(Önceki bölümlerden de oy vermedikleriniz varsa lütfen onlara da oy vermeyi unutmayın.)
SINIR: 60 OY 40 YORUM (Lütfen yorumlarınız bölümle alakalı olsun)
Nokta, harf ve random gibi şeyler kullanmadan yorum yapmaya dikkat edin olur mu? Seviliyorsunuz.
...
Yine Asrın ile el ele tutuşup eve yöneldik. Asrın bir eliyle elimi tutarken diğer eliyle de hem çantamı hem de tatlı poşetini tutuyordu.
Bu hâli öyle sevimliydi ki telefonumu çıkartıp önce onu, sonra ikimizi çektim.
Telefonumu kapatıp cebime atarken bir anda Asrın'ın küfürüyle başımı kaldırdım ve aynı küfrü istemeden tekrar ettim.
Abim. Karşıdan. Bize. Doğru. Geliyordu.
Alelacele Asrın'ın elini bıraktım ve çantamı elinden aldım. Hızla arkamı dönüp koşmaya başlayacakken Asrın'ın fısıldamasıyla durdum.
"Enfâl, bizi gördü bile," diye fısıldadı.
İşte şimdi gerçekten de sıçmıştık.
Abime tekrar baktığımda kaşları çatık bir biçimde bize doğru geldiğini gördüm.
"El ele tutuştuğumuzu fark etmiş midir?" Diye sordum fısıltıyla.
"Hayır, merak etme," dedikten hemen sonra yanımıza geldi. Ben de suçlu çocuklar gibi bize kızmasını bekliyordum.
Yakalanacağımızı hiç beklemediğimden şoke olmuştum ve beynim durmuştu. Bu yüzden aklıma hiçbir yalan gelmiyordu.
"Siz ne yapıyorsunuz birlikte?" Sesi biraz sertti ama daha çok sorgular bir şekildeydi.
"Hava almaya dışarıya çıkmıştım da Enfâl ile karşılaştık. Eve giderken eşlik ediyordum ben de."
"Arya senin evde olmadığını söylemişti," dediğinde stresle dudağımı dişledim.
Abim hiç bu kadar zeki birisi değildi. Bir anda başıma dedektif kesilmişti resmen.
"Geri dönmüştüm erkenden eve işte. Şimdi de bir tur atayım dedim Batu. Neyi sorguluyorsun?"
Asrın da sert çıkışınca abim biraz daha sakinleşmiş gibiydi.
"Sen neden bu saatte dönüyorsun Enfâl?"
"Senin sözünü dinleyip 2-3 saat oturdum işte abiciğim. Aslında eve bir anda gelip süpriz yapacaktım da olmadı işte."
"İyi bakalım. Düş önüme de eve gidelim."
"Sen neden buradasın? Arya nerede?" Bu sefer de ben abimi sorgulamaya başlamıştım.
Dinsizin hakkından imansız gelir.
SINIR HATIRLATICISI: 60 OY 40 YORUM
"Şimdi bıraktım işte eve dönüyordum. O elindeki poşet ne senin?" Diye sordu Asrın'a.
Herkes çarpık sorguda gibi birbirini sorguluyordu ve böyle devam ederse ilişkimiz patlayacak gibi duruyordu.
"Of abi sanane neyse ne. Hadi eve gidelim sonra alışveriş merkezine gidelim. Söz vermiştin."
"Bir dur Asrın ile muhabbet edelim ya," dedikten sonra Asrın'a döndü. "Garip garip süslenme peşinde işte. Sabah kalkmış sabahın köründe abi illa alışveriş merkezine gidelim ben de ne yapayım kıramadım."
Abimin bir solukta uydurduğu hikâyeyi şok olmuş bir şekilde dinliyordum. Asrın da yalan olduğunu bildiği için sırıtıyordu.
Ah şimdi abim yanımızda olmayacaktı da o gülüşünü doya doya öpecektim.
"İyi yapmışsın Batu. Sen hayatımda gördüğüm en iyi abisin," dedi o da abimi pohpohlayarak.
"Sen de abim kadar olmasa da iyi bir abisin Asrın," dedim onu sinir etmek için.
Asrın tam da istediğim gibi gıcık olmuş bir şekilde bana baktı.
"Abiliğimi bu kadar beğendiysen seni kardeşim olarak alabilirim."
"Tamam salak falan ama kardeşimi sana vermem Asrın. İlla benim abiliğime özenip abicilik oynamak istiyorsan Arya yeter," dedi abim her zamanki korumacı tavrıyla.
Onlar biraz daha didişirlerken ben de Asrın'ı izlemeye dalmıştım.
Bir gün abimden numaramı çalıp bana yazmıştı ve şimdi sevgiliydik. Eğer bunu yapmasaydı belki de hiçbir zaman tanışıp konuşmayacaktık bile.
Belki de o, hep benim için abimin arkadaşı olarak kalacaktı. İyi ki böyle bir şey olmamıştı.
"Enfâl, bok mu var niyr bakıyorsun Asrın'a?"
Abimin sözüyle kendime geldim ve hemen bakışlarımı Asrın'ın üzerinden çektim. Sanırım biraz fazla dalmıştım.
"Öyle dalmışım abi. Alışverişte sana kitleyeceğim kıyafetleri düşünüyordum da," dedim şirince.
Elbette böyle bir şey düşündüğüm yoktu. Basbaya Asrın'ı kesip ona olan aşkımı düşünüyordum.
Tabii bunu abim bilse beni kaç parçaya bölerdi bilemiyordum.
"Yok öyle şey. Sana para falan yedirtmiyorum bundan sonra."
Her alışveriş öncesi bunu söylese de beğendiğim tüm kıyafetleri yine kendisi ödüyordu. Bu yüzden çok takılmamıştım bu söylediğine.
"Aynen abi aynen. Hadi gidelim," dedikten sonra birlikte yürümeye başladık. Aynı zamanda homurdanıyordu da.
Abime çaktırmadan arkamı dönüp Asrın'a öpücük attığımda o da aynı şekilde karşılık vermişti.
Bölüm Sonu
SINIRI YENİDEN HATIRLATMIŞ OLAYIM: 60 OY 40 YORUM
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shawty || Yarı Texting
Conto~ABİMİN ARKADAŞI KURGUSUDUR~ 05**: Shawty, sen bambaşka bir mevzusun Siz: Şarkı sözü müydü bu? 05**: İstediğin şarkı sözü olsun 05**: Gülüşü güzeldi kokainden exten ve en afilli seksten 05**: Bana seni hatırlatıyor Siz: Orijinali "sesi güzeldi.." i...