3.2

1.2K 87 23
                                    

SINIR: 15 OY 20 YORUM (Lütfen yorumlarınız bölümle alakalı olsun)

...

"Nerede kalmıştık?" Dedi hızla yanıma gelerek ve dudağıma yapıştı. Öpüşü ne kadar sert olursa olsun ona karşılık vermekte zorlanmıyordum.

Dakikalarca süren öpüşmemizden sonra nefes nefese ayrıldık. Göğsüm nefes almanın ihtiyacıyla hızla kalkıp iniyordu.

"Seni her şeyden çok seviyorum Enfâl," dedi alnını alnıma yaslayarak.

"Ben seni daha çok seviyorum," dediğimde gülümsedi.

Gülümsemesinin üzerinden onu öptüğümde daha çok gülümsedi.

"Arya'ya abimi evden çıkartmasını sen mi söyledin?"

"Evet, sevgilimle baş başa kalmak bana iyi geliyor," dediğinde sırıttım.

"Bu baş başa kalmaların sonunda abim dayı olup çıkacak biz de göreceğiz günümüzü," diye mırıldandım.

Asrın büyülenmiş gibi bana bakarken yanına iyice sokuldum. Hemen kolunu başımın arkasından omzuma attığında yeniden kokusu burnuma doldu.

"Asrın, sana bir şey sorayım mı?"

"Sor bitanem."

"Evinde neden bir de çocuk odası var?"

"Orası kardeşime ait. Her ay 1 haftalığına ailem bana getiriyor."

"Annenler de salonda mı kalıyor?"

"Hayır, onlar kalmıyorlar. Aramız uzun yıllardır bozuk. Sadece kardeşimi getirdikleri zaman bir kaç dakikalığına görüyorum onları."

Aralarının neden bozuk olduğunu sormadım. Eğer isteseydi kendisi anlatırdı. Daha fazla üsteleyip de onu üzmek istemiyordum.

"Peki kardeşin ne zaman geliyor?"

"1 hafta sonra gelecek," dediğinde sevinçle ona döndüm.

"Ay ben bayılırım çocuklara. Şimdi bir de gelecek olan çocuk sevgilimin kardeşi. Yani onu çok daha fazla seveceğim."

"Onun da seni çok seveceğine eminim."

"Adı ne kardeşinin?"

"Asım," dediğinde isimlerinin uyumuna bayıldım.

"Ay şimdiden çok heyecanlıyım," dediğimde beni bir kez daha öptü.

"Her hâlinle kendine nasıl aşık ediyorsun beni?" Diyerek bir tane daha öpücük kondurdu dudaklarıma. Üst üste birçok kez öptüğünde gülmemi durduramıyordum.

Kapı yeniden çaldığında kapıyı açmak için ayaklandım. Asrın da mutfağa su içmeye gitmişti.

SINIR HATIRLATICISI: 15 OY 20 YORUM

Kapıyı açtığımda gördüğüm manzarayla güldüm. Abimin elinde bir sürü poşet vardı. Bir yandan da söyleniyordu.

"Şu amına koyduğumun yulaf sütünü üretenin de satışa çıkaranın da Arya'ya şu sütü keşfettirenin de," diyerek sövmeye başladı abim.

Asrın gelip poşetleri abimden aldıp mutfağa taşıdı. Abim de kendisini koltuklardan birine attığında sırıtan Arya'ya ne olduğunu sordum.

"Size zaman kazandırmak için abine 3 market gezdirdim. Daha sonra eve tam yaklaşmışken iki üç şey daha almak istediğimi söyleyip baya kalabalık bir markete soktum. Biraz pert oldu yani anlayacağın."

Ben abime değil 4 marketi gezdirmek, bakkala gitmesi için bile ikna edemiyorken Arya'nın tüm bunları yapabilmesi beni şaşırtmıştı.

2 saat sonra...

Biz Arya ile odasında şarkı söyleyip dans ederken abim içeri girdi.

"Asrın'la bizimkilerden birinin evine oyun oynamaya gidiyoruz haberiniz olsun."

"Kız var mı?" Diye sorduk ikimiz de aynı anda. O sırada Asrın da odaya gelmişti.

İkisi de başını iki yana salladığında onlara gülümseyip evden gönderdik.

Arya ile oldukça eğleniyorduk. Onun kıyafetleriyle küçük bir defile organize etmiştik. Sonra birbirimize abartılı makyajlar yapmıştık.

Şimdiyse mutfağa girmiş kek yapıyorduk. Arkada da Hande Yener'in bir şarkısı açıktı. Hem şarkıya eşlik ediyor hem de keklerimizi yapıyorduk.

Küçük bir yarışma yapıyorduk aramızda. Asrın ve abim döndüklerinde ikimiz de keklerimizi onlara tattıracaktık ve hangimizin kekinin tadı daha güzelse kazanan o olacaktı.

Açıkçası ben bu konularda pek iyi değildim. Ama Arya oldukça profesyonel görünüyordu. Büyük ihtimalle o kazanacaktı. Neyse ki derdimiz kazanmak falan değil, beraber vakit geçirmekti.

Keklerimizi fırına atıp tabiri caizse içinden geçtiğimiz mutfağı toparlamaya başladık. Fark etmeden batırmıştık etrafı.

Mutfağı toplayıp keklerimizi de soğumaya bıraktığımızda saate baktık. Abimle Asrın'ın gelmesine az kalmıştı. Biz de bu süreyi dinlenerek geçirmeye karar verdik ve koltuklara uzandık.

...

SINIRI YENİDEN HATIRLATMIŞ OLAYIM: 15 OY 20 YORUM

Oy sınırı geçilmemesine rağmen okulun ilk gününe özel bölümü atayım dedim. Okulda yaşadığınız komik bir şey olduysa yorumlara yazabilirsinizzz. Sonraki bölümde görüşmek üzere.

Shawty || Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin