3.4

157 27 1
                                    

Selamlarr! Okul açıldığından dolayı yazmaya çok vaktim olmadı. Bu yüzden sizden en içten duygularımla özür diliyorum. Elimde yaklaşık 5 bölüm var. Sınırı geçtiğiniz an yeni bölümü atacağım. Bu yüzden bölümü okuyan herkes oy verip kişi başı 1 yorum atarsa kısa bir süre içinde bölüm gelebilir. Seviliyorsunuz.

(Önceki bölümlerden de oy vermedikleriniz varsa lütfen onlara da oy vermeyi unutmayın.)

SINIR: 30 OY 30 YORUM (Lütfen yorumlarınız bölümle alakalı olsun)

...

"Gerizekalı, uyansana!" Abimin tepemde dikilip kurduğu bu cümleyle gözlerimi araladım.

"Ne var abi? Ne istiyorsun?" Uykumdan her seferinde bu tarz uyandırıldığım için çok garipsememiştim.

"Kış uykusuna mı yattın? Yarım saattir sesleniyoruz sana içeriden," dediğinde mırıldandım.

Laf sokmadan bir ne olduğunu anlatsaydı her şey daha kolay olurdu.

"Kalk eve gidiyoruz. Geç oldu," dediğinde duvardaki saate baktım. Aslında çok da geç olmamıştı.

"Batu, rahat bırak şu kızı da gel! Film yarıda kaldı."

Arya'nın seslenmesiyle abim benimle uğraşmayı keserek içeri geçti. Bu gerçekten şaşırılacak bir durumdu.

Ben yatakta esneyip kendime gelmeye çalışırken biraz Asrın'ın odasını inceledim. Sade bir odası vardı.

Yaklaşık 5 dakika sonra kapı açıldığında içeriye gülümseyerek giren Asrın'ı gördüm. Onu gördüğüm her seferde bu kadar heyecanlanmam normal değildi.

"Kay bakalım yana güzel sevgilim," dediğinde tedirgin bir şekilde kapıya baktım.

Abime yakalanmaktan gerçekten çok korkuyordum. Eğer olur da bizi öğrenirse vereceği tepkilerin büyüklüğünü tahmin bile edememem rahat hareket etmeme engel oluyordu.

Yine de Asrın'a olan aşkım, abima olan korkumdan kat ve kat daha fazlaydı. Bu yüzden yana kaydım.

Asrın da yanıma uzandığında kafamı göğsüne koydum ve kokusunu soludum. O da bu sırada saçlarıma öpücükler konduruyordu.

Ona ne ara bu kadar aşık olduğumu bilmiyordum. Ne ara yanında huzur bulduğumu, güvende hissettiğimi de aynı şekilde.

Onu seviyordum. Bana hissettirdiklerini, dokunuşlarını, öpüşlerini, sesini, gözlerini, saçlarını, dudaklarını kısacası her şeyini çok seviyordum.

SINIR HATIRLATICISI: 30 OY 30 YORUM

Bir süre o şekilde kaldık. Kalbim, hem abime yakalanma korkusuyla hem de Asrın'ın dibinde olmamdan dolayı hızla çarpıyordu.

Aslında onun da kalp atışlarının benimkilerden bir farkı yoktu. Hemen başımın altında hissettiğim kalp atışları çok hoşuma gidiyordu.

Başımı kaldırıp Asrın'a baktığımda hiç vakit kaybetmeden dudaklarıma bir buse kondurdu.

Kapı bir anda açıldığında endişeyle yerimden sıçrayıp yataktan kalktım. Tüm bunları saniyeler içerisinde gerçekleştirmiştim.

Arya başını kapının ardından içeriye soktuğunda derin bir nefes verdim. Abimin geldiğini sanmıştım.

"Enfâl, abin seni çağırıyor. Sizi basmasın diye ben gelmek zorunda kaldım da," dedi son cümleyi fısıldayarak.

Arya odadan çıktığında Asrın da benim gibi ayağa kalktı. Belimden tutup sarıldığında ben de kollarımı boynuna doladım.

Yeniden eğildi ve dudaklarıma bir öpücük kondurdu. Sonra bir daha, bir kez daha ve çok kez daha.

Abimin gelme ihtimaline karşı bir gözüm kapıdayken bir yandan da ona karşılık veriyordum.

Sonunda ayrılabildiğimizde üstümü başımı düzletip abimin yanına gittim. Arya ile dış kapının orada konuşuyorlardı.

Beni görünce abim oflamaya başladı. Galiba biraz bekletmiştim. Bu yüzden alelacele Arya ile vedalaştım ve ayakkabılarımı giyindim.

Birlikte arabaya bindiğimizde derin bir nefes alarak abime döndüm. Daha fazla bu konuyu konuşmazsam içime dert olacaktı.

"Abi, Arya ile aranızda ne var?" Abim pat diye konuyu girmemden dolayı şaşkınlıktan bana döndü.

"Nereden çıktı bu Enfâl?"

"Sence neden abi? Ona karşı olan davranışlarından bile belli aranızda bir şeylerin olduğu."

"Belki aramızda küçük bir şey olabilir," dedi. Ama ben daha ayrıntılı cevaplar bekliyordum.

Tabii ki bunu soramadım. Abim bir konuyu bu şekilde kısa kesiyorsa bu, konuşmak istemediği anlamına geliyordu.

"Ne zamandan beri?" Soruma karşılık derin bir nefes çekti.

"Uzun bir zamandan beri." Cevabı beni şaşırtmıştı.

Abimin hayatında uzun süredir bir kız olmadığını biliyordum. Eğer olsaydı ve benden gizlemeyi tercih etmiş olsa bile ben bir şekilde anlardım. Bu da demek oluyordu ki Arya'ya karşı içinde uzun süredir hisleri vardı.

Abimi küçüklüğümden beri çok kıskanır, kimseyle paylaşamazdım. Ki hâlâ öyleydim. O benim her zaman en yakın arkadaşım ve en yakınım olmuştu.

Fakat şimdi onu Arya'dan kıskanmaya hakkım yokmuş gibi hissediyordum. Ondan gizli arkadaşıyla sevgili olmuşken bir de utanmadan onu kıskanamazdım.

Bu yüzden daha fazla bir şey sormayıp eve varana kadar kulaklığımdan şarkı dinledim.

Bölüm Sonu

SINIRI YENİDEN HATIRLATMIŞ OLAYIM: 30 OY 30 YORUM

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 4 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Shawty || Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin