Bölüm 24: Yılbaşı I

422 60 8
                                    

Ardıç, okullarındaki atölyede dersi için yaptığı resme odaklanmaya çalışıyordu. Fakat son iki gündür kendini hiç olmadığı kadar kötü hissettiğinden bir türlü istediği gelişmeyi kaydedememişti.

Başı dönmeye başlarken düşmemek için masanın kenarına tutundu.

"Ardıç! İyi misin?"
Berke hemen arkadaşının yanına ilerlerken düşmemesi için destek olup arkadaşını sandalyeye oturttu.

"İyiyim sahilde üşüttüm sanırım. Ben demiştim sana o kadar ince giyinmeyeyim diye."
"Ne yapayım fena mı oldu. Çok güzel çıkmışsınız işte." diyerek gazeteyi önlerine koydu Berke.

Ardıç gazeteyi eline alırken bilindik bir gazetenin magazin ve sosyete haberlerinin yayınlandığı bir eki olduğunu gördü. Alparslan'la ikisinin kocaman fotoğrafına bakarken şokla gözleri arkadaşına kaydı.

"Oku bak ne yazmışlar." dedi Berke.

Karanlı Holding'in varisi Alparslan Karanlı Evleniyor.

Almila Türkoğlu'ndan ayrıldıktan sonra sosyetenin güzide bekarlarından biri olan Alparslan Karanlı Kelebek Sahilinde sevgilisi Ardıç Yılmaz'a evlenme teklifi etti. Uzun süredir beraber olan çift geçenlerde sosyal medyadan ruh eşi olduğunu açıklamıştı. Düğün tarihi belli olmamakla birlikte yeni yılın en çok konuşulacak düğünlerinden biri olacağı şimdiden kulislerde konuşulanlar arasında. Çifti kutluyor ömür boyu mutluluklar diliyoruz.

"Gazete olduğu için bu biraz daha resmi yazılmış tabii. Instagramdaki magazin sayfalarında Almila'yı ve Alparslan'ı ayıran kişinin sen olduğundan tut, Alparslan'ın kendi bebeğini istemediği için Almila'dan ayrılıp senle evleneceğine dair bir sürü yazı var."

Ardıç'ın duydukları karşısında gittikçe midesi bulanırken öğürerek ağzını tuttu.

"Ardıç sen iyi değilsin. Gel bir revire gidelim istersen olmadı Alparslan'a haber vereyim doktora götürsün."

"Yok iyiyim Alparslan'a söyleme çok endişeleniyor böyle şeylerde. Üşüttüğümde hep midem bulanır zaten kantinden ıhlamur alalım iyi gelir."

Berke endişeli bir şekilde arkadaşının koluna girerken ikisi kantine doğru ilerlediler. Ardıç köşedeki masalardan birine otururken, Berke hemen ıhlamur almak için kasaya doğru ilerledi.

Ardıç başını masaya dayarken "Ardıç abi iyi misin Alparslan reise haber verelim mi?" dedi bir ses. Kafasını kaldırdığında üç tane gencin ona baktığını gördü.

"İyiyim iyiyim gerek yok yorgunum sadece. Teşekkür ederim." dedi Ardıç.

"Evleniyormuşsunuz tebrik ederiz. Allah tamamına erdirsin." dedi ortadaki genç. Ardıç başını sallayarak tebessüm ederken gençler masadan ayrıldı.

Berke ıhlamuru Ardıç'a uzatırken hemen büyük bir yudum aldı karton bardaktan Ardıç.

İkili sessiz bir şekilde otururken Ardıç'ın mide bulantısı az da olsa dinmişti.

"Biraz daha iyi misin?" diye sordu Berke.

"İyiyim Berke çok teşekkür ederim."

Kafeteryanın kapısı sert bir şekilde açılırken Göktuğ hızlı adımlarla yanlarına geldi.

"Ardıç hastaymışsın Alparslan'a haber verme deyince bana söyledi çocuklar hastaneye gidelim mi?"

"İyiyim Göktuğ bir şey olmadığı için haber vermelerini istemedim zaten. Ihlamur iyi geldi."

"Tamam Alparslan gelir zaten birazdan bir kaç telefon görüşmesi vardı."

"Ne için?" diye sordu Berke.

ARDIÇ (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin