Bölüm 28: Tutunma

426 56 40
                                    

"Baba! Burada ne işin var?"

Alparslan Yusuf'un Arif'e baba demesiyle donarken Asrın halası bu bilgiyi çoktan biliyormuşcasına sessizdi.

"Ne işin var lan senin burda?" Ahmet sinirle ayağa kalkarken tam babasının yakalarından tutacaktı ki Yusuf kardeşini tuttu.

"Abi düzgün konuş o bizim babamız."

"BENİM BABAM FALAN DEĞİL! BURDAKİ HERKESİN HAYATINI MAHVETTİ ANNEMİN HAYATINI MAHVETTİ! SİKTİR GİT BURADAN."

"Ahmet oğlum..." dedi Arif bey titreyen bir sesle.

"SEN HANGİ YÜZLE BURAYA GELEBİLİYORSUN? HANGİ KÖTÜ GÜNÜMÜZDE YANIMIZDAYDIN Kİ ŞİMDİ BURAYA GELİYORSUN? SENİN YÜZÜNDEN ABLAM GENÇLİĞİNİN BAĞIRINDA EVE TIKILDI KALDI ANNEM ÖLÜMDEN DÖNDÜ. BİZ BARANLA İT GİBİ GÜNDE ON SAATTEN FAZLA ÇALIŞMAK ZORUNDA KALDIK. ALİ ÜNİVERSİTE HAYALİNDEN VAZGEÇTİ. ZEYNEP HER ÇOCUĞUN ERİŞEBİLECEĞİ ŞEYLERE HASRET ÇEKEREK BÜYÜDÜ!"

"Ahmet..." diye uyardı kardeşini Gülşah bir yandan ağlarken.

"DAHA BİTMEDİ ABLA DAHA BİTMEDİ. İÇERİDE YATAN OĞLUN VAR YA EN SEVDİĞİN ÇOCUĞUN BİRİCİK OĞLUN ARDIÇ? SENELERCE OKULA GİDEBİLMEK İÇİN ÇALIŞTI YERİ GELDİ YORGUNLUKTAN BAYILDI, HASTALANDI."

"Ben... Ben böyle olmasını istemedim."

"Nasıl olmasını istedin? Bizi beş parasız ortada bırakıp giderken ne olmasını bekliyordun? Sana eskisi gibi kollarımızı açacağımızı mı? Sen aynısın ama biz bittik Arif Yılmaz tükendik... Annem tekerlekli sandalyede sen gittiğinden beri ilk kez kendi yemeğini yiyebiliyor."

"Sevda-

"ANNEMİN ADINI AĞZINA ALMA!"

"Abi bağırma artık. Hastaneyiz." dedi Ali. Berke olduğu yerde sıçrarken uykusundan uyanmış korkuyla ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.

"Ali oğlum..."

"Seninle konuşacak hiçbir şeyim yok git buradan." dedi Ali babasına doğru.

"Ardıç'ın nasıl olduğunu öğreneyim en azından nolur."

"Tabii biz umrunda mıyız ki?" diye sordu Yusuf sinirden gülerken. "Varsa yoksa Ardıç bey. İyi haberi benden duy o zaman baba, en sevdiğin oğlun içeride ölüyor."

Alparslan hışımla ayağa kalkarken "ÖLDÜRÜRÜM LAN SENİ." diye kükredi. "ANDIM OLSUN SENİ ÖLDÜRÜRÜM."

"YETER!" diye bir ses duyulurken Alparslan biraz önce gelen hemşirenin bağırdığını gördü.

"Hastane burası sokak değil. Kimseye saygınız yoksa içeride ameliyat olan hastanıza saygınız olsun. Biraz daha kavga ederseniz güvenlik çağırıp attırırım sizi bu hastaneden."

Gürültü bıçak gibi kesilirken Alparslan halasının sakinleştirmesiyle yerine oturdu.

"Ardıç'ın durumu nasıl Alparslan?" diye sordu Asrın hanım. Alparslan başını kaldırdığında Arif Bey'in de onun konuşmasını beklediğini gördü.

"Çok kan kaybetmiş hala ve iç organları zarar görmüş. Riskli bir ameliyatmış ama doktor bebekle ikisini kurtarmak için elimden geleni yapacağım dedi."

"Bebek mi? Ardıç hamile mi?" diye sordu Asrın hanım.

Alparslan başını sallarken "Torunum mu olacak benim?" diye sordu Arif bey hafif sevinçli bir ses tonuyla.

Alparslan dik dik Arif'e bakarken Ahmet kenarda sabır çekti.

"Asrın duydun mu? Yavrumun bir yavrusu olacak. Ardıç'ımın çocuğu. Bebeğimin bebeği olacak." dedi Arif neşeyle.

ARDIÇ (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin