26.

24 3 0
                                    

Nicolette's view

,,Vítejte na palubě slečno Adamsová, přeji příjemný let."
Vděčně jsem se na letušky usmála a pokračovala uličkou letadla do první třídy. Jack šel kousek přede mnou. Když jsme našli svoje místa, pohodlně jsme se usadili. Nikdy jsem první třídou neletěla. Letěla jsem už nesčetněkrát, zvlášť po státech kvůli závodům, ale první třídou ještě ne. Všechno bylo tak upravené, prostorné a útulné.
Jack se natáhl po mojí ruce a propletl naše prsty.

,,Hrozně se těším," zašeptám mu do ucha. Usměje se a nakloní se, aby mě políbil. Pak už jsme jen čekali, až letadlo najede na správnou runway a vzlétne.
Bylo krásně a tak byl z letadla krásný výhled.

,,Mohu nabídnout šampaňské?" Vyruší mě z myšlenek vlídný hlas letušky. Jen kývnu hlavou a usměju se. Za chvíli už držím v prstech tenkou nožku skleničky.

,,Tak na nás," navrhnu přípitek a nakloním skleničku směrem k Jackovi. Zářivě se usměje a přiťukne si se mnou. ,,Na nás."
Připijeme si. Jack mě chytí za bradu a chtivě mě políbí. Polibek mu oplácím s velkým chtíčem. Dávám do něj všechny svoje pocity. Dávám mu jasně najevo, jak jsem za tohle všechno neskutečně vděčná. Jak jsem vděčná za něj.

-----------

Do obličeje mě uhodí čerstvý vzduch. Po klimatovaném vzduchu z letadla je to příjemná změna. Přecházíme po kraji chodníku. Jack pátrá očima po lidech. Koho hledá. Po chvilce mě čapne za ruku a táhne mě směrem od vstupu. I já nakonec zahlédnu vysokého štíhlého muže korejského původu. Drží ceduli Johnson & Adamsová. Zahřeje mě u srdce. Muž se s námi mile přivítá, naloží nám kufry a my nasedneme do auta. Celou cestu si s námi mile povídá. Má skvělou angličtinu. Téměř bez přízvuku. Musel studovat v zahraničí. Do patnácti minut jsme před hotelem.
Vystoupíme a potřeseme si rukama. Vejdeme do haly a zaměříme rovnou k recepci.

,,Jsem docela odpočatá," přiznám, když se posadím na kraj obrovské postele v luxusním  pokoji. Jack se usměje a políbí mě na čelo.

,,Výhoda první třídy." Poté skočí salto do postele. Vyjeknu a přikrčím se. Oba se začneme smát. Vezmu do ruky dekorativní polštář a přetáhnu ho s ním po hlavě. Tváří se zaraženě. Hned ale popadne další polštář a ránu mi s menší silou oplatí. Strhne se polštářová bitka. Oba se zajíkáme smíchy a já mám tváře mokré od slz.
Najednou po mně Jack skočí a zamezí mi jakýkoliv pohyb. Koleny mi zaklekne ruce, abych se nemohla bránit. Začne mě mučivě lechtat. Zmítám sebou co to jen jde. Snažím se jeho prstům jakkoliv uniknout, ale jsem bez šance. Volnou nohou švihnu do vzduchu a přitisknu ji Jackovi na tvář. Ponožkou, kterou jsem měla 12 hodin v letadle mu začnu otírat obličej. Začne se sápat po mé noze a pustí mě. Využiji toho a překulím ho pod sebe.
Rychle se mu přisaju na rty a lačně ho líbám. Cítím, jak jsem ho zaskočila, ale hned mi začne polibky oplácet. Musím se usmát. Přitisknu se na něj s ještě větší silou a zapletu mu ruku do vlasů, za které ho zatahám. Lehce mu zavzdychám do rtů a mírně ho kousnu. Zavzdychá. Cítím, jak proti mně začíná tvrdnout. Naposledy mu přejedu jazykem po spodním rtu a zvednu se. Otočím se na něj.

,,Jdu se osprchovat," oznámím mu a mrknu na něj. Sedí na posteli vlasy má rozcuchanější než kdy předtím. Tváře má červené, rty nateklé, v kalhotech lehce těsno. Oči mu planou touhou. Líbí se mi vidět ho takhle s vědomím, že jsem to způsobila já.

Stojím pod proudem vody a zhluboka dýchám. Ani nevím, kde se tohle ve mně vzalo. Prostě mě najednou přepadlo nutkání to zkusit. Vidět, jak jeho tělo bude reagovat na moje. Ještě nejsem připravena posunout náš vztah dál, ale jsem zvědavá. Jsem zvědavá, co moje tělo dokáže s tím jeho a naopak. Stydím se jakmile na to pomyslím, ale zároveň mě spaluje neuvěřitelný žár.
Vypnu vodu a vylezu z koupelny. Jack mě cestou dovnitř políbí na spánek a zmizí za dveřmi.
Rychle se v pokojovém zrcadle upravím. Prsty si pročešu dlouhé blond vlasy. Strašně rychle mi narostly. Obličej si namažu krémem a lehce se přepudruju. Vytáhnu z kufru boyfriend džíny a volné tričko. Obléknu se. Postavím se před zrcadlo, abych si oděv zkontrolovala. Kalhoty na mě podivně visí. Rozepnu knoflík a nechám je spadnout na podlahu. Zaměřím se svoje nohy. Obemknu si stehno dlaněmi. Svaly mi lehce ochably a nohy díky tomu vypadají štíhlejší. Líbí se mi to.

,,Co to děláš?" Zeptá se Jack a napochoduje do místnosti s ručníkem okolo pasu. Zajíknu se a slova mi zůstanou v hrdle. Viděla jsem ho bez trička už mnohokrát, ale fakt že je pouze v ručníku a po vypracovaném těle mu stékají kapky vody, mi vyvolává příjemné mrazení podél páteře.

,,Asi jsem zhubla, nebo mi spíš ochably trochu svaly. Nevím. Prostě mám hubenější nohy. Ale nestěžuju si. Líbí se mi to," řeknu a hrdě vystrčím bradu. Přijde ke mně a chytne mě za ni.

,,Ani nevíš, jak mně," zašeptá mi do ucha a plácne mě po zadku. Nečekaně vyjeknu a začnu se smát.

-------------

,,Nemůžu uvěřit, že tam opravdu budu." Celá napnutá sedím na zadním sedadle taxíku. Kdyby jste ke mně přiložili drátek, rozsvítím vám žárovku.
Vystoupíme před obrovskou halou, za kterou je ještě obří stadion. Olypmijský oheň už hoří, hry začaly včera. Sice je ještě poměrně brzy, ale už tak je tu spousta lidí. Jack se rozhlíží okolo, jakoby někoho hledal.

,,Koho vyhlížíš?" Zeptám se nenuceně.
,,Uvidíš."
Protočím očima. Nemám ráda, když mi něco tají. Zvlášť když se to ani nesnaží zakrýt.
Vtom k nám uvidím mířit mně povědomou osobu. Wallisová. Míří k nám a usmívá se. Zamává nám. Ví o tom. Musela vědět, že mě sem Jack chce vzít.
,,S kým vším se proti mně spiknul?" Zašeptám rádoby výhružným tónem. Ani se na mě nepodívá a samolibě se usměje.
,,Slíbil jsem ochranu svědků, takže bohužel zlato."
Katherine dorazila až k nám a přivítala každého z nás vřelým objetím.
,,Moc ráda vás tu konečně vidím. Jaká byla cesta?" Ptá se a září jako sluníčko. Asi to bude tím časovým posunem.
Vede nás do haly a před halou nám podá dvě visačky. Účastníci. Spadne mi brada. To znamená, že můžeme kamkoliv. I za Livi. Snažím se rozmrkat slzy. Aniž bych se na něho podívala, nahmatám jeho ruku a propletu si s ním prsty. Jemně mi ruku stiskne, jakoby mi četl myšlenky. Společně se vydáme do haly.

Trust Me DarlingKde žijí příběhy. Začni objevovat