2.2

631 39 5
                                    

Erkek arkadaşlarım üzerlerinde hissettikleri abimin baskısından çok fazla muhabbet edemeseler de biz kızlarla çoktan dedikoduya başlamıştık.

"Yok ya, bence o kız çok tatlı biri," dedi diğer kızların söylediğinin aksine Berra.

"Neresi tatlı be onun?"

"Tatlı mı? Şeyma mı? Umarım dilin sürçmüştür."

"Ya kıza neden öyle söylüyorsunuz? Gayet kibar biriydi," dedi Berra. Israrla Şeyma'yı savunuyordu. Ben de aslında Berra'ya katılıyordum. Bu yüzden araya girme ihtiyacı hissettim.

"Çok kibar biri Şeyma. Biz geçen yıldan tanışıyoruz onunla. Hâlâ gördüğü yerde yanıma gelip hâlimi hatrımı sorar."

"Batu abi, arkadaşın ve onun kuzeni nerde kaldı?" Doğa'nın kırdığı potla gözlerimi irice açtım ama her şey için çok geçti. Doğa ne olduğunu anlamazken abim cebinden telefonunu çıkarttı.

"Doğru, ben Asrın'a haber vermeyi unuttum!" Abim telefonunun ekranını açtığında alelacele ne yapabileceğimi düşünüyordum. Sırf Asrın'ı sinir etmek için buraya gelmesini bir şekilde engellemeliydim.

"Abi, dur bir arama." Abim sözlerimin üzerine bana döndü. "Sence senin bu zeki ve akıllı kardeşin unutmuş mudur haber vermeyi?"

"Bir dakika, sen Asrın'a burada olduğumuzu haber mi verdin?"

"Benden kaçar mı?" dedim sevimlice. Sırf yalan söylediğimi anlamasın diye tatlı tatlı konuşmaya çalışıyordum.

"Aaa Enfal, biraz önce mesaj attığın Asrın abinin arkadaşı mıydı? Ben de diyorum bu kız neden Asrın diye birine buraya geleceğini söylüyor." Berra yalan söylediğimi anlamıştı ve devam da ettirmişti. Yine ve yine beni kurtarıyordu. 

"Enfal, abiciğim, Asrın'ın numarasının sende ne işi var?" Abimin sorusuyla dudağımı ısırdım. Bunu nasıl toparlayacaktım? O anda aklıma gelen dahiyane fikirle gözlerimin içinin parladığına yemin edebilirdim.

"Geçen gün ona gitmiştim ya, o zaman verdi işte bir şey lazım olursa arayayım diye."

"Tamam, sil numarasını." Abimin çok ciddi olduğunu sesinden belli oluyordu. 

"Eve döndüğümüzde sileyim abi."

"Şimdi sil Enfal." İşte şimdi tam anlamıyla sıçmıştım. Abimin yanında Asrın'ın numarasına girdiğim an onu Shawty diye kaydettiğimi görecekti. Bunu ne olduğunu hayatta açıklayamazdım ki zaten bilmiyordum.

"Şarjım bitti." Aklıma gelen ilk yalanımı söylerken Berra'ya yardım etmesi için kaş göz yapıyordum.

"Ver telefonunu da şarja takayım madem," diyerek yanıma geldi. Rahat bir nefes vererek telefonumu Berra'ya verdim. Çaktırmadan bana göz kırpıp içeri gittiğinde diğerlerine baktım. Abimin yüzüne bilerek bakmıyordum. 

Berra yeniden salona girdiğinde hepimize şöyle bir baktı. Kendine bir kurban aradığını fark ettiğimde gülümsedim  ve Alperen'i gösterdim. 

"Alpereeeen! Acil markete gidip bize buz gibi içecek al gel yoksa bayılacağım burada."

"Evinde hiçbir şey yok mu?"

"Olsa gönderir miydim seni Alperen?"

"Yapmışlığın var," dediğinde gülmemi durduramamıştım. Evet, Berra evde 3 çeşit içecek olmasına rağmen Alperen'e 2 tane marketi gezdirmişti.

"Gidecek misin gitmeyecek misin?"

"Tamam, İsmail'le alıp geliri beş dakikaya."

İsmail bir anda olaya dahil olunca Alperen'e sövmeye başlamıştı. Bu sıcakta dışarıya çıkmak istememesi gayet normaldi. 

İkisi kavga ederek evden çıktığında Berra sırıtarak mutfağa gitti ve elinde 2 litre limonatayla geri döndü. Bu manzara karşısında biz gülerken erkekler de Alperen ve İsmail'e üzülüyorlardı.

"Bu sıcakta çocukları boş yere yürütmeye üzülmüyor musun?" Yusuf bunu sorarken de oldukça keyifliydi aslında. 

"Ne üzüleceğim ya? Sen çok vicdan yaptıysan eşlik edebilirsin arkadaşlarına."

Doğa, Berra'nın elinden limonata ve bardakları alıp doldurmaya başladı. Bir yandan da şarkı söylüyordu.

Sohbetimize abim de dahil olmaya başladığında kendimi daha rahat hissetmeye başlamıştım. Arkadaşlarım da benim gibilerdi çünkü abim dışarıdan bakıldığında çok sert biri gibi duruyordu. Gerçi öyle biriydi ama bana karşı değildi. Bu yüzden de arkadaşlarım ondan biraz çekiniyorlardı.

Salondaki gülüşmeleri kesen zil ile kalktım. Alperen ve İsmail'in limonatayı gördüklerindeki yüz ifadelerini ilk ben görmek istiyordum. 

Kapıyı açtığımda görmeyi beklediğim en son şeyle yani Asrın ve Arya'yı görmemle sıçtığım resmi olarak kanıtlanmış oldu.

BÖLÜM SONU

Yine yeni yeniden selam, nasılsınız? Uzun süredir bölüm gelmiyordu özel hayatımla alakalı pek çok sorun yüzünden. Bunun için hepinizden çok özür dilerim. Olmadığım süre boyunca verdiğiniz oylar için de ayrı ayrı teşekkür ederim. Verdiğiniz oylar sizin için küçük bir şey olsa da benim için büyük bir motivasyon kaynağı oldu. Lütfen yorum yapmayı da unutmayın. Son olarak, yarın, olmadığım süreyi bir nebze de olsa telafi etmek için 2 bölüm atacağım. Seviliyorsunuz.

Herhangi bir sorunuz veya herhangi bir şey olursa aşağıya instagram adresimi bırakıyorum. İstediğiniz saatte, istediğiniz konu hakkında yazabilirsiniz.

İnstagram: okyanusofficiall, cikolatakozmosuoficiall (ikisine de yazabilirsiniz)

Shawty || Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin