4.1

106 30 8
                                    

(Önceki bölümlerden de oy vermedikleriniz varsa lütfen onlara da oy vermeyi unutmayın.)

SINIR: 75 OY 40 YORUM (Lütfen yorumlarınız bölümle alakalı olsun)

Bölümü geciktirdiğim için kusura bakmayın. Haftasonu tatil için şehir dışına çıkmıştım. 2 gündür de okul yüzünden bölüm yazmaya vaktim olmadı. Bunu telafi edeceğiiim.

Nokta, harf ve random gibi şeyler kullanmadan yorum yapmaya dikkat edin olur mu? Seviliyorsunuz.

...

Abimle ilk mağazaya girdiğimizde hayranlıkla etraftaki kıyafetlere bakındım.

Omzu açık uzun kollu bir kıyafet gördüğümde koşarak oraya ilerledim. Abim de yavaşça yanıma geldi.

"Hangi rengini alayım abi? Ya da boşver, ne soruyorum ki? Her renginden alayım bir tane," dedim.

Abim korkuyla gözlerini belertti. Bir anlık da olsa böyle bir şey yapacağıma inanmıştı.

"Enfâl, seni şu mağazanın ortasına gömerim. Al bir tanesini. İkincisi olmasın."

"Bu ölüm tehtidlerinin hepsi anneme gidecek. Biliyorsun değil mi?"

"Sus bücür. Devam et alışverişine."

Abime dil çıkartıp kıyafetin bordosunu aldım. Kahvemden bir yudum alarak beğendiğim birkaç parça şeyi de abimin kucağına bıraktım.

Ben her kıyafeti ona verirken kalbi sıkışıyormuş gibi elini kalbine koydu. Açıkçası bu çok da umurumda değildi.

En sonunda deneme kabinlerine gidip aldığım kıyafetleri giyinmeye başladım. Abimi kabinlerin önündeki koltuklardan birine park etmiştim.

Kabinden çıkıp abime doğru manken gibi yürüdüm ve abimin önünde durup çevremde döndüm.

"Altındakinin bir beden büyüğünü almalısın. Onun dışında üstünü beğendim."

Kabine geri dönüp kıyafeti çıkarttım ve pantolonu abime verdim. O gidip bir beden büyüğünü alırken ben de diğer kıyafetleri giyindim.

Sırasıyla tüm kıyafetlerimi giyinip abimin onayını aldım. Önceki alışverişlerimizde mutlaka bir sıkıntı çıkartırdı ama şimdi öyle değildi.

Mutlu mutlu diğer mağazalara girdik. Ben kendime kıyafet bakarken abimin de kadın kıyafetlerini çaktırmadan incelemeye çalıştığını fark ettim.

Sanırım Arya'ya kıyafet bakıyordu. Bunu anladığımı abime söyleyip de utandırmak istemedim. Bu yüzden hiçbir şey olmamış gibi bakınmaya devam ettim.

Beğendiğim bir eşofmanı abime götürdüğümde gözleri dehşetle açıldı.

"Bunun içine senden 3 tane sığar Enfâl. Çek şunu gözümün önünden."

Harika, huysuz abim geri dönmüştü.

SINIR HATIRLATICISI: 75 OY 40 YORUM

Biraz daha alışveriş yaptıktan sonra sonunda yorulmuştum. Tabii ki yorulmam, abimin parasını yememe engel değildi.

Çok acıktığımı söyleyerek bir de kendime yemek ısmarlattırdım. Abimle yeni aldığım kıyafetlerden nasıl kombinler yapabileceğimizi konuşurken bir yandan da yemeğimizi yiyorduk.

"Abiciğim salak mısın sen? O bordo üstle beyaz eteğin çok yakışır. Eğer onları kombinlemezsen sana hakkımı helal etmem."

"Ama abi siyah şort eteğimle giyinmek istiyorum ben onu."

"Hangi siyah şort eteğin ya? Ben hatırlamıyorum."

"Geçen internetten sipariş ettiklerimden biriydi ya abi. Sen de çok beğenmiştin hatta."

"Hatırladım şimdi. Evet, o da çok güzel ama bordoyu kesinlikle beyaz eteğinle giyeceksin. Şort eteğinle de haki rengindeki üstünü giyersin."

Abimle daha fazla zıtlaşmayarak yemeğime gömüldüm. Dışarıdan yemek yemek bu hayatta bana en çok zevk veren şeylerden biriydi.

"Boğulacaksın şimdi. İç şu kolanı."

Onu dinleyerek kolamdan bir yudum aldım. Abim kendi yemeğini çoktan bitirmişti bile. O yüzden benimle uğraşıyordu.

"Abi, yemekten sonra gratise de uğramamız lazım."

"Ne yapacaksın gratiste? Daha geçen gün girip bir şeyler aldık ya."

"Rimel almayı unutmuşuz abi. Ne yapayım?"

"Salak olmamalısın. Böyle bir şeyi nasıl unutuyorsun ya?"

"Tamam abi gitmeyelim. Arya istese koşa koşa gidersin ama. Neyse, canın sağolsun senin de," dedim üzgün çıkan sesimle.

"Sus da yemeğini ye. Gideceğiz gratise de tamam."

Abimi ikna etmenin sevinciyle yemeğimi hızlı hızlı yemeye başladım. Gerçi bunun bit diğer nedeni de ber an gratise gitmekten vazgeçme ihtimaliydi.

Sonunda kalkıp gratise girdiğimde etraf çok kalabalıktı. Sanırım büyük bir indirim vardı. Çalışanlarla müşteriler kavga ederken diğer müşteriler de reyonları yağmalıyorlardı.

"Enfâl, beni gratis diye kız kavgası yapılan bir yere mi getirdin? Tezgah mı kurdun bana?" Gördükleri karşısında en az benim kadar dehşete düşmüştü.

"Aynen abi. Belki arada bir iki tane de sana çakarlar diye getirdim seni buraya," dedikten sonra derin bir nefes aldım. "Saçma saçma konuşma da çıkalım bir an önce buradan."

Abimle kendimizi zar zor mağazadan dışarıya atmıştık. Kadınların bu yüzlerini bir anda görmek biraz korkutucuydu.

Bir rimel için resmen kim vurduya gitmek üzereydim.

Abim elindeki alışveriş poşetlerini arka koltuğa yerleştirip sürücü koltuğuna geçti. Hâlâ mağazada gördüklerini atlatamamıştı.

"Orasının adı neydi Enfâl? Söyle de bir daha yanından bile geçmeyeyim. O neydi öyle? Kadınlar saç baş birbirlerine giriyordu."

Abimin bu sözlerine gülerek bir şarkı açtım ve arkama yaslanarak eve varmayı bekledim.

Bölüm Sonu

SINIRI YENİDEN HATIRLATMIŞ OLAYIM: 75 OY 40 YORUM



Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 8 hours ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Shawty || Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin