2.

141 7 0
                                    

Nicolette's view

,,LIVI!!!!" Zapištěla jsem tak hlasitě, až se na mě pár kolemjdoucích otočilo. Ale mě to bylo fuk. Pevně jsem Livi objala.
,,Nemůžu uvěřit, že jsme opravdu tady," zašvitořila Livi a celou cestu na halu okolo mě tančila oslavný taneček.
,,Koukni támhle je zbytek týmu." Podívala jsem se směrem, kam Livi ukazovala a zamávala jim nazpět.

,,Jdem za nimi." Řekla jsem a rozběhla jsem se za ostatními.

,, Dobré ráno dámy." Holky nám pozdrav opětovaly a společně jsme se zasmály.
,,Trenérka už je vevnitř a máme se jít rozehřát," sdělila nám Mia a tak jsme společně s ní vešli dovnitř arény.

Rozhlédla jsem se po celém tom obrovském prostoru.
,,Děvčata!"
Otočily jsme se za hlasem naší trenérky- slečny Wallisové.
,,Jděte se převléknout a pak přijďte k bradlům." S tím se otočila na podpatku a odešla.

Cestou do naší šatny jsme míjely šatny soupeřů. Japonci, Španělové, Švédové, Rusové, Američani. Vlezly jsme dovnitř.

,,Letošní dresy vyšly moc pěkně," mluvila Courtney během toho, co si na tělo stříkala lepící sprej.
A měla pravdu. Trikoty na nás doslova zářili. Když jsme všechny dorazili k přeskoku, slečna Wallisová si nás změřila pohledem. Ukázala pohledem na žíněnku a řekla: ,, Rozcvičit a protáhnout. Budete pevné jako skály a zároveň ohebné jako z gumy. Za chvíli jsem zpět a půjdem na přeskok." S těmi slovy někam zmizela.
,,Tak jsem na to girls," zamumlala jsem k holkám a ta jen kývly....

***
,,Lucy, já po tobě chci jen větší rychlost při rozběhu. Co je za problém?!" Zeptala se slečna Wallisová Lucy, která právě dokončila doskok. ,,Nic slečno Wallisová," zamumlala dívenka a stoupla si na konec řady.
,,Tak další, Nicol pojď." Nicol jen kývla a přenesla plné soustředění na věc před sebou. Správnou rychlostí se rozeběhla proti přeskoku. V její hlavě hrály jednoznačné instrukce. Odraz. Dvojitý přemet. Přitáhnout kolena. Zpevnit nohy a tělo. Ustát dopad.
Nicoliny nohy zůstaly na žíněnce jako přibité.
,,To nebylo zlé," ocenila slečna Wallisová. Nicol jen kývla a stoupla si nakonec řady. ,,Ale přijdeš mi nesvá," pokračovala slečna Wallisová. ,,Co se děje?" ,,Nevím slečno, všechno je v pohodě," zamumlala Nicol.

Když už se naše závodnice rozcvičily úplně na všem, daly si přestávku, aby se psychicky připravili na soutěž.

****
Nicolette's view
,,Jak je ti Nicol?" Otázala se mě máma, když mi podávala vodu.
,,Neuvěřila bych, že to někdy řeknu, ale jsem docela nervózní." Vzala jsem si láhev s vodou a napila se. Byla jsem obklopená svojí rodinou a všichni mě jen poplácávali po zádech a drželi mi palce. ,,Omluvíte mě na moment?" S tím jsem vyběhla z rodinného kruhu a mířila k východu z budovy.
Čerstvý vzduch mi naplnil plíce a já se pořádně nadechla. Z ulice jsem slyšela pohvizdování nějakých blbců. Banda úchylů seděla na lavičce před arénou a úlysně mě vočumovaly. Protočila jsem panenky a ukázala na ně prostředníček. S tím jsem se otočila a vešla zpět do budovy.

,,Nicol kde lítáš jdem na bradla dělej," křikla na mě Livi a podala mi chrániče na ruce. Omluvně jsem se na ní podívala a vydaly jsme se do sálu.

A další na řadě je Nicolette Adamsová.
Z hluboka jsem se nadechla a přistoupila k nářadí. Pozdravila jsem rozhodčí.
Během toho, co jsem se činila na bradlech, do toho mluvil komentátor.
,,Nicolette Adamsová. Přirozený talent, hvězda na kladině. Velký temperament. Tohle děvče má jednu z největších šancí dostat se na olympiádu.

Snažila jsem se utřídit si myšlenky a nesoustředit se na slova komentátora.
Přehmat. Našponovat prsty. Přetočit. Soustředit na úchop. Dopadnout a stát.

Trust Me DarlingKde žijí příběhy. Začni objevovat