yirmi dörtt (s)

5.2K 370 30
                                    

Uyarı; bu bölüm tamamen +18 ve cinsel içerikli olacaktır lütfen rahatsız olacak kişiler bölümü okumadan geçsin.

~~~~

Düğün bittikten sonra Nazlı Toğrağın odasına çıktığında Funda da Nazlı'yı sakinleştirmek için yanına gelmişti.

"Sakin ol tamam mı Nazlı. Korkacağın hiç bir şey olmayacak sen kendini Toprağa bırak o seni yönlendirecek zaten. Şükür namazı kılmayı unutmayın. Haydi ben çıkıyorum şimdi."

Funda kapıdan çıktıktan sonra arkasından içeriye giren Melek olmuştu. Elindeki krem kutusunu komodinin üstüne bırakırken konuştu:
"Nazlı abla nenem göndermişti bunu. Sabaha ağrın olursa sürdüğünde rahatlarmışsın."

Sonra elindeki iki cam şişeyide bıraktı ve "Bunlarda güzel kokan yağlar boynuna gerdanına sürersin." Deyip göz kırpıp çıktı odadan.

Az sonra herkes evi terk edip çıktığında Toprakta kapıdan içeri girdi. Şimdi koskoca evde ikisi baş başaydı.

Nazlı oturduğu yerden kalkarken Toprak da odasındaki Beyazlar içindeki karısına aşk dolu gözlerle bakıyordu.

Nazlı karısıydı artık...

Toprağın sert ve kendinden emin adımları ilk olarak komodinin önünde durdu ve üzerinde duran içinde gerdanlık olan kutuyu aldı sonra adımlarını Nazlıya çevirdi.

Duvağı kapalı olan Nazlı alttan alttan Toprağa bakıyordu. Toprak duvağı kaldırıp Nazlının alnına bir öpücük kondurduktan sonra kutunun içerisinden çıkardığı gerdanlığı Nazlının boynuna takmak için arkasına geçti.

Nazlı saçlarını bir omzunun üzerinde toparlayıp Toprağa yer açtığında. Toprak hızla gerdanlığı Nazlının beyaz teninin üstüne taktı. Nazlının kendine has kokusunun yayıldığı tene başını yaslayıp öptüğünde Nazlı derin ve sesli bir nefes aldı.

Toprak Nazlıyı kendine çevirdiğinde heyecanla ve şehvetle ışıldayan yeşil gözler kalbini durduracak gibi oldu. Toprağın gözleri öpmekten bir an bile bıkmayacağı kırmızı dudaklara indikten sonra yavaşça Nazlıya eğildi.

Nazlının alt dudağını ağzına alıp öpmeye başladığında Nazlı ellerini Toprağın omzuna çıkardı. Yavaş başlayan öpüşme hızlanırken nefes nefese ayrıldı Nazlı Topraktan.

"Toprak namaz kılmadık."

Toprak başını Nazlının boyun gitintisine sokup bıkkınca nefes aldı. Sabahtan beridir kendini sakinleştirmeye çalışıyordu ama bu Nazlının kokusu bastırdığı tüm duyguları açığa çıkarmak istercesine Toprağı tahrik ediyordu.

Toprağın elleri Nazlının beline dolanırken Nazlıda başını Toprağın göğsüne yasladı.

En sonunda Toprak kendini zorda olsa Nazlıdan ayırıp uzaklaştı. "O zaman sen bu banyoda duşunu ve abdestini al bende aşağıdakinde alırım."

Nazlı başını salladıktan sonra arkasını dönüp kapıdan çıkacaktı ki Nazlının sesiyle durdu. "Toprak gitmeden  gelinliğin fermuarını açar mısın?"

Toprak derince yutkunup güzeller güzeli karısına döndüğünde Nazlı ona çoktan arkasını dönmüş fermuarı açmasını bekliyordu. Toprağın adımları Nazlı'nın arkasında durdu. Nazlının kahverengi saçlarını sol omzunda toplayıp fermuarı açmak için ellerini Nazlının sırtına koydu. Nazlı bu hareketle sırtını dikleştirirken Toprak fermuarı actığı her anda ışıldayan beyaz tenle karşılaşıyordu.

KIZILCAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin