Nicolette's view
,,Hele to, že jsem odletěla o pár dní dříve než vy, neznamená že už se nebudete snažit," pohrozila jsem naoko výhružně Harrymu do telefonu. Facetime jsme měli puštěný už asi hodinu a pořád jsme tlachali, co se stalo a nestalo, když jsme s Jackem před dvěma dny odletěli z Korei. Olympiáda pro mě byla neskutečný zážitek. Vidět Livi i Harryho závodit a vyhrát bylo úžasné. Byla jsem na ně strašně moc pyšná. Možná to tak mělo být. Že najdu štěstí jinde než na gymnastické žíněnce. Možná, že jsem nikdy na olympiádě závodit neměla. Měla jsem toho být součástí, ale v jiném slova smyslu. Možná, že takhle to mělo celou dobu být.Z myšlenek mě vytrhl obraz v telefonu. Na displeji jsem neměla dva lidi, nýbrž pět. K Livi a Harrymu je ještě přidal Peter Ricci, Carly Bishopová a Sonya Bayersová. S těmi všemi jsem se seznámila na olympiádě. Byli v týmu společně s Harrym a Livi. Peter se Sonyou mě vesele zdravili a Carly se na mě zubila a mávala mi jako šílená. Musela jsem se smát.
Po chvíli jsem se s nimi rozloučila. Musela jsem se jít chystat. Blíží se totiž rozlučka se svobodou mojí sestry. A já a její nejlepší kamarádka Rosali jsme hlavní organizátorky. Tessa už je sice s Eathanem od konce května přestěhovaná v Raleigh, ale rozlučka proběhne tady ve Wilmingtonu. Jejich byt ještě nikomu nepronajali a tak budem mít rozlučku tam. Nebo spíš v bytě budem jen spát, večírek bude ve skvělém baru o blok dál.
Věděla jsem, že nás čeká spousta práce. Sotva naše letadlo přistálo v Americe, už mi Tessa volala a úkolovala mě. Je sice teprve začátek června, ale rozlučka je už za dva týdny. Během toho se vrátí i Livi, která je samosebou taky zvaná. Tessa nás dvě vždycky brala jako sama sobě rovné, i když byla starší.
Vyšla jsem z pokoje na balkón, abych otestovala jižanské letní počasí. Bylo lehce pod mrakem, ale bylo teplo. Rychle jsem se převlékla z pyžama do starých kraťasů a bílého tílka. Vlasy jsem si sepla do culíku. Tessa s Rosali měly přijet asi za patnáct minut. Rychle jsem se ještě nejedla a umyla. Napsala jsem krátkou zprávu Jackovi, že si večer zavoláme. Věděla jsem, že má spoustu práce a nechtěla jsem ho rušit. Jen co jsme se vrátili domů, pořád pracoval. Mluvila jsem i s Mads a říkala to samé. Kluci byli vytíženi, pořád nějaké rozhovory, telefonáty a dohady s manažerem. Ale naštěstí měli nás, své chápavé přítelkyně, které to respektovaly. Na našich vztazích to ale nic nezměnilo. Mads to měla trošku lepší v tom, že u kluků už skoro bydlela.
Najednou jsem slyšela bouchnout dveře.
,,Člověk by zapomněl, že máš ještě klíče, už jsem chtěla volat policajty," šklebila jsem se na Tessu. Ta na mě vyplázla jazyk a vešla do kuchyně. V rychlosti jsem se přivítala s Rosali.
Rosali byla Tessina nejlepší kamarádka už od základky, něco jak já a Livi. Chodili i na stejnou střední. Jejich cesty se rozešly až na vysoké, když Tessa šla na Harvard a Rosali na grafickou školu do Seattlu. Teď momentálně žije s přítelem v rodném Raleigh, kam se náhodou přistěhovala moje sestra, jak milé.Usadili jsme se na terase s kafem v ruce a začaly plánovat.
,,Bar už jsme zamluvily a pozvánky rozeslaly. V baru nám zajistí občerstvení jako pití, menší občerstvení a tak, plus jsem s nimi domluvená, že i my přinesem nějaké menší občerstvení. V baru je i karaoke, což bude super. A protože Garyho znám, tak nám to pronajme jen pro nás a budeme tam jen my a obsluha. Prostě soukromá akce, takže žádný čumilové," objasnila mi Tessa.
,,To zní super, takže co přesně po nás požaduješ?" Zeptala jsem se Tessy narovinu.
,,Po vás budu vyžadovat výzdobu baru, vymyslet program a s občerstvením zaúkolujte i zbytek holek," objasnila mi.
,,Kolik nás bude?" Zeptala jsem se čistě ze zvědavosti. Tessa se usmála a vytáhla telefon.
,,Hned ti to řeknu, jen co najdu seznam.
Takže kromě tebe, Livi a Rosali jsem pozvala taky Natalie, Emu, Vicky, což jsou moje spolužačky ze střední. Dál pak Stacy, Ninu, Abby a Lynn, což jsou kámošky z vejšky. Taky pak Nicka a jeho přítele Tobyho. U těch si teda nejsem jistá jestli dorazí. A ještě jsem psala sestřenkám od Ethana.",,Ty asi neznám," pronesla jsem zamyšleně.
,,Ale určitě si o nich slyšela. Alice a Becca. Žijí v New Yorku," snažila se mi objasnit Tessa.
Záporně jsem vrtěla hlavou, že nevím. Tessa jen mávla rukou.
,,Poznáš."
ČTEŠ
Trust Me Darling
Fiksi Penggemar,,Nejsi jen vězněm kruhu svého života. Ty jsi vězněm sama sobě!" ,,Tak mi pomoc najít cestu ven."