3.3

377 39 33
                                    

SINIR: 15 OY 25 YORUM (Lütfen yorumlarınız bölümle alakalı olsun)

...

Bir süre sonra kapının çalmasıyla kalktım ve kapıyı açtım. Abimin eve adımını atar atmaz kurduğu cümle şu olmuştu.

"Kek mi kokuyor bu ev?"

Arya onu onayladığında abim heyecanla mutfağa geçecekken onu engelledim.

"Abi dur şimdi. İkimiz de keklerimizi getireceğiz ve siz de içinden birini seçeceksiniz."

Söylediklerime abim yüzünü buruşturdu. Mutfakta ne kadar beceriksiz olduğumu en iyi o biliyordu. Makarnayı ısıtacakken ocakta unutup yaktığım için mutfağa girmem abim tarafından yasaklanmıştı.

Arya ile keklerimizi tabaklara koyup mutfaktaki masaya yerleştirdik ve abimle Asrın'ı çağırdık.

İkisi oturduğunda önlerindeki keklere bakmaya başladılar. Bu işi biraz fazla ciddiye almışlardı. Büyük ihtimalle kendilerini Gelinim Mutfakta'da sanıyorlardı.

Abim ve Asrın önce Arya'nın kekinden birer çatal aldılar. Yüz ifadelerinden anladığım kadarıyla beğenmişlerdi.

Sıra benim kekime geldiğinde heyecanla nefesimi tuttum. Tadının kötü olduğunu biliyordum ve yüz ifadelerinin çok komik olacağına emindim.

Önce korka korka abim bir çatal aldı. Hemen ardından Asrın da aldığında ikisi aynı anda keki yediler.

Abim yüzünü buruştururken Asrın bakışlarını gözlerime sabitledi. Keki benim yaptığımı anlamıştı. Gerçi abim de anlamış olmalıydı.

"Ben buna bayıldım," dedi Asrın benim kekimi kastederken. Bu sözleriyle abim kaşlarını çatarak ona döndü.

"Hadi lan ordan. Kekin tadı bok gibi. Nasıl bayıldın?"

"Sanane oğlum, ne karışıyorsun benim seçimime? Benim damak zevkime bu kek uydu." Damak zevki benim yaptığım iğrenç kekti herhalde.

"İyi o zaman. Ben de bir önceki keki seçiyorum."

SINIR HATIRLATICISI: 15 OY 25 YORUM

Bu durumda ikimiz de kazanamamıştık. Zaten böyle bir amacımız da yoktu.

"En sondaki keki sen yaptın değil mi benim beceriksiz kardeşim?" Abimin sorusuyla başımı aşağı yukarı salladım.

"Bunu alacak olanın mutfakta üstün becerileri olması lazım yoksa aç kalabilirler," diye söylendi abim. Bunun üzerine Asrın sırıtarak bana baktı ve göz kırptı.

Şu göz kırpmalarından bir gün ya etkilenmekten ya da abimin bir şeyleri anlamasından kaynaklı ölecektim.

"Ben de çok becerikliyimdir." Asrın'ın sözleriyle Arya sırıttı.

"Evet evet bayağı beceriklidir Asrın."

"Ellerine sağlık bu arada Aryacığım. Bayıldım kekine. Kardeşime de yemek yapmayı falan öğretirsen çok memnun olurum." Abimin nazik nazik konuşmasıyla ona döndüm.

"Aryacığım öyle mi?" İçimdeki kıskanç kız kardeş yavaş yavaş ortaya çıkıyordu.

"Lafın gelişi söylemiştir abin," diyerek araya girdi Asrın. O girmese abim sert bir şekilde cevap verebilirdi.

Biraz daha vakit geçirdikten sonra üstüme bir uyku çökmüştü. Öyle ki esnemekten gözümden yaş akmıştı. Bunu ilk fark eden kişi de tabii ki Asrın'dı.

"Enfâl, ağlıyor musun?" Gözümden akan yaşı silip ona döndüm.

"Hayır, esnemekten oldu."

"Eğer çok uykun varsa benim odamda yatabilirsin."

Uykum o kadar gelmişti ki Asrın'ın bu teklifini hemen kabul ettim. Abim de bir şey söylemediğinde uykulu uykulu Asrın'ın odasına gidip kendimi yatağa bıraktım.

Bölüm Sonu

SINIRI YENİDEN HATIRLATMIŞ OLAYIM: 15 OY 25 YORUM

Shawty || Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin