28.

16 1 0
                                    

Nicolette's view

,,Tak ještě jednou veliká gratulace," zahlaholila jsem na Livi a bouchla jsem nám šampaňské. Nalila jsem do každé sklenky trochu, ale svoji jsem přelila. Livi dostala záchvat smíchu a začala shánět utěrku.

,,Až tvoje máma zjistí, že si jí polila terasu a ještě šampusem, tak tě nacpe do té prázdné šampusové lahve."
Vybuchla jsem smíchy a hodila po ní šapmusem nasáklou utěrku. Přistála jí na hrudi, kde se jí houpala zlatá olympijská medaile. Ano, Livi byla olympijskou vítězkou v prostné. Byla jsem na ni neuvěřitelně pyšná. Na oba dva, na ni i Harryho.

,,Tak jo, dáme si skleničku, převlečeme se a jedeme k sestře na byt. Ta přijede s Rosali v deset, takže máme hodinu tam  všechny pofackovat."
Livi nad mým organizovaným já zakroutí očima a jde se převlíct. Za pět minut vycházíme z domu. Obě máme džínové kraťasy, já mám roztřepené konce nohavic. Livi má volné tílko s krajkou a já top s rolákem a bez rukávů. Sedáme do auta a za hlasitého doprovodu Rihanny vyrážíme na silnici.

,,No konečně jsi tady Nicol, je to tu šílený zmatek," přiřítí se ke mně hned po příchodu Vicky.
,,Jsou tu už všichni, ale ty máš všechny informace tak chceme info." Kývnu a vylezu na židli. Zamávám rukama nad hlavou, což nezafunguje ani omylem.
,,Hej!" Křiknu do davu a vyžádám si tak jejich pozornost.
,,Takže začneme. V téhle krabici jsou trička s nápisem 'garde nevěsty'. Všichni obléknout. Komu bude větší, udělat uzel, strčit do kalhot nebo co uznáte za vhodné. Dále každý dostanete jednu obálku a rozmístíte se po městě. Budete něco jako Tessina stanoviště. Každý z vás dostane obálku ve které budou dva papíry. Na růžovém papíru je indicie, kde se nachází další stanoviště. Na černém je úkol. Každé stanoviště zahrnuje jeden úkol. Je dvanáct stanovišť, dvanáct úkolů. Každý úkol se musí natočit. Po úkolech končíme na vodě, kde rozjedeme párty loď s občerstvením, hudbou a tak. V osm se vracíme na byt, převlíkáme se a jdeme do baru. Všem všechno jasné?"
Odpovědmi je jen mlčenlivé kývání hlavami.

Všichni se oblékli a všem jsem rozdala rozdala úkoly. Postupně jsem je rozvezla po městě na jejich stanoviště. Vrátila jsem se do bytu pět minut před Rosali a Tessou. Rosali ji přivedla s páskou přes oči a se sluchátky v uších. Posadila ji na židli a šla mě obejmout.

,,To je takhle celou cestu?" Zeptám se se smíchem a kývnu k Tesse.
,,Ne, jen od poloviny," vtipkovala Rosali.
Společně jsme zbavili Tessu pásky i sluchátek. Vypadala zaraženě, když viděla prázdný byt. Úplně jsme ji zmátly. Nasadily jsme ji korunku s bílým závojem a oblíkly jí tričko s nápisem 'nevěsta'. Podaly jsme ji obálku s indícií a řekly jen jdi. Na papíře stálo: ,,Jdi na místo, kam se chodíš dělit o drby."

Tessa chvíli přemýšlela.
,,Cukrárna," vyhrkla najednou. Do cukrárny chodila Tessa za starou paní Elenou a sdělovaly si drby nad ledovou kávou. V cukrárně na ní čekala Ema s prvním úkolem a další indícií.

Už jsme po cestě nabraly  Emu, Lynn, Beccu a Livi. Všechno šlo skvěle a Tessa vypadala, že se skvěle baví. Zrovna jsme došly k Natalie.

,,Tvým úkolem je zatančit naši sestavu roztleskávaček, když jsme byly ve čtvrťáku," přednesla Tesse úkol Natalie a z tašky vytáhla barevné pompony. Tessa se začala smát a převzala je od ní. Na nic nečekala a vysekla sestavu roztleskávaček na výbornou. Nějací kolemjdoucí jí tleskali. Tessa mávala a posílala vzdušné polibky.

,,Tam, kde se svět obrací vzhůru nohama," přečetla Tesse Vicky indícii číslo jedenáct. Tessa se posadila na lavičku a přemýšlela. Zoufale na nás házela pohledy, abychom jí některá pomohla, ale marně.

,,Proboha přístav," vykřikla najednou, až se nějací chodci poplašeně otočili.
,,Pardon, ale dneska se loučím se svobodou." Zavolala na ně Tessa a ukázala si na tričko. S tím se otočila a pospíchala do přístavu.

-------

,,No to si děláte prdel," vyjekla, když jsme došli do přístavu a u jednoho mola stála nijak velká loď, vyzdobená balónky a cedulí 'Rozlučkový koráb nevěsty'.
,,Tak na co čekáš, běž. Úkol číslo dvanáct čeká uvnitř."
Vyrazili jsme k lodi. Na střeše byl stůl s občerstvením a v jeho čele stála Nina s posledním úkolem.

,,Pořádně si dnešek užij, nacpi se dortem, tancuj, zpívej  a opij se. Tvoje svatební garde."

,,To si sakra pište, že si to dneska užiju," zaječela Tessa a kolem ní vybuchly konfety. Začala hrát hudba a loď se rozjela.

----------------

,,Zvládneme do deseti minut odejít?" Ptala jsem se tak nějak všech. Přeci jen 15 lidí na jednu koupelnu je trochu moc. Všichni se tak nějak střídali u všech zrcadel.

,,Sakra Nicol, tobě to zatraceně sekne," pochválila mi Tessa zlatý třpytivý overal s volnými krátkými rukávy a kraťasovými nohavicemi. Rozlučkové tričko nahradila saténová šerpa.

,,Jo, řekla vycházející hvězda," rýpla jsem si do ní a sjela jí pohledem. Blond kadeře se jí houpaly okolo zářícího obličeje. Na sobě měla černé saténové kraťasy v pase na mašli, rudý top s holými zády a lodičky se šněrováním do půli lýtek. Vše doplňovala korunka se závojem a šerpa s nápisem 'Nevěsta'. Byla dokonalá.

Za deset minut devět jsme dorazili do baru. Výzdoba byla dokonalá. Všude zlaté dekorace, balónky s héliem a všude pověšené fotky. Za barem už čekal Gary a s ním i dva jeho zaměstnanci. DJ zapnul muziku a párty mohla začít.

Trust Me DarlingKde žijí příběhy. Začni objevovat