Duha: Siz şaka gibi bir ailesiniz.
Duha: 6 yıl önce beni tüm mahalleye rezil ettiniz o nişana gelmeyerek. Şimdi annen sanki ben seni terk etmişim gibi davranıyor.
Duha: Bu size son uyarım madem mahalleye geri döndünüz. Bana bulaşmayın. Adımı bile ağzınıza almayın.
Tolga: Numaramı silmemişsin.
Duha: Sence konu numaranı silip silmemem mi? Ama çok merak ettiysen Ali 'den aldım numaranı. O gece ben seninle ilgili her şeyi yok ettim.
Tolga: Bana olan aşkın da buna dahil mi?
Duha: İlk önce onu yok ettim zaten. Siz daha bu şehri terk etmeden.
Tolga: Duha her şeyin bir açıklaması vardı.
Duha: Yoktu , sen yapmadığın için olmadı. Artık da bir önemi kalmadı. Dediğim gibi ailen benden ve benim ailemden uzak dursun yeter. Başka bir şey istemiyorum. Bunu da yapabilirsiniz herhalde.
Tolga: Duha son bir kez konuşalım sana her şeyi anlatayım.
Duha: Seninle konuşacak tek kelimem dahi yok . Her şeyi yeni düzene sokmuşken sakın bana bulaşma. Yoluma çıkma.
Tolga: Duha ben seni geri kazanmadan vazgeçmeyeceğim.
Duha: Tolga .
Tolga: Efendim ?
Duha: Birazdan sana bakkalın çırağı ile bir şey yollayacağım. Eline ulaşınca haber ver.(14.32)
Tolga: Duha , geldi çırak. (14.45)
Duha: Heh işte o benim külahım. Bundan sonra bana anlatacağın şeyleri ona anlat olur mu
(Bu kişiyi engellediniz)
***
En Güzel Kızlar Bacı Sözü Dinler:Duha: *ekran görüntüsü *
Merve: Oha ama bu safsalak, gerizekalı , şerefsiz, karaktersiz, cibiliyetsiz, maymun kılıklı, odunsu hayvan ne yüzle bunları yazabiliyor ?
Merve: Hem bunun kendisi gibi olan anası senin arkandan ne demiş de sen bu kadar sinirlendin
Duha: Pazarda boş boş konumuş. Filiz teyze duymuş geldi anneme anlatırken duydum. Benden gizli konuşuyorlardı ama
Beril: Harbiden mal bu ya 30 yaşında adamsın azıcık aklın fikrin olsun. Bir de seni geri kazanacağım diyor
Merve: İnşallah Yavuz ile karşı karşıya gelmezler . Duha , Yavuz ne zaman geliyor izne?
Duha: Daha belli deği . Ben sadece annesini uyarması için yazdım zaten . Yoksa o Tuğçe 'nin saçlarını yolup eline verebilirim.
Beril: Gidersen beni de çağır. Ona o kadar sinirliyimki
Merve: Bensiz olmaz ;)
Yasemin : +1
Merve : Yasemincim nişanlından vakit kalırsa arada bize de gel
Yasemin: Ya merve biliyorsun düğün telaşı. Oradan oraya koşturuyoruz.
Duha: Sen bakma şuna, yardım falan lazım mı?
Yasemin: Aslında şey diyecektim akşam davetiyeleri falan ayarlayacağım siz de gelin beraber hem yapar hem sohbet ederiz.
Duha: Bana uyar ama akşam bir organizasyon var abimle onu kurucaz sonra gelirim.
Beril: Ben de okeyim.
Merve: Ben de gelirim.
Yasemin: O zaman akşam görüşürüz. Öpüldünüz.
Merve: Görüşürüz aşkım.
***
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayalım ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜLAHIMA ANLAT
Teen FictionDuha: Siz şaka gibi bir ailesiniz. Duha: 6 yıl önce beni tüm mahalleye rezil ettiniz o nişana gelmeyerek. Şimdi annen sanki ben seni terk etmişim gibi davranıyor. Duha: Bu size son uyarım madem mahalleye geri döndünüz. Bana bulaşmayın. Adımı bi...