Madison přivítala Nicol s otevřenou náručí a vřelým úsměvem na tváři. Svoje husté vlasy měla spletené ve dvou dlouhých, objemných copech. Ve starém, vytahaném tričku s potiskem Nirvany vypadala naprosto famózně.,,Ahoj kočko, pojď dál už na tebe čekáme," zasmála se Mads a zavřela za Nicol dveře. Když vešla do obýváku, na gauči už seděly Britney a Hailee.
,,Nicol," vyskočila Hailee z pohovky, ,,ráda tě vidím."
,,Já tebe taky Hailee. Mimochodem moc vám to sluší holky," řekla Nicol, když sjela pohledem jejich pyžamkové outfity.Britney měla žirafí overal s černou bralettkou pod a dva drdůlky na hlavě. Hailee měla vlasy sepnuté v jednom rozcuchaném drdolu, ze kterého jí trčely vlasy do všech stran. Na sobě měla oversized mikinu a bílé podkolenky. Nicol přemýšlela jestli jim není vedro.
,,Holky jen se skočím převléknout do pyžama a hned jsem tu," řekla Nicol a už šlapala schody nahoru.
,,Druhé dveře vlevo," křikla za ní ještě Mads.Nicol vešla do pokoje a vydechla úžasem. Bylo jasné že pokoj patří Mads. Prostorný pokoj se světlými stěnami, které pokrývaly spousty fotek. Jedna stěna byla úplně prosklená a vedly z ní dveře na balkon do menší zahrady s bazénem. Byla to krása. Nicol měla taky nádherný pokoj, ale stejně vždy obdivujeme cizí pokoj, než náš vlastní.
Nicol se rychle převlékla do svého pyžama, skládajícího se ze saténových kraťásků a tílka. Na vrch si vzala taktéž saténový župan a nechala si ho spadnout přes jedno rameno. Vlasy stáhla do neúhledného culíku. Nikdy ještě nebyla na pyžamové party. Nebyl na to čas. Teď ale čas byl a ona se moc těšila. Rychle vyběhla z pokoje a pokračovala dolů za děvčaty.,,Páni, pyžamko od Victoria's Secret jo? No tebe si teda hýčkají hele," zasmála se Madison a mrkla na mě.
,,To jo, je od ségry."
,,Vypadá naprosto famózně Nicol."
,,Díky holky, ale už dost o mně. Co máme v plánu?",,Nemluvily jsme o tobě, ale o tvém pyžamu," rýpla si Hailee a hned jí na hlavě přistál polštář, který po ní Nicol hodila. Jako bonus vyplázla na Hailee jazyk. Obě se začaly hlasitě smát. Nicol se ještě nikdy tak rychle s někým nesblížila, jako teď s holkama. No i když možná by se někdo našel.
,,Na programu není nic neobvyklého. Je tu spousta jídla a pití, určitě zkouknem nějaký film a podrbem spoustu lidí," zasmála se Mads.
,,Typická holčičí přespávačka, to bude pecka."
Nicol byla celá mimo. Nikdy u ní nespal nikdo jiný než Livi a většinou to bylo jen kvůli učení nebo závodům. Nikdy to nebylo, že by si řekli, že v pátek u sebe přespí a v sobotu půjdou nakupovat. Nikdy.
Najednou se Nicol zdálo, že ji gymnastika o mnoho připravila. Vždycky to bylo to její jediné, co měla před nosem, ale teď když viděla život 'obyčejných', skoro dospělých holek, přišla si jiná, prázdná.,,Země volá Nicol," zamávala jí před obličejem Britney. Nicol zamrkala a začala jí věnovat pozornost.
,,Ptala jsem se, co si dáš," zeptala se Mads podruhé.
,,Jo promiň, jen jsem se zamyslela. Je mi to jedno, třeba vodu s citronem."-------
,,Nekecám, jako fakt mi to jablko vzala a vyhodila ho z okna," svíjela se Mads smíchy, když vyprávěla svoji příhodu se svačinou. Hailee si utírala slzy smíchu, které jí tekly po tvářích.,,Můj spolužák se jednou vysmrkal do třídnice," vyprskla Brit a dívky se začaly otřásat pod další vlnou smíchu.
,,Můžete mi někdo vysvětlit, koho napadne vysmrkat se do třídnice?"zeptala se Nicol a plácla se do čela. Všechny jen pokrčily rameny a dál se smály.,,Holky to moje ségra, když měla maturiťák, tak scházela při odchodu ze schodů a když byla asi na sedmém schodě od konce, tak špatně šlápla a z těch schodů se zřítila," vyhrkla Nicol a neubránila se smíchu, když si na to vzpomněla.
ČTEŠ
Trust Me Darling
Fanfiction,,Nejsi jen vězněm kruhu svého života. Ty jsi vězněm sama sobě!" ,,Tak mi pomoc najít cestu ven."