mijn vriendengroep.
Toen we eens een maandag na school allemaal naar mijn huis gingen was mijn zusje ook al thuis. Bas wou naar de wc gaan maar ik denk dat hij zich een beetje had vergist van deur. Hij is naar mijn zusje gegaan en haar ja mishandeld. Ze is geslaan en verkracht door hem. Ze was 13 en zag gewoon rustig op haar bed te chillen.
Ik ben er pas achter gekomen 2 maand voor ze zelfmoord pleegde. Ze vertelde het mij pas 2 jaar later. Bas is hier dus nog 2 jaar blijven chillen. En toen ze dat zei, besefte ik mij dat Bas wel veel naar de wc is gegaan als hij hier was. Dus wie weet hoe vaak het is gebeurd. Daarom ben ik ook al boos op mezelf. Als ik niet die vrienden had leefde ze misschien nog. Het is mijn allemaal mijn schuld.
Ik word uit mijn gedachten gehaald door Matthy. "Hheyy hallo flooorr" zegt hij terwijl hij recht voor mij staat "Ow ja sorry" "ja Uhm als je wilt kan je tegen Rob" stelt hij voor "ohh okee " zeg ik op een toon om hem uit te dagen. "Wowow rustig e kleine we zullen wel zien wie er wint" zegt hij met een boze stem "als je even slecht bent als vroeger win ik makkelijk" zeg ik met een lach op mijn gezicht. Hij geeft mij een kleine tik op mijn achterhoofd en ga naast hem zitten op Matthy's zijn bureaustoel.
"Zo moeilijk is dat niet hoor Rob" zeg ik. Ik ben gewonnen. Hoe dan. Het is zijn werk soort van. Matthy stelt zich achter mij en knijpt in mijn schouders "goed gedaan kleine" zegt hij. Rob kijkt naar ons en loopt de kamer uit. " bro kan niet tegen zijn verlies. Dat is al sinds hij klein is" Matthy schiet in de lach "ik denk gewoon dat hij niet had zien aankomen dat jij zo goed fifa kon. Zullen we anders nog een potje?" Vraagt hij ik knik en hij komt naast mij zitten.
"Goed gespeeld kleine" zegt Matthy. Ik ben verloren. Ook wel een beetje logisch want mat speelt al langer fifa dan ik leef. "Goed ik ga maar eens naar mijn kamer gaan" zeg ik. "Oei kun je ook niet tegen je verlies" "jowel maar ik uhm ik heb gewoon honger" zeg ik. Ik heb helemaal geen honger maar ik wil even alleen zijn. "Oké tot zo" "doei" zeg ik en loop Matthy zijn kamer uit.
JE LEEST
Is it my fault?
FanfictionHet is mijn schuld. Had ik naar mijn zusje omgekeken was er niets gebeurd. Dan leefde ze misschien nog.... ⚠️ TIW: - zelfmoord - Donkere gedachten/ depressie - Self Harm - Eetstoornis - Zelfmoordgedachten Het verhaal speelt af in casa del huts m...