20.

36 3 0
                                    

Nicolette's view

,,Koukám, že ty máš docela pohodu," pronesla Livi, když vrazila ke mně do pokoje a našla mě, válet se v posteli.

,,Však já už mám sbaleno," odpověděla jsem bez zájmu.

,,Budu hádat. Od Pondělí?" Rýpla si.
,,Od neděle," vrátila jsem úder.
Livi položila svoje tašky do kouta a sedla si ke mně na postel.

,,Co se děje zlato, ty se netěšíš?" Zeptala se mě Livi opatrně.
,,Ale jo těším se, jen," odmlčela jsem se a posunula se blíž k čelu postele.

,,Jen jsme si to s Jackem nijak nevyjasnili a já nevím co s tím. Vím, že má spoustu práce a jsem ráda, že si udělají čas a vezmou nás na chatu, ale já potřebuju vědět na čem jsem Livi. Mám ho ráda a vím, že on mě má taky rád, ale jestli se mnou nechce být musí mi to říct. Nechci to táhnout takhle nějak mezi kamarádstvím a cucáním se tamhle pod stromem. Potřebuju jasno, ale nemám dost odvahy se ho na to zeptat první," přiznala jsem Livi svoje zmatené pocity. Pohrávala jsem si s tkaničkou u kraťas a čekala jsem na Livinu reakci.

,,Kdy jste spolu naposledy mluvili?"
,,Prakticky před chvilkou. Ptal se mě, jak se mám, jestli se těším a jestli už má sbaleno a že je rád, že jedeme," zkrátila jsem náš rozhovor s Jackem.

,,Tak počkej a uvidíš tam. Třeba čeká na správnou příležitost," povzbudila mě Livi a pohladila mě po vlasech.

,,ale nebudem tu truchlit, jdem si udělat jídlo a chci ti pustit jeden skvělej film," snažila se mě rozptýlit.
,,Tak fajn ale nebudem ponocovat, vstáváme poměrně brzy. I když oproti ranním lekcím u Wallisový to je nic," dodala jsem se smíchem a obě jsme se začaly hlasitě smát.

-------------

,,Nicol přísahám, že pokud to nevypneš, rozšlápnu ti ho, iPhone neiPhone, " zaskuhrala Livi do polštáře. Zvedla jsem se do sedu a praštila ji polštářem po hlavě.

,,Vstávej lenochode," řekla jsem se smíchem a budík vypnula. Sama jsem byla už od půl sedmé vzhůru a jen jsem čekala až o hodinu později zazvoní budík a Livi začne brblat.
Už jsem byla osprchovaná a oblečená, tak jsem šla dělat snídani. Vzala jsem si s sebou  telefon, kdyby náhodou nevstala.
Dole jsem se přivítala s našima a začala jsem na pánvi patlat vajíčka. Poslouchala jsem rodiče, jak se baví o práci a dál míchala vajíčka. Když se Livi pořád neobjevovala, vytočila jsem její číslo a přiložila si telefon k uchu.

,,Zvedni ten svůj velkej zadek a koukej naklusat Olivie, " zaječela jsem do telefonu, když se uráčila ho zvednout. Matka se po mně nesouhlasně otočila, ale nic neřekla. Omluvně jsem se na ni usmála a pokrčila rameny. Za minutku už se přišourala Livi, přivítala se s našima a začala se ládovat vajíčky, které jsem před ni postavila.
Po snídani jsme se vystřídaly v koupelně, sbalily poslední drobnosti a jídlo. Všechno jsme nastrkaly do auta a mohlo se jet.

,,A holky nabíráme u Madison?" Zeptala se Livi a otevřela okýnko. Mlčky jsem kývla a dala nahlas písničku z playlistu. Za deset minut jsme byly u Mads před domem. Vylezly jsme z auta. Z balkónu na nás zamávala Mads mamka. S  úsměvem jsem jí zamávala zpátky a začala jsem se vítat s Mads a holkama, které právě vyšly ze dveří.

,,Holky tohle Livi, Livi tohle jsou Mads, Brit a Hailee."
Holky se mezi sebou přivítaly a společně jsme nastrkaly tašky do kufru.

,,A co tohle jídlo?" Ukázala jsem na přepravku na zemi.
,,Jsem domluvená s klukama, že se staví a vezmou ji. Stejně to mají po cestě," ušklíbla se Mads.
Kluci přijeli do pár minut. Všichni jsme se rychle přivítali a už jsme vyráželi směr Jacksonville. Cesta měla trvat něco málo přes hodinu. Zaply jsme s holkama písničky, já jsem otevřela střešní okýnko a už se jelo.

Trust Me DarlingKde žijí příběhy. Začni objevovat