4- it's a dark feeling

181 6 0
                                    

Floor's pov

Ik klik op de belletje, het is mijn halte. Ik stap uit en moet nu nog maar 2 minuutjes stappen. Als ik er bijna ben zie ik Robbie al buiten staan met de andere jongens. Ze zijn hun video al aan het opnemen. "Ahh hey Floor, wacht ik kom" zegt Robbie. Ik stond voor de poort en ik kon niet binnen.

"Gaat het een beetje" vraagt hij. "Mijn moeder heeft een andere vent" zeg ik meteen. Oeps misschien was dat ietsjes te vroeg om daar al over te beginnen. "Is hij een beetje oké" vraagt hij terwijl hij het nog aan het verwerken is. "Nope" zeg ik en hij schiet in de lach "maar kijk nu ben je hier" gelukkig, anders zat ik een hele dag met mijn ouders opgescheept.

"We zijn de intro aan het opnemen voor een video, je kan nog mee doen als je wil" zegt Robbie. dit had ik niet zien aankomen "welke video is het?" Vraag ik want dat is wel belangrijk natuurlijk. "Een eetwedstrijd" oh ik wil zo graag maar dat gaat niet. Als het nu een verstoppertje was dee ik meteen mee maar een eetwedstrijd gaat niet. "Ja Uhm ik lust niet zo veel dus ik denk dat ik maar best niet mee doe, maar ik kan wel zo jullie bordjes klaar zetten" zeg ik snel. Misschien heb ik een beetje gelogen maar dat moet wel kunnen toch?? "ah oké Nice kan ook" na dat gezegd te hebben lopen we naar de rest van de jongens.

"Jongens dit is Floor mijn nichtje" zegt Robbie tegen de andere jongens. Ik ken ze al een beetje allemaal want ik heb gisteren bijna de hele avond video's van hun gekeken. Haha oeps. Ze stellen zich allemaal voor en we gaan maar naar binnen.

Robbie heeft een mini rondleiding in het huis en we ploffen met zen allen op de bank. "Uhm Floor wat doe je hier Eigenlijk" vraagt Koen. Ik kijk Robbie aan en hij geeft een goedkeuring knikje.

"Uhm ja waar begin ik. Gisteren was de begrafenis van mijn zusje en ik wou wat afleiding en toen heeft Robbie mij gevraagd om eens naar hier te komen" meer moeten ze niet weten. Alle Robbie weet ook totaal nog niet alles maar dat komt wel. "Het komt er op neer dat ze anders een hele dag alleen in haar huis zit en dat vind ik wel zielig" zegt Rob.  De jongens snappen wat Robbie zegt. "Je mag hier zo lang blijven als je wilt" vult een jongen met blond haar erbij aan, ik denk Matthy. Ik kijk weer naar Rob en hij geeft weer een goedkeuring knikje. Ik was nu niet van plan om hier in te komen trekken maar het is wel gezellig. Beter als thuis allesinds.

Ik moest normaal gezien nu al thuis zijn maar die  vent zal mijn mama wel geruststellen. Ze heeft vast niet eens door als ik even bij mijn neef logeer, ik denk zelf dat ze blij is.

Is it my fault?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu