1.9

1K 48 2
                                    

Odama girdikten hemen sonra kıyafetlerimden rahatsız olarak üzerimdekileri çıkarttım.

Bununla da yetinmeyip kısa bir duşa girip çıktığımda telefonumda 2 ayrı kişiden arana vardı. Asrın ve Alperen.

Üstelik Alperen 2 kere aramıştı. Bu yüzden önce onun aramasına döndüm. Bir yandan da üzerimi giyiniyordum.

Alperen çok geçmeden telefonu açtığında boğazımı temizledim ve konuşmaya başladım. "Ne oldu?"

"İyiyim Enfâl, sen nasılsın?"

"Alperen, işim var hadi uzatma da söyle."

"Akşam bizim grup toplanıyoruz."

"Nerede?"

"Geçen gittiğimiz kafe."

"Tamamdır, gelirim."

Alperen ile konuşmamız bittiğinde Asrın'ı aramak yerine mesaj attım. Doğrusunu söylemek gerekirse beni öptüğünden sonra onunla birebir konuşmaya çekiniyordum.

Siz: Efendim

Shawty: Neden açmadın

Siz: Duştaydım

Shawty: Anladım

Siz: Ne söyleyecektin

Shawty: Arya, sen, ben ve Batu akşam dışarı çıkalım mı?

Siz: Bu akşam olmaz. İşim var

Shawty: Ne işi?

Siz: Arkadaşlarımla dışarı çıkacağım.

Shawty: Hangi arkadaşların

Siz: Arya'ya selam söyle

Son mesajımdan sonra uygulamadan çıkıp telefonumu yatağıma bıraktım. Makyaj masamın önüne geçip duş sonrası bakımımı yaptım.

Yüzümdeki maskeyle odamda şarkı dinleyerek dans ederken odamın kapısı baskın yaparcasına açıldı. Bunu yapan tabii ki de abimdi. Sırıtarak yüzüme bakında gözleri irileşti ve eliyle kalbini tuttu.

"Bu yüzündeki ne," dedi dalga geçerek. Yüzümde ne zaman maske olsa aynı bu tepkileri veriyordu.

"Maske, abi."

"Ne işe yarıyor bu? Güzelleştiriyorsa boşuna uğraşma senin bu tipini estetik bile düzeltemez."

"Ailenin en iyi genlerini ben aldığım için kıskanma."

"Öz ailenin en iyi genlerini sen almışsan bilemem ama bu ailenin tek çocuğu olarak en iyi genlerine de ben sahibim." Evet, abim küçüklüğümden beri benim üvey olduğumu söyleyip duruyordu.

"Tamam abi. Çık odamdan hadi."

"Çok çirkinsin."

"Teşekkürler," dedim bıkkınlıkla.

"Kalk film izleyeceğiz."

"İşim var."

"Ne işin var? İşsizin önde gidenisin kızım sen."

"Abi, annemi çağırttırma bana."

"Onlar çıktılar." Abimin bu sözleri üzerine sıkıntıyla derin bir nefes verdim.

"Yani sen ne istersen yapmak zorundayım," dedim büyük bir kabullenişle. Bu cümlem abimin yüzünde bir gülümseme oluşmasına neden oldu.

"Aynen öyle. Kalk ve bana mısır patlat köle." Abim onu onaylamamı beklemeden odamın çıkışına yöneldi. Hemen sonra da aklına bir şey gelmiş gibi arkasına yani bana doğru döndü. "Şu yüzündeki korkunç ötesi şeyi de çıkart gel."

Abim odamdan çıkınca bakımımı tamamlayıp mutfağa geçtim. Dillendirişi biraz garip olsa da abim benimle zaman geçirmek istiyordu.

Bunun için keyifle mısır patlattım ve evdeki cipslerden birini tabağa doldurdum. Abim de içeride film seçiyordu büyük ihtimalle. Kendisi benim zevkimi kötü bulduğu için bana film falan seçtirmiyordu çünkü.

Hazırlayacağım şeyler bittiğinde salona geçtim. Abim de filmi seçmiş ve telefona bakıyordu. Kafasını kaldırıp beni o hâlde görünce sırıttı.

"Sakın kıpırdama." Ben tam nedenini soracakken abim bir anda telefonunu kaldırdı ve flaş patladı.

"Ya abi! Sil şu fotoğrafı," diyerek üzerine atladım.

"Hayatta silmem. Eğer sözümü dinlemezsen her yerde yayarım bu fotoğrafı." Abime karşılık verirsem iyice uğraşacaktı.

"Tamam, yay istersen. Birde senin sayende hayran kazanmış olurum."

Abim sanki komik bir şey söylemişim gibi kahkaha atmaya başlayınca kaşlarımı çattım.

"Kim sana hayran olacak be? Kıçıma kaş göz çizsem senden güzel olur."

"Ya abi," diyerek salondan çıktım. Yalnızca 5 saniye sonra arkamdan gelecek ve bana sarılarak şaka yaptığını söyleyecekti.

Tam da tahmin ettiğim gibi 5 saniye sonra peşimden mutfağa geldi ve bana sarıldı.

"Şaka yaptım güzeller güzeli kardeşim," dedikten sonra saçlarımın arasına bir öpücük bıraktı. "Gel, çok güzel bir film seçtim."

"Hiç şüphem yok," dediğimde hafifçe başıma vurdu.

Birlikte salondaki kanepelere yayılarak oturduk ve abim filmi başlattı. Yine ve yine korku filmi açmıştı. Daha akşam bile olmamışken korku filmi izlememizdeki amacı da anlamamıştım ama sorgulamak da istemiyordum.

Shawty || Yarı Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin