Nicolette's view
Bylo asi jedenáct a párty byla v plném proudu. Všichni se skvěle bavili, hudba byla skvělá a jídlo vynikající. V tuhle chvíli jsem v sobě měla už pár ovocných želé panáků a v ruce jsem držela skleničku s bacardi, spritem a malinami. Bylo to asi největší množství alkoholu, co jsem za celý svůj život požila. Tělem se mi rozlévalo příjemné teplo, oči jsem měla skleněné a tuhl mi jazyk. Naštěstí se mi nemotaly nohy, na těch podpatcích by to nemuselo dopadnout dobře.
Posadila jsem se ke stolu k Emě a Vicky a zaposlouchala jsem se do jejich konverzace, i když jsem jí prakticky nevnímala. Najednou do mě Vicky strčila. Líně jsem na ní zaměřila svůj pohled.
,,Mno?" Udělala jsem na ní a zazubila se na ní.
,,Někdo tě asi shání," zasmála se a mávla za sebe. Chvíli mi trvalo zaostřit na onu osobu, která mě údajně nutně potřebuje. Tessa. Uprostřed parketu.
Obrátila jsem oči v sloup a v duchu jsem zaúpěla. Opatrně jsem vstala a vydala se za ní.,,Co potřebuješ?" Zahulákala jsem jí do ucha, až se musela odtáhnout. Praštila mě do ramene.
,,Neřvi!"
Začala jsem se smát, až se mi spustily slzy.,,DJ nám zprovoznil to karaoke," prozradila mi Tessa vesele a potutelně se na mě usmála. Kdybych byla střízlivější, možná by mi její úmysly došly rychleji, ale v tomhle stavu úplně ne.
,,To je fajn," odpověděla jsem jí líně a začala jsem se rozhlížet po Livi. Tessa mě chňapla za paži a otočila čelem k sobě.
,,Jack mi prásknul tvůj hudební talent, takže nemel a švihej k mikrofonu."
Nevím, jak rychle člověk zvládne vystřízlivět, ale myslím, že bych v tuto chvíli byla na předních příčkách v knize rekordů.Na jednu stranu jsem se neměla za co stydět. Zpívala jsem dobře, ale na druhou stranu mě neslyšeli nikdy víc jak tři lidi. Byla jsem lehce nervní. Tessa mě dotáhla až k DJ a vrazila mi do ruky mikrofon. Nervózně jsem přešlápla. DJ se mě zeptal, co chci pustit. Naklonila jsem se až k němu a řekla mi svou volbu. Jen kývl hlavou a vyhledal písničku. Zvolila jsem I Wanna Dance With Somebody. Tuhle písničku jsem pár dní zpátky zpívala Jackovi. Tessa tu písničku zbožňovala. Žila písničkami od Whitney Houston.
Rozehrála se hudba a všichni obrátili svou pozornost na mě. Zaposlouchala jsem se do rytmu písničky a celá ta atmosféra mě pohltila. Jakobych úplně ožila. Celý parket byl na nohou a já byla energií toho všeho.
,,With somebody to love me...." Dokončila jsem poslední slova písničky. Ozval se ohlušující potlesk. Začala jsem se smát a skromně jsem sepla ruce před tělem. V davu jsem vyhledala Liviin pohled a musela jsem se zasmát. Vyvaleně na mě zírala a po chvíli rty naznačila "co to sakra bylo". Na to jsem jen pokrčila rameny. Zachytila jsem Tessy pohled, která obdivně vrtěla hlavou a tleskala.
Po Whitney jsme to rozjeli s Pink, Adele, Rihannou a celé jsem to zakončila Arianou Grande a jejím Break Free.
,,This is the part when i break free, cause i can't resist it no more...." Zvolala jsem poslední slova do davu a zakončila celý výstup menším tanečkem.
Když jsem se konečně dostala z pódia, chtěla jsem na vzduch. Celá vysmátá jsem vyšla z baru a nadechla se červnového nočního vzduchu. Ulicemi se proháněl slabý větřík a narážel na moje rozpálené tělo. Sáhla jsem do kabelky a vytáhla jsem telefon. Půl druhé ráno. Vůbec jsem nebyla unavená. Na nohou mě držely endorfiny, vyvolané zpěvem, a ta kapka alkoholu, která ve mně ještě zbyla.Najednou jsem dostala obrovskou chuť slyšet jeho hlas. Hlas, který mě vždycky pohladí a dodá mi pocit milovanosti. Pocit bezpečí. Pocit štěstí.
Vytočím Jackovo číslo a čekám.,,Ano?" Promluví ochraptělím hlasem. Úplně ho vidím, jak si mne oči a prohrabuje si vlasy.
,,Promiň to jsem já, vzbudila jsem tě, že ano?" Vůbec mě nenapadlo, že normální lidi v tuhle dobu spí. Slyšela jsem jak se uchechtl.
,,Jo no to nevadí. Ty jsi moje příjemné probuzení. Je mi daleko příjemnější když mě budíš ty, než třeba Jack svým žvatláním ze spaní" obvinil Jack svého kamaráda. Musela jsem se zasmát.
,,Co se děje?" Zeptal se mě, v hlase náznak starosti. Nebylo zvykem abych mu volala v tuhle noční hodinu.
,,Co? Ne nic se neděje, já... Jen jsem chtěla slyšet tvůj hlas." Najednou mi ten nápad zní extrémně hloupě.,,Nicol? Ty jsi opilá?" Jack jakoby ožil. Beze slov jsem držela telefon u ucha a vyjeveně se dívala před sebe.
,,Tak ty se poprvé za život opiješ a já to ani neuvidím?" V hlase mu znělo pobavení. Chvíli mi trvalo, než mi došel význam jeho slov a pak jsem se začala hlasitě smát.,,Trochu jsem se opila, ale už je to pryč. Nebo alespoň myslím."
Chvíli jsme se bavili o mém alkoholovém stavu, Jack mě varoval před kocovinou. Po chvíli jsem mu popřála dobrou noc a vrátila jsem se zpět do víru zábavy.
ČTEŠ
Trust Me Darling
Fanfiction,,Nejsi jen vězněm kruhu svého života. Ty jsi vězněm sama sobě!" ,,Tak mi pomoc najít cestu ven."