,,Jak je na tom, doktore?"
Otázala se paní Adamsová zamyšleného doktora.,,To je těžká otázka paní Adamsová. Ale jedno můžu říci s jistotou."
Nicoliným rodičům se zatajil dech.
,,Mícha nebyla narušena, tudíž se může neomezeně pohybovat."
Odmlčel se.
,,Ale nějaké, v uvozovkách drobné úrazy tam jsou. Teď když mě omluvíte, nechám Vás tu o samotě."S těmi slovy odešel a v místnosti nastalo ticho.
,,Co bude dál," zašeptala paní Adamsová svému muži. Ten ji konejšivě objal.
,,Ať to bude cokoliv Jessico, naše holčička to zvládne."
,,Hlavní je, že může chodit," dodal.
****
Nicolette's view
Do očí mě praštilo ostré světlo, tak jsem je zase rychle zavřela.
Když jsem se je znovu pokusila otevřít, skláněli se nade mnou máma s tátou.,,Mami? Tati? Kde to jsem? Co se stalo?"
Byla jsem hrozně zmatená a všechno mě bolelo.,,Dostala jsem se na olympiádu že jo?"
Rodiče se po sobě tak podívali. Když se ani jeden z nich neměl ke slovu, začala jsem propadat hysterii.
,,Tak co se stalo!"
Zvýšení hlasu mě bolelo po těle.
Slova se ujala moje máma.,,Víš zlatíčko, měla si ošklivou nehodu."
V tu chvíli by se ve mě krve nedořezal.
Mlčela jsem a čekala jsem, jestli bude máma pokračovat. A pokračovala.,,Při posledním přemetu vzad si ošklivě spadla na onu kladinu. Soutěž si nedokončila."
Odmlčela se.....
,,Moc mě to mrzí zlatíčko, ale nekvalifikovala si se na kladině a v prostých."
Ticho...
,,Na olympiádu si se nekvalifikovala."
V tu chvíli jsem měla pocit, jakoby mě srazil žlutý školní autobus.
Všechno bylo pryč. Přišla jsem o všechno. Místo tréninku na olympiádu teď ležím v nemocnici.
Chtěla jsem strašně moc brečet, ale nešlo to.
,,Zavolám doktora a on ti řekne víc."Za chvíli se vrátila s doktorem v patách. Bílý plášť za ním lehce povlával. Nikdy jsem neměla ráda doktory a nemocnice. Už jen očkování mi dělalo problém. Ale nikdy jsem nebyla v nemocnici kvůli gymnastice.
,,Slečno Adamsová," oslovil mě doktor a já k němu zvedla pohled.
,,K vašemu zranění. To asi nejzávažnější je to, že máte naštípnutý bederní obratel."
Vyvalila jsem oči.
,,To chcete říct, že mám zlomenou páteř? Ale vždyť já můžu chodit a hýbat se.",,To protože mícha nebyla narušena. Kost je narušena prvně, takže s největší pravděpodobností dobře sroste. To ale znamená, že nesmíte cvičit a provozovat jinak fyzicky vyčerpávající aktivity."
Skočila jsem mu do řeči
,,Ale doktore, já jsem vrcholová gymnastka, potřebuju trénovat, jestli chci na olympiádu. Takže klid nepřipadá v úvahu.",,Slečno Adamsová, nevím čemu jste nerozuměla, ale máte zlomenou páteř. Jestliže si zlomíte i druhou stranu obratle, může stát že tím se mícha naruší. Přece nechcete zůstat na vozíku."
ČTEŠ
Trust Me Darling
Fiksi Penggemar,,Nejsi jen vězněm kruhu svého života. Ty jsi vězněm sama sobě!" ,,Tak mi pomoc najít cestu ven."