3.0

3.1K 177 4
                                    

Zaman çabuk geçiyordu.  Düğüne bir hafta kalmıştı.  Biz de kızlarla beraber gelinlik ve bindallı seçmek için geziyorduk.  Annem ve Selvi anne -bu süre içinde Selvi anne ve Kemal baba demeye başladım- birazdan bize katılacaklardı.  Biz öncesinde kızlara abiye baktığımız için onlarla direkt gelinlikçi de buluşacaktık. Şoför her zamanki gibi Merve 'ydi. Bu sayede istediğimiz mağazalara gidip alışveriş yapmıştık. 

Kısa bir araba yolculuğundan sonra gelinlikçiye gelmiştik. Annem , Selvi anne ve Yavuz kapıda bekliyordu.

"Bu sıcakta kapıda beklemeseydiniz  annem." dedim yanlarına giderken.

"Olsun kızım hem biz de daha yeni geldik. Bir şey olmaz." dedi annem. Selvj anne de kafasıyla onu onayladı.

"O zaman biz içeri geçelim. " dedi Merve annemleri de mağazaya yönlendirerek. Ben de kafamı salladım. Onlar içeri girince gidip Yavuz 'a sarıldım.

"Güzelim annem seni düğünden önce gelinlikle görmeyeceğimi söyledi. Bu lütfen yalan olsun." dedi Yavuz .

"Maalesef sevgilim. Düğüne kadar azıcık sabret. Hem belki beni beğenmezsen vazgeçersin falan bunu göze alamam." dedi şaka yaparak.

"Sen o düğüne çuval ile de gelsen ben seni yine de bırakmam." dedi yanaklarımı öperken.

"Bırakmak istesen bile kendimi kapıya zincirlerim. " dedim. Bu dediğime ikimiz de gülmüştük.

"Ha bu arada güzelim eşyalar geldi bu sabah.  Babam başlarında kurmaları için bekliyor . Ben de onun yanına gideceğim." dedi Yavuz. 2 hafta içinde  evimizi boyamış eşyalarımızı almıştık. Yavuz 'ların üst katındaki boş dairede oturacaktık.  Zaten Yavuz çoğunlukla görevde olduğu için böylesi daha uygun gelmişti bize. Evdeki gerekli tadilatlarla Kemal baba ilgilenmişti.  Boya işini Yusuf ve Yavuz beraber yapmıştı. Biz de geçen hafta eşyaları seçmiştik Yavuz ile. Ayrıca annemler ile 3 gün süren bir çeyiz alışverişi yapmış resmen kıyafet dolabımı yeniden dizmiştik . Herkes bir şeyler almıştı . Hiç kimseyi almamaya ikna edememiştim. En sonunda hepsini kabul etmiştim. Tüm çeyizler yarın bizim evde mahalle kadınlarına sergilenecekti . Bunu normal istemiyordum ama annemler çok ısrar edince kıramadım.

"Tamam o zaman sevgilim. Seni daha fazla tutmayayım. Sen evimizi kur." dedim Yavuz 'a yaklaşıp yakın mesafeden konuşurken.

"Sen beni öldüreceksin bir gün. Deli oluyorum şu gülüşüne. " dedi Yavuz.  Beni daha çok kendine çekerken. 

"Hadi Duha seni bekliyoruz. Sonra cilveleşirsiniz.  " diye araya giren Merve ile ayrıldık.

"Ben artık içeri gireyim. Görüşürüz aşkım." dedim .

"Görüşürüz güzelim. Çıkışta sizi almaya gelirim." dedi ve Yavuz arabasına bindi. Ben de mağazadan içeri girdim.

"Hoş geldiniz Duha Hanım aileniz şu tarafta." dedi daha önce randevu almaya geldiğimiz zaman bizimle ilgilenen çalışan.  İsmi galiba Buket 'ti.

Annemler koltukta oturmuş kızlar ise gelinlik modellerine bakıyordu.  Benim geldiğimi gören annem konuşmaya başladı.

"Geldin mi kızım? Biz de birkaç model baktık. Eğer beğenirsen dene." dedi annem. Kafamı salladım.

Buket Hanım beni bedenime uyacak gelinliklerin olduğu tarafa götürdü.  Kabarık bir gelinlik istemiyordum . Bu nedenle gelinliklerin birazını es geçmiştim. Kızlar ile gelinlikler arasından birkaç model seçmiştik.  Buket Hanım gelinlikleri benim için kabine götürürken ben de kabine ilerledim. Yine Buket Hanım 'ın yardımıyla straplez bir gelinlik denemiştim . Yavaşça kabinden çıktım. Annemler ve kızlar koltukta kahve içiyorlardı. Beni gören annemin gözleri çoktan dolmuştu bile.

KÜLAHIMA ANLATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin