Nazlı Toprağın kara saçlarını okşarken, derin uykuda olduğunu belli edercesine kıpırdayan kirpiklerini izliyordu. Yüzündeki gülümseme her şeye bedeldi.Toprağı ilk gördüğü gün gözlerinin önüne düşerken kıkırdadı. Toprağı ilk gördüğünde uzun boyuna iri vücuduna şaşırmadan edememişti Nazlı. Kara gözleri yeşilleriyle ilk defa göz göze geldiğinde yalan yok bir anlığına kalbi yerinden çıkacak sanmıştı.
Ya o gün Toprak gelip seni tanımak istiyorum demese ne olurdu?
Nazlı emindi ki hâlâ bahçesindeki masada oturmuş türkü dinleyip yıldızları izleyerek gerçek aşkın onu bulmasını beklerdi.
Nazlı en sonunda düşüncelerinden uzaklaşıp uzandığı yerden kalktı, Toprak sanki onun yanından kalktığını hissetmiş gibi huzursuzca uykusuna devam ederken Nazlıda mutafağa doğru ilerlemeye başladı.
Toprak uyanana kadar kahvaltı hazırladı, bugün yayladaki son günleriydi yarın erken saatte çıkıp eve döneceklerdi. Nazlı çok özlemişti oradaki arkadaşlarını bir an önce eve dönmek için can atıyordu.
Nazlı bir anda beline dolanan kollarla yerinde sıçradığında boynuna başını koyan Toprak kıkırdadı.
"Nazlım.''
Toprağın yeni uyandığından dolayı boğuk çıkan sesi Nazlıyı mayıştırırken sırtını Toprağın sert göğsüne yasladı.
"Söyle kocacığım."
Nazlı kıkırdayarak konuştuğunda Toprak hızla Nazlıyı kucakladığı gibi tezgahın üzerine oturttu.
"Senin kocacığım diyen dillerini varya..."
Nazlı kollarını Toprağın boynuna dolarken "Ee kocacığım diyen dillerime?" Diye cilveyle şakıdı.
Toprak bugün ayrı bir cilveli olan karısına gözlerindeki şehvetle bakarken kırmızı dudaklara yaklaştı. Bir eli Nazlının kısa geceliğinin açık bıraktığı bacaklarında geziyordu.
"Sen benim sonum olacaksın bu güzellikle."
Toprak sözü biter bitmez kırmızı dudaklara yapıştığında Nazlıda ona zevkle karşılık verdi.
Toprak Nazlıyı kucakladığı gibi yatağa götürecekken Nazlı hemen itiraz etti. "Toprak o kadar kahvaltı hazırladım yemeden gidemeyiz bir yere."
Toprak Nazlıyı umursamadan ilerlerken "Onu beni baştan çıkarmadan düşünseydin güzelim." Dedi
Nazlı sonunda pes ederek Toprağa ayak uydurmaya karar verdi. Toprak Nazlıyı yatağa bıraktıktan sonra üzerine eğildiğinde şehvetle parıldayan kara gözler Nazlının kalbinin dengesini bozmaya yemin etmiş gibiydi..
~~~~~
"Toprak ya! bıraksana şu keçiyi azda ben seviyim."
Toprak Nazlıyı duymuyor gibi ondan dahada uzaklaşırken Nazlı sinirle olduğu yerde söylenmeye devam etti.
Nejla teyzeden keçileri beslemek için izin almışlardı ama Toprak Nazlının yaklaşmasına izin vermiyordu neredeyse. Nazlı sinirle söylendikçe de içinden kahkahalar atıyordu.
Sanki daha az önce güzelce sevmemiş gibi hasretle içi yanıyordu. Daha yanındayken bu kadar çok seviyordu bu kadını uzağında olsa ne yapardı?
Toprağın bir anlığına boşluğuna denk gelmesi üzerine kaçar hızla Nazlıya koşan keçiyle Nazlı kıkırdayarak yanına gelen keçiyi kucakladı.
Toprak sinirle keçiye bakarken, Nazlının kıkırtıları tüm yaylaya yayıldı. En sonunda orta yolu bulup yerdeki yeşilliklere oturup küçük keçiyi beslemeye devam ettiler.
Nazlının dizine uzanmış olan keçi yavaşça mayıştığında Toprak keçiyi kıskanıp onu kovdu ve Nazlının dizlerine kendisi uzandı.
Nazlı onun bu haline kıkırdadı. "Bir kovmadığın kalmıştı küçücük keçiyi."
Toprak omzunu silkti "Karımın dizlerine uzanacak kadar şanslı olamaz o keçi."
Nazlı belkide şimdiye kadar bakmadığı kadar aşk dolu gözlerle Toprağın kara saçlarıyla oynamaya başladığında Toprak derince nefes aldı.
"Nazlım... Gözlerin şu gördüğün ormanların renginde. Sanki annen seni doğururken bu ormanlardaki huzuru ve yaşamı gözlerine yerleştirmiş. Öyle güzel bakıyorsun ki, insan senin gözüne her baktığında huzuru ve yaşadığını en derinden hissediyor."
Nazlının gözleri yavaşça dolarken Toprak devam etti. "Gözlerini ilk gördüğüm gün anlamıştım."
"Neyi anlamıştın?"
"Senin gözlerini görene kadar yaşamadığımı. Sen o gün bana bir baktın ben yaşadığımı hissettim.. Her şey bir anda daha anlamlı gelmeye başladı. Sanki bu dünyaya senin için gelmişimde seni görmeden gönlüme almadan gitmeyecekmişim gibi..."
Toprak gözlerini kapatıp karısının dizlerinde dinlenirken Nazlı Allaha şükrederek kocasının saçlarıyla oynadı.
Hava kararırken semaverde demledikleri çayı Nejla teyze ve kocası Faruk amcayla içtiler. Faruk amca ve Nejla teyze sürekli atışarak Nazlı ve Toprağı eğlendirdiler. En sonunda evlerine dönüp uykuya daldılar.
Sonraki gün sabah olur olmaz kahvaltılarını yapıp el birliğiyle tüm eşyalarını topladılar zaten çok parça eşyaları yoktu. En sonunda Nejla teyze ve Faruk amcaylada vedalaştıktan sonra arabalarına bindiler ve eve doğru yola çıktılar.
Nazlı heycanla yerinde kıpırdanırken Toprak bir yandan yolu takip ederek Nazlının elini tuttu. Ufak bir öpücük kondurdu. "Sanki benimle baş başa olmak seni çok eğlendirmedi Nazlı hanım. Eve döndüğümüz için çok mutlusun?"
"Olur mu öyle şey Toprak ya, seninle baş başa olmakta iyide ben kızları özledim. Hem Nazlı hanım ne demek ?"
"Nazlı hanım kim ben tanımam öyle birisini benim tanıdığım tek Nazlı, Nazlım olan Nazlı."
Nazlı kıkırdayıp başını Toprağın omzuna koyduğunda araba hızla Kızılca köyüne doğru yol almaya devam etti.
En sonunda araba 2 kaltı ahşap binanın önünde durduğunda ilk olarak Nazlı indi arabadan bahçedeki Gülsüm hanım ve Güneş onları gördüğü gibi sevinçle yanlarına geldiğinde sımsıkı sarılıp hasret giderdiler.
Toprak karısını ve ailesini izlerken arkada kalıp unutulmuş olduğunu fark etti onun bu halini fark eden Ahmet bey kıkırdayıp oğluna sarıldığında beraber eve doğru ilerlemeye başladılar.
Tüm aile yer sofrasına toplanıp eğlenceli sohbetlerle yemeğe başladılar. Tüm ailesi bir arada olan Gülsüm hanım gülümseyerek "Allah huzurumuzu bozmasın." diye içinden geçirdi.
~~~~~
Merhabalarrrr ben geldimmmmmUmarım hayat çok güzeldir.
Wattysiz ne kadar güzel bilemeyeceğim ama xnmsjfkd
Ben wattyin düzeleceğine olan inancımı kaybettim arkadaşlar bu yüzden en azından wpn ile bile girmemiz imkansız hale gelene kadar bölüm yazıp yayımlayacağım.
Wattpad tamamen kapatılırsa kalan bölümlerimi çizgi studiodan yayınlayacağım hatta şuan bir bölüm yayınladım.
Vee gelelim bölümeee uzun zamandır bölüm yazmıyordum 20 gün falan olmuş çokk özledim burayı
Umarim beğenmişsinizdirr sizi çok çok seviyorumm
Tüm okurlarıma çok çok öpücük
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIZILCA
ChickLit1980 yıllarında bir köyde yaşanmış sıcacık aşk hikayesi.... "Eklemedir koca konak ekleme aman aman Nazlı da yârim yine yine geldi aklıma Nazlı da yârim yine yine geldi aklıma Nasıl Nasıl edeyim başımdaki sevdaya? Aman aman dostlar yoldan geldim, yo...