"Abi, ekmeği uzatır mısın?"
"Yok sana ekmek falan. Dana gibi olacaksın yakında," dediğinde ofladım.
"Sen önce kendine bak. Benim iki katı cüsseme sahipsin. Ayrıca benim fiziğim mükemmel."
"Abinim ben senin çünkü." Son söylediğim cümleye söyleyecek bir şey bulamamıştı anlaşılan.
Abim bu lafın hemen ardından üzerime bir zeytin fırlattığında çığlık attım.
"Ya abi, şimdi de bana kahvaltılıklarla şiddet uygulamaya başladın şaka gibi."
"Sana neyle şiddet uygulayacağımı senden mi öğreneceğim? Sus köle," diyerek bir zeytin daha attı.
Ben de sinirle ona karşılık verdiğimde aramızda ufak çaplı bir savaş başlatmış oldum.
"Nimeti yerlere saçtın resmen kafir. Seni anneme söyleyeceğim." Abimin sözlerinin üzerine şoke olmuş bir şekilde ona baktım.
"Her şeyi sen başlattın!"
"İftira atmaya da başladığına göre senin karnın doymuş. Kalk da etrafı toparla. Ben de bir sigara tüttüreyim."
Keyifle söylediği bu sözlerden sonra ona dil çıkarttım.
"Sigara içtiğini babama söyleyeyim de gör sen."
"Öyle bir şey yaparsan seni şu balkondan sallandırırım." Daha önce bunu yapmayı denemişliği vardı.
"Sen beni sallandırmadan babam seni sallandırmış olur zaten."
"Enfâl, konuşmaya devam ettikçe ömrünü kısaltıyorsun çek git gözümün önünden abicim."
Abimle daha fazla uğraşmak istemediğimden odama geçtim. Yeni bir diziye başlamıştım. Oldukça güzel diziydi. Hemen kaldığım bölümü açarak izlemeye başladım.
İki bölüm izledikten sonra abim odama girdiğinde bilgisayar ekranını kapattım. Gelip de dizi keyfimi bozmasını istemiyordum.
"Ne yapıyorsun burda?"
"Odamda ne yapabilirim abi?"
"Sus cevap verme bana. Akşam benimkiler gelecek," dediğinde az kalsın bildiğimi söyleyecektim.
"İyi gelsinler abi banane," dedim umursamaz görünmeye çalışarak.
"Arya ve Belinay da gelecek. O yüzden bugünlük yanımızda oturabilirsin."
"Çok sağol abicim bana bu harika şansı verdiğin için. Nasıl mutlu olduğumu anlatamam."
"Sus bücür, hiçbir arkadaşımla samimi olmamak konusundaki kuralımızı hatırlatmama gerek var mı?"
"Yok da, Belinay kim?"
"Emre'nin sevgilisi. Evde tek kalmak istememiş, Emre de sizinle takılsın diye buraya getirecek."
"İyi, gelsin o zaman ne yapalım."
Abim sonunda odamı terk ettiğinde yarım kalan dizime devam ettim.
Akşam...
Kapının 2 dakika aralıklarla çalmasından bıkmıştım artık. Hep birlikte gelseler olmuyor muydu?
Sonunda beklediğim kişi, Asrın geldiğinde gülümsemeden edemedim. Ben abimin yanında oturuyordum. Asrın gelip benim yanıma oturduğunda abim kaşlarını çattı.
"Kızlar siz Enfâl'in odasına geçin isterseniz."
Abimin öneri adı altında verdiği emirle üçümüz de ayaklandık. Belinay'la kısa bir diyalogumuz olmuştu ve iyi bir kıza benziyordu.
Odama geçtiğimizde sohbeti başlatan ben oldum.
"Belinay, ne zamandır sevgilisiniz siz Emre ile?"
"3 ay oldu. Sizin var mı birileri?" Belinay'ın bu sorusuyla merakla Arya'nın ne cevap vereceğini bekledim.
"Benim hayatımda biri yok," dediğinde pek inanamamıştım. Ara sıra abimle birbirlerine olan kaçamak bakışlarını fark ediyordum.
"Benim de yok." Sözlerimle birlikte Arya gülecek gibi oldu.
"İkinizin de maşallahı var, nasıl hayatınızda birileri olmaz?"
Belinay'ın sözleriyle ikimiz de gülümsedik. Ama Arya'nın gülümsemesinde başka şeyler de var gibiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shawty || Yarı Texting
Short Story~ABİMİN ARKADAŞI KURGUSUDUR~ 05**: Shawty, sen bambaşka bir mevzusun Siz: Şarkı sözü müydü bu? 05**: İstediğin şarkı sözü olsun 05**: Gülüşü güzeldi kokainden exten ve en afilli seksten 05**: Bana seni hatırlatıyor Siz: Orijinali "sesi güzeldi.." i...