Gözüme gelen güneş ışıklarıyla gözümü açmıştım. Birkaç dakika nerede olduğumu anlamasamda kafam yerine gelince sabah erkenden yola çıktığımız ve benim çok sürmeden uykuya daldığım aklıma geldi.
Kafamı yan tarafa çevirdim Yavuz dikkatle arabayı kullanıyordu. Etraf yemyeşildi. Nereye gittiğimizi bilmiyordum ama yeşillikten anlamak pek zor değildi. Galiba Karadeniz 'de bir yerlere gidiyorduk.
Uyandığımı fark eden Yavuz anlık olarak bana döndü.
"Günaydın güzelim. İyi uyudun mu?" dedi boşta kalan eliyle elimi tutarak.
"Uyudum da. Ne kadar oldu yola çıkalı? Saat kaç?" dedim uyku mahmuru bir sesle.
"Saat öğlen 2'ye geliyor güzelim. Sen dün baya yorulmuşsun anlaşılan." dedi Yavuz. Telefonun ekranını bana göstererek.
"Hiç anlamadım valla gece de iyi uyumuştum aslında." dedim. Gece Yavuz 'un sıcak kollarında derin bir uykuya dalmıştım.
"Hem de deliksiz uyudun. Hayatımda geçirdiğim en güzel geceydi. Manzaram senin güzel yüzündