Söz verdiğim gibi sınır geçildiği için aynı gün bile olsa bölümü atıyorum. Bu kadar hızlı geçilmesini beklemiyordum açıkçası. Neysee ben sizi bölümle baş başa bırakayımm. Keyifli okumalarr.
SINIR: 15 OY 15 YORUM (Lütfen yorumlarınız bölümle alakalı olsun)
...
Abimle Asrınların evinin önünde durduğumuzda didişerek üst kata çıktık. Zile uzanmışken abim beni durdurdu ve kendisi zile bastı.
Biraz garip bir insandı abim. İlk zile basmak istemesinde bunun kanıtlarından yalnızca bir tanesiydi. Sanki ben çalsam farklı birileri açacaktı kapıyı.
Asrın kapıyı araladığında abim koşarak mutfağa girdi. Bunu fırsat bilerek Asrın'ın dudaklarına bir öpücük kondurup hemen geri çekildim.
Malum ben kendimi bir nebze tutabiliyor olsam da aynı şey Asrın için geçerli değildi.
Birlikte mutfağa gittiğimizde çok güzel bir masayla karşılaştım. Tabii ki de abim dayanamamış ve yemeye başlamıştı bile. Gören de onu evde aç bıraktığımızı sanacaktı.
Hep beraber kısa bir süre içinde kahvaltımızı yaptıktan sonra el birliğiyle mutfağı toparladık.
"Aryacım seninle zaman geçirmeyi çok isterdim ama nezaketen şu ezik kardeşimle vakit geçirmen gerekiyor sanırsam. Eğer seni ısırmaya kalkarsa bağırabilirsin." Abimin bu yersiz şakasına karşılık gözümü devirip dilimi çıkarttım.
Arya ile birlikte onun odasına geçtiğimizde çoktan sohbete başlamıştık bile.
"Siz Asrın ile beraber mi yaşıyorsunuz?"
"Evet, ikimiz de üniversite için gelmiştik buraya beraber burayı tuttuk işte. Ama ben bir süreliğine şehir dışındaydım."
"Anladım, gün boyu neler yapıyorsun?" Onu gerçekten yakından tanımak istediğim için sorularımla darlıyordum.
"Arkadaşlarımla dışarı çıkıyoruz ama şu aralar hepsi tatile gitti. Ben de yalnız kaldım. Neyse ki sen varsın."
Ona gülümsediğimde biraz daha konuştuk. Abimle arasında olanları sormayı çok istiyordum ama önce abimle konuşmam en iyisiydi.
"Eee, siz ne yaptınız bakalım Asrın ile?" İmalı sorusuyla kaşlarımı çattım. Dün geceden mi bahsediyordu? Asrın ona anlattıysa eğer utançtan yerin dibine girerdim.
"Ne zaman?" Kendimi tutamayıp sorduğum bu soruyla Arya kahkaha attı.
"Ne zaman olacak canım? Yemeğe çıktığınız gün yani dün işte."
"Bence olan her şeyi biliyorsun," dedim Asrın ile aralarında olan samimiyeti ölçmek adına.
"Maalesef, kuzenimin ağzı o tür konularda çok laf yapmaz. Neler yaptığınızı sorduğumda aldığım tek cevap "Bundan sonra Enfâl senin yengen," diye kekoca bir şey olmuştu," dedi gülerek.
SINIR HATIRLATICISI: 15 OY 15 YORUM
Asrın'ın gerçekten böyle bir şey söylediğine inanamıyordum. Benimle konuşurken oldukça kibar ve tam bir İstanbul beyefendisi gibi takılıyordu.
Ama olsun, benimkine keko olmak bile yakışıyordu.
"Gayet iyi bir özet olmuş bence. Olay tamamen ondan ibaretti. Ben bundan sonra senin yengenim," dedim son cümleyi söylerken sesimi kalınlaştırarak.
En azından Asrın'ın aramızda yaşananları Arya'ya anlatmadığını öğrenmiştim. Yani Arya'nın yanında çekinmeme gerek yoktu.
"Tamamdır yenge hanım. O zaman ben şu abini de alıp kaçayım da siz biraz baş başa kalın," diyerek bana göz kırptı.
"Dün gece bana yeterince yardımcı oldun zaten. Kendim için seni abimle yalnız başına bırakamam. Bu kötülüğü yapamam sana."
"Sen merak etme beni. Gayet iyi idare ediyorum ben abini," dedi sırıtarak. Birazdan kıskanç kız kardeş moduna geçecektim.
"Tabi tabi biliyorum ben o idare etmeleri," dedim ben de imalı imalı.
En azından aralarındaki şeyleri anladığımı biliyordu. Benim asıl merak ettiğim şey bu olanlardan Asrın'ın haberi olup olmadığıydı.
"Ben uzun bir süre oyalarım abini. Siz keyfinize bakın," diyerek salona geçti. Bahanesini merak ettiğimden ben de peşinden gittim.
"Batu, benimle markete gelir misin? Evde yulaf sütü bitmiş." Bu sözlerin ardından abim kaşlarını çattı. Birazdan yulaf sütü ile normal süt arasındaki farkı soracağına yemin edebilirdim.
"Yulaf sütüyle normal sütün arasındaki fark ne?"
"Ya sen gel ben sana yolda anlatacağım," dediğinde abim kalktı ve kısa bir süre sonra evden çıktılar.
Asrın kalkıp bana sarıldığında güzel kokusu burnuma doldu. Beni her şeyiyle mest ediyordu.
Bakışıyla, öpüşüyle, kokusuyla, sarılışıyla...
Hemen ardından öpüşmeye başladığımızda kapı çaldı. Kapının önünden abimin sesi geliyordu. Korkuyla Asrın'a baktığımda dudağındaki rujumu gördüm.
Hemen onun ve kendi dudağımı temizlediğimde kapıyı açtı. Arya bana özür dileyen gözlerle bakıyordu.
Ona sorun yok der gibi göz kırptığımda bana gülümsedi.
"Cüzdanımı unutmuşum oğlum ya," dediğinde hızlıca salona göz gezdirdim ve koltuğun üzerindeki cüzdanını alıp ona verdim.
Asrın hemen kapıyı kapatıp bana döndü. Gözlerinde yaramaz bir ışıltı vardı.
...
SINIRI YENİDEN HATIRLATMIŞ OLAYIM: 15 OY 15 YORUM
Bölümün ne kadar erken geleceği sizin elinizde. Bu yüzden oy vermeyi ve bölümle alakalı yorum yapmayı unutmayın lütfeen💕 Son bir ricam da geçmiş bölümlerde oy vermedikleriniz varsa oy verebilir misiniz?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shawty || Yarı Texting
Короткий рассказ~ABİMİN ARKADAŞI KURGUSUDUR~ 05**: Shawty, sen bambaşka bir mevzusun Siz: Şarkı sözü müydü bu? 05**: İstediğin şarkı sözü olsun 05**: Gülüşü güzeldi kokainden exten ve en afilli seksten 05**: Bana seni hatırlatıyor Siz: Orijinali "sesi güzeldi.." i...