33.

7 0 0
                                    

Nicolette's view

,,Nemůžu uvěřit, že jedeš s náma," zajásala Mads, hned jakmile mi otevřela dveře od bytu.
Abych vás trochu uvedla do obrazu, Jackové se měli zúčastnit předávání cen v LA a my s Mads jsme měly být jejich doprovod.

,,Ty budeš taky oceňovaná?" Zeptala jsem se zvědavě, když mě vedla do kuchyně.
,,Ne blázínku, tam ještě nejsem. I když by to samozřejmě byla paráda. A co teprve vlastní tour. Možná někdy," blábolila páté přes deváté.

Nebudu lhát, taky mnou proudilo vzrušení, a zůstat nad věcí mě stálo nějaké to přemáhání. Zároveň jsem kdesi vzadu cítila něco dalšího. Nervozitu. Úzkost. Madison i Jackové mluvili o červeném koberci. O fotografech. Nevím, jestli jsem na něco takového připravená. Jestli vůbec chci, aby na mě v jeden moment mířili desítky, ne-li stovky fotoaparátů. Jistě na závodech nás taky fotili a fotky jsou veřejně dostupné. Ale není to totéž. Tam jsem pro ně byla vrcholová sportovkyně. Hvězda ve svém oboru. Tady budu ale něco jako vetřelec. V tomhle světě nejsem doma, a nejsem si jistá, jak na mě budou ostatní reagovat.

Kluci už mají slušnou kariéru, mají vybudovanou velkou základnu fanoušků, přesněji řečeno fanynek. Nemusím být zrovna génius, aby mě napadlo, že nemálo z nich by určite rádo stálo na mém, či Madisonině místě. S pár nenávistnými projevy už jsme se také obě setkaly, ale ve finále nešlo o nic velkého. Možná se jen zbytečně stresuju.

,,HOVNO!" rozezní se najednou pokojem. Šokovaně se podívám na Madison. Dívá se na mě s vytaženým obočím a rukama v bok.

,,Cože?" vytřeštila jsem na ní oči.

,,Nevnímala jsi, tak jsem tě musela probrat. Sprostý slova na to fungují nejlépe," culí se.
,,Ptala jsem se tě, v čem chceš jít na to oceňování." Pokrčím rameny. ,,Netuším, nemám moc slavnostních šatů, asi si vezmu to, co jsem měla na svatbě. A ten pohoršený pohled si nech, nikdy jsem nepotřebovala společenský šaty," okomentuji její pohled, který po mně hodila. Zvedne ruce do obranného gesta.
,,Fajn fajn, to chápu, každopádně, tě nenechám jít v něčem, co už si na sobě měla. Nebo alespoň ne úplně."
Ze stolu sebrala krejčovský metr, na několika místech ho okolo mě obtočila, míry si zapsala.

,,Noha?"
,,Třicet šest," odpovím. ,,A půl," dodám rychle. Podívá se na mě zpoza brýlí. ,,Jsi roztomilá. Každopádně, mám vše, co potřebuju. Ty se teď jeď sbalit, a připrav si ty šaty. Odpoledne se pro ně stavím, a zavezu je Brit. Má kouzelný ruce, budeš koukat."¨

,,Vždyť za dva dny jedeme," podivím se. Madison si rádoby povýšeně odfrkne. ,,Tak to je fůra času. Jeď už."

---------------------

Už deset minut jsem seděla v hale a hypnotizovala hodiny, ukazující deset minut po šesté ráno. Z hypnózy mě za dalších pět minut vytrhne zavibrování hodinek. No konečně. Vyjdu ven i se svým menším kufříkem. Je chladno, obloha je zamračená a chladný vítr mě pohladí po tváři. Z auta vystupuje Jack a přivítá mě dlouhým polibkem.
,,Jedeš pozdě," neodpustím si rýpnutí.
,,Chyběla si mi," zašeptá proti mým rtům. Usměju se, ale neřeknu nic, a odcházím směrem k autu.

,,Tobě jsem nechyběl," zeptá se zasmušilým tónem, stále postávající u dveří. Zadívám se mu dlouze do očí, až uhne pohledem.
,,Vyhrála jsem," vykřiknu vítězoslavně.
,,Neřekla si, že hrajeme," řekne popuzeně a jde za mnou.
,,Taky si mi chyběl," řeknu a otevřu kufr. Plácne mě po zadku a odstrčí mě.
,,Bež, já to udělám."
Poslechnu a nastoupím do auta. Sedíme s Jackem vzadu, Mads s Jackem G sedí ve předu, a před námi je tří a půl hodinová cesta na letiště.

----------------------
Půlka letu za námi, a po asi pěti turbulencích je konečně klid. Dívám se na zemi pod námi. Nebo to alespoň předstírám. Jackovi prsty mi přejíždí po stehně, a kreslí mi na něj obrazce, a rozptylují mě. Jack ale zavřené oči, a tak nevím jak moc vnímá. Já ho naopak vnímám až moc. Husí kůži, pokrývající moje nohy, cítím i přes kalhoty. Nevím jestli si to jen namlouvám, ale jeho ruka se nepatrně přibližuje blíž a blíž mému klínu. Cítím, jak se mi v podbřišku rozlévá horoucí teplo. Zavřu oči a nakrčím obočí. Myšlenky se mi točí v hlavě jedna za druhou. Přemýšlím, jestli horko, které cítím, sálá ze mě, nebo z Jackovy ruky. Ta náhle sevře pevně moje vnitřní stehno, což mě donutí se prudce nadechnout a otevřít oči.
Dívá se na mě. Nevím jak dlouho. Pozoruje mě, v očích dychtivý pohled. Úplně na mně visí.
Otočím se obličejem k oknu a cítím, jak se mi všechno teplo nahrnulo do tváří.

,,Přemýšlela jsem," řeknu, ale hlas mi přeskočí. Mlčím a on mlčí taky. Ví, že když mě přeruší, nic ze mě nedostane.
,,Jsme spolu už nějakou dobu, tak mě napadlo, že bychom...," v půlce věty mi dojde, že mluvit do zdi letadla taky není nic moc. Otočím se zpátky na Jacka.

,,Myslela jsem, nebo spíš jsem doufala, že bychom mohli strávit nějaký čas o samotě. Spolu." Neříká nic, dívá se na mě, a hltá jedno slovo za druhým. ,,Ráda bych, abychom se posunuli zase někam dál. Teda náš vztah mám namysli. Že bychom mohli..."
Gratuluju Nicol, jsi fakt nemožná. Mlčky na něj zírám, nevím, jak dál.

,,Řekneš něco prosím," zašeptám, sleduju ho prosebným pohledem. Na Jackovi bylo vidět, že jsem ho zastihla naprosto nepřipraveného. Promluví dřív, než se ticho začne měnit na trapné ticho.
,,Ty bys chtěla?" Zeptá se opatrně, ale v očích mu jiskří. Kývnu a cítím, jak mi hoří tváře. Pořád se mu dívám do očí.

,,Jako teď?" Než stihnu něco říct, dodá: ,,To bych do tebe nikdy neřekl, že zrovna v letadle...." Jeho slova mě proberou z transu, když pochopím jejich význam. Praštím ho pěstí do ramene a začnu se smát. Mne si rameno a šklebí se na mě. Napětí je v tu ránu pryč. Miluju tuhle jeho vlastnost. Vždycky umí vyčistit vzduch.

,,Nemyslím zrovna tady a teď, ale ano, chtěla bych. Ty bys chtěl?" Zvážní a chytne mě za bradu. Palcem mi přejede po spodním rtu.
,,Jasně že bych chtěl, ani nevíš jak moc. Nechtěl jsem na tebe nijak tlačit."
Zavrtím hlavou. ,,Nikdy jsem ten pocit neměla."
Zaznamenám pohyb a uhnu pohledem. Jack G prochází uličkou, kouká do země, a sedá si na svoje místo pár řad před námi.

,,Nicméně, tvůj plán se záchodem by stejně asi nevyšel," řeknu a potlačuju smích.
,,Proč si to myslíš?" Zeptá se mě zmateně. Ukážu prstem na Gilinskyho před námi, který se rádoby nevinně rozhlédl po letadle. Jakmile si všiml, že na něho zíráme, prudce se otočil zpátky. Přísahala bych, že mu dokonce zrudly uši.

,,A teď sleduj," zašklebím se na ještě víc zmateného Jacka a ukážu směrem k záchodům. Než jsem stihla napočítat do deseti, do uličky vešla Madison. Vlasy měla rozcuchané, rty napuchlé a červené. Narozdíl od Jacka, se na nás zašklebila a zamávala nám. Sedla si stejně rychle jako Jack předtím, a něco mu pošeptala.

,,Vsadím se o cokoliv, že ti dva se nebyli pouze společně vyčůrat." Jackovi div nevypadnou oči z důlků.

-----------------

Po přistání v LA se necháme odvézt na hotel. Z pokoje by byl i pěkný výhled, kdyby město nehalil opar smogu. Dívám se z okna na rozpálené ulice města pod námi.
,,Byla si tu už někdy?" Zeptá se mě Jack a obejme mě rukama kolem pasu. Kývnu, že byla.
,,Kromě Antarktidy jsem díky gymnastice vkročila na každý kontinent na zemi," dodám.
Jack hvízdne.
,,Chybí ti to?" Otočím se k němu čelem.
,,Ano, a moc, ale není to pro mě tak drastický díky tomu, že můžu trénovat ostatní. Naplňuje mě to."
,,Mrzí mě, co se ti stalo Nicol, vím, že ten sport byl pro tebe vším," povzdychne si. Melancholie v jeho hlase je víc než slyšitelná. Pohladím ho po tváři, pod prsty cítím jemné strniště.

,,Mě ne, už jsem se s tím smířila. Navíc, kdyby se to nestalo, nepotkala bych tebe, a to by mě mrzelo možná i víc."
,,Jen možná?" Zakmitá na mě obočím. Plácnu ho do ruky.
,,Auu, ty jsi tak hrozně surová," kňourá špatně hraným plačtivým tónem.
,,Sklapni," řeknu se smíchem a políbím ho. On mi ho horlivě oplácí. Nahmatám prsty lem jeho trička a vklouznu mu dlaněmi pod ně. Přejíždím mu prsty po zádech. Naše polibky se prohlubují. Zazvoní telefon.

,,Který idiot," zavrčí Jack a vezme telefon. ,,Co je?" vyštěkne do telefonu nervleji, než by si ten na druhé straně zasloužil. Stoupnu si na špičky a začnu ho provokativně líbat na krku. Cítím, jak se napne a potlačí prudký nádech.

,,Zeptám se." Otočí se na mě a zeptá se, jestli se půjdeme někam najíst. Let byl dlouhý a jídlo nic moc. Kývnu a pokračuju v okupování jeho krku. Vidím, jak mu nabíhá husí kůže.

,,Za deset minut dole, a jestli nepřestaneš, tak tam za deset minut opravdu nebudeme."
Vypláznu na něj jazyk a jdu hledat něco na převlečení. Venku je stále velké teplo na dlouhé kalhoty. Osprchovaní a převlečení se sejdeme v aule a po krátkém dohadování kam půjdeme, se rozhodneme pro pizzerii kousek od hotelu, když přiznám, že jsem ještě nikdy neměla pizzu.

,,Na pravou italskou pizzu tě vezmu jindy, tohle bude její napodobenina, tak nebuď zklamaná," řekne mi Jack po cestě.
,,Hele!" Ohradí se Madison. ,,Jen pro tvou informaci, tuhle restauraci znám, a pizzy dělají výborný." Jack na ní jen protočí oči a ona mu ukáže prostředníček se svým třpytivým nehtem.
Když se usadíme u stolu, kluci spustí debatu ohledně hlasování, a Mads začne mluvit o šatech.

,,Říkám ti, že až ty šaty uvidíš, tak omdlíš, a až se uvidíš nastrojená, tak omdlíš dvakrát." Tomu se musím začít smát.
,,Jak dlouho mě hodláš napínat?" Madison se teatrálně zamyslí. ,,Do rána." Když uvidí můj výraz, začne se smát. To už nám ale donesou jídlo, a na šaty už nepřijde řeč.
Sním čtyři kousky velké sýrové pizzy. Je výborná. Vždycky si přijdu, jak malé dítě na prázdninách, když ochutnávám něco nového. Něco, pro mě dřív zakázaného. Zbytek pizzy si nechám zabalit.

,,A teď doufej, že nemáš intoleranci na laktózu, jinak si posedíš pár hodin na záchodě," kření se na mě Jack G. Madison ho dloubne loktem mezi žebra a ještě mu sebere z talíře kus pizzy. Jack G jen kouká a vrtí hlavou.

,,Co je, po letu mi vyhládlo," pokrčí rameny. Já s Jackem se na sebe podíváme a začneme se smát.
,,Jen jestli to nebylo z jiných aktivit na palubě," rýpne si Jack, a já si musím zakrýt pusu. Pohled na ně byl komický. Madison ztuhla s pizzou u úst a Jack G se začal dusit sodovkou. Když se uklidnil, vyvalil na nás oči.
,,Byl to její nápad," prásknul Madison bez mrknutí oka.
,,Zrádče," utrousila a pokrčila rameny. ,,No co, bylo to hned v několika filmech. Chtěla jsem to taky zkusit, ale nic moc místo. Tak tři z deseti."
,,A čemu bys dala jedna?" Zeptá se Jack se smíchem.
,,Třeba hřbitovu, nebo MHDéčku," řekne narovinu Mads. Přichází další vlna smíchu.

,,Nesoudím, jen jste mě oba pobavily jak jste se snažili být "nenápadní"," řeknu se smíchem a naznačím uvozovky. Přikývne a nenápadně na mě kmitne obočím a pak očima k Jackovi. Na to jen nepatrně zavrtím hlavou.

-------------------

,,Ještě nikdy jsem na nehtech nebyla," řeknu vzrušeně po cestě do salónu. Ráno jsem se vzbudila a naprosto spontánně se rozhodla pro umělé nehty. Ne že bych svoje neměla hezký, ale pro speciální příležitost, speciální péče.

,,Proč mám pocit, že znáš LA jako svoje boty?" Ptám se, když přecházíme jednu z mnoha silnic.
,,Dřív jsme tu s rodiči žili, do mých 13. Člověk si pamatuje. I když tohle studio tu dřív nebylo, ale jsou na ně skvělý recenze," řekne a vejde dovnitř. Berou i bez objednání, a tak jdeme brzy na řadu. Za nějakou chvíli odcházím s krásnými, zlatě lesknoucími se nehty. Ne moc dlouhými, ne moc krátkými. Jsou dokonalé.
Den rychle utíká, a je nejvyšší čas začít se připravovat. Madison si vezme do parády nás obě. Říká mi po používá, prsty jí kmitají. Nakonec se pustí do mých vlasů. Jednotlivé prameny natočí, přední části vlasů mi ponechá v obličeji a zbytek vyčeše do vysokého culíku. Prameny ledabyle připíná až vytvoří bohatý drdol. Odebere mi zbylé vlasy z obličeje, jemně je proplete a upevní podél hlavy do již objemného drdolu. Některé konce pramenů nemám pevně upevněné a lehce z drdolů visí. Dělají účes mnohem zajímavějším. Pak už mi jen nechá na každé straně pramínek okolo obličeje, přestříká lakem na vlasy a je hotovo.

,,Jsi nádherná," vydechne a zasněně se na mě zadívá.
,,Mrkni," vyzve mě a podá mi zrcadlo. Nemám slov. Troufnu si říct, že vypadám jako princezna.
,,Madi," vydechnu údivem. ,,To je dokonalý. Moc ti děkuju," říkám jí, oči stále upnuté na svůj odraz v zrcadle. Ledabyle zamumlá slova díků, a zapíchne mi ze strany drdolu zlatou sponu ve tvaru lístků. Potom vytáhla krabičku, ve které byly zlaté náušnice, prsten a náhrdelník se stejným listovým vzorem.
Všechno to na mě navlékla.
,,Kde si k tomu přišla?" Zeptám se a obdivuju prsten.
,,Dostala jsem to od táty k šestnáctým narozeninám," řekne s úsměvem. ,,Není to úplně moje barva, a tak nosím občas jen něco z toho. Většinou prsten. Teď se tu posaď já se rychle nalíčím a učešu. Za necelých třicet minut je nalíčená a dalších deset je učesaná. A vypadá božsky. Kočičí oči má obtažené černou tužkou, což krásně podtrhuje jejich tvar. Makeup je jinak spíše přirozený. Husté vlasy má stažené z obličeje do vysokého culíku. Malé stříbrné náušnice doplní spoustou prstýnků a náramků. Krk obepíná tenoučký černý choker.

,,Čas obléknout popelku do jejích šatů," tleskne rukama a jde ke skříni. Hned na to se ale otočí. ,,Běda jestli před půlnocí zdrhneš." Začnu se smát a zavrtím hlavou. Lokny mi vesele vlajou kolem obličeje. Vyndá ze skříně ochranný obal s mými šaty. Původně byly šaty dlouhé až na zem, přestřižené v pase, a měly asymetrický výstřih pouze na jedno rameno.
Když jsem rozepnula obal, neměla jsem slov. To, co Britney z šatů vytvořila bylo neskutečný. Živůtek byl zkrácen, a sukně na něj navazovala už pod úrovní prsou. Místo rovné sukně Britney vytvořila balónovou sukni v délce do půli stehen. Ze zbytku sukně pak vytvořila ozdobná spadlá ramínka, která mi visela volně těsně pod ramenem, ale šaty ve skutečnosti nedržela.

,,Tak co na ně říkáš?" Vytrhne mě z úžasu Madison.
,,Jsou dokonalé. Absolutně nechápu, že to vytvořila z těch, které jsem měla na svatbě. To je neskutečné. Musím ji poděkovat." Nechám si od Mads pomoct do šatů. Cítím se v nich fantasticky.
,,Ukaž mi ty svoje," pobízím ji. Uculí se a vyndá ze skříně druhé šaty. Jsou celé z černé krajky, pouze široká ramínka jsou bílá. K šatům zároveň patří i černé kalhotky s vysokým pasem. Podprsenka všitá do šatů je také černá, jinak jsou šaty zcela průhledné. Midi sukně je bohatá, průhlednost tak lehce maskuje. Vypadá dokonale, šaty jsou opravdu rafinované.
Zrovna si obouvá černé jednoduché sandálky na podpatku, když do pokoje vtrhnou dva hurikány. Mads jen zvedne hlavu od bot a kluci se zarazí ve dveřích.
Jack G z ní nemůže spustit oči.
,,Zlato jsi dokonalá. Vypadáš v těch šatech neuvěřitelně," vydechne. Madison se usměje a hravě si zkousne spodní ret. Vstane a dá Jackovi pusu na tvář.

,,Nechci vám do toho nijak kecat, ale je nejvyšší čas, abyste se oblékli. Za chvíli pro nás přijede auto," připomíná a šťouchne do Jacka, který ji očividně neposlouchá. Od doby, co přišel ze mě nespustil oči. Nervózně se na něj směju a nevím kam s rukama. Přijde ke mně, chytí mě v pase a hluboce mě políbí. Chytnu se ho za límec trička, když mě nečekaně zakloní.
,,Jsi nádherná," zašeptá mi do obličeje a prsty se dotkne mých kudrlin. Neřeknu nic. Políbí mě na hřbet ruky a odchází se převléct. Zanedlouho už sedáme do auta, které nás odváží z hotelu pryč.

--------------------

Vcházíme dlouhou chodbou, jestli se to tak dá říct, k místům, kde se to hemží fotografy a fanoušky. Ten šrum je slyšet už z dálky. Cítím jak se mi potí dlaně. Okolo nás je spousta lidí, někteří pobíhají sem a tam, mají v rukou organizační desky, telefonují, nebo na sebe něco pokřikují. Dojdeme na konec shluku lidí. K červenému koberci už je to blízko. Začnu cvakat nehty o sebe. Jsem čím dál tím nervóznější.

,,Nejsem si jistá, jestli to byl dobrý nápad," špitnu k Jackovi. Nejradši bych utekla. Konejšivě se na mě podívá a pohladí mě po zádech.
,,Budu celou dobu s tebou," zašeptá a dá mi pusu do vlasů. I z něho cítím lehké napětí. Možná ani jemu nedělají tyhle akce dobře. Najednou slyším, jak Jack G někoho hlasitě zdraví. Otočím se a všimnu si vysokého bruneta, jak jde směrem k nám. Když se vítá s Jackem G, přátelsky ho poplácá po zádech, ale je v tom i něco jiného. Jakoby byli staří známí.

,,To mě poser!" Vyhrkne Jack, když si ho všimne a jde ho taky přivítat. Neznámý se mezitím stihl přivítat i s Madison lehkým objetím. Je mi nějak povědomý, jako bych ho už někde viděla. Jack se otočí na mě.
,,Nicol, tohle je..."
,,Shawn Mendes," vypadne ze mě jeho jméno, když mě konečně osvítí světlo svaté, a mně dojde s kým mám tu čest. Jack vypadá trochu zaraženě, ale Shawn se směje.

,,Jo jo, to budu já," řekne se smíchem a podá mi ruku.
,,Těší mě, jsem Nicolette, Jackova..."
,,Přítelkyně," skočí mi do řeči Jack s úsměvem na tváři a narovná se v ramenou. Usměju se na něj. Shawn pustí moji ruku a dá se s námi do řeči. Prozradí nám, že dnes dokonce vystupuje. Těším se, jeho písničky mám ráda. Až v tenhle moment mi dojde, že známých lidí, tu bude asi více.

,,Mimochodem dámy, moc vám to sluší," vysekne nám Shawn kompliment. S úsměvem a se slovy, že i jemu to moc sluší, mu poděkujeme. Dál spolu čekáme ve frontě, než na nás přijde řada. Na poslední chvíli se ke mně Mads nakloní.
,,Snaž se nedívat přímo do objektivů. Koukej tak jakoby za ně. Nebude tě to tolik oslepovat." S těmi slovy chytne Jacka G za ruku, a ten je vyvede před fotografy. Novináři fotí jako o závod a fanoušci za nimi pořvávají jejich jména. Sleduju Madison, co dělá, jak se pohybuje. Vypadá tak sebejistě.

,,Je řada na nás kotě," špitne mi do ucha Jack a lehce se mi o něj otře rtem. Zamrazí mě po celé délce páteře. Zhluboka se nadechnu a při prvním kroku vydechnu.
Moje oči se dočkají oslepujícího světla, přes které nic nevidím. Cítím Jackovu ruku na svém pase. Natočím se k němu, a dám ruku v bok, jak jsem to viděla dělat Madison. Jack mě chytne za bradu a donutí mě se na něho podívat.

,,Dýchej," naznačí mi neslyšně. Usměju se na něj. Ze všech stran na nás někdo pokřikuje. Přijde mi to jako věčnost, ale to už mě Jack odvádí stranou, předává mě do rukou Madison a spolu s Jackem G se odcházejí vyfotit spolu.

,,Byla si neskutečná," výská Madison stále držejíc moje ruce.
,,Mám pocit, že mám nohy ze želé," řeknu a dívám se na ni. Směje se na mě a nepřestává o něčem nadšeně mluvit. Po chvilce se uvolním a začnu pozorovat dění okolo sebe.
Kluci se k nám po chvíli přidají, a my jdeme do sálu. kde proběhne samotné předávání. Cestou skutečně zaregistruji spoustu známých tváří.

,,Přísahala bych, že jsem teď zahlídla Kylie Jenner," zamumlám Jackovi a snažím se ji najít v tom davu. Jack se usměje a pak se na mě podívá.

,,Ty znáš Kylie Jenner?"
,,Jo jasně, občas zajdem na kafe. Docela kámoška." Protočím očima. Plácne mě přes zadek a já se začnu smát.
,,Jasně že jo, sleduju občas sociální sítě, nebydlím v jeskyni proboha."
Zazubí se na mě, a hned na to najdeme naše místa k sezení.
Celá akce už pomalu začíná, a já jsem napjatá. Tenhle zážitek si budu pamatovat dlouho.

Celý večer se docela vleče, na programu je nespočet kategorií, které potřebují vyhlásit. Všechny ceny musí dnes najít svého vítěze.
,,Za chvíli přijde na řadu naše kategorie," zašeptá mi Jack do ucha. Pohladí mě po stehně a já mu sevřu ruku. Jsem nervózní za něho. Na velkém plátně za pódiem se zobrazí pět nominovaných, kluci mezi nimi. Z jedné strany mě drží za ruku Jack, z druhé Madison. Napětí by se dalo krájet. Herečka, jejíž jméno si zaboha nemůžu vybavit, otevírá obálku se jménem výherce.

,,JACK&JACK A JEJICH SINGL BEG!!"

Panebože!
,,Vyhráli jste!" Zakřičím na Jacka, který už vstává a než se stihnu zvednout, vezme můj obličej do dlaní a vášnivě mě políbí. Vyjde do uličky a čeká na svého parťáka. Jack G už prochází okolo mě. V rychlosti se obejmeme, pogratuluji mu a nechávám ho odejít spolu s Jackem. Publikum nadšeně tleská. Otočím se na Mads a obejmeme se a poskakujeme u to na místě. Bože, jsem na něho tak pyšná.

-------

Na afterparty jsme se moc dlouho nezdrželi, tedy alespoň já s Jackem. Mads a Jack G se dohodli se Shawnem a jeho doprovodem, že se ještě zdrží. Sedla jsem si na postel a zula si boty. Úlevně jsem roztáhla prsty na nohou. Na nártech jsem měla otlačené pásky z bot.

Trust Me DarlingKde žijí příběhy. Začni objevovat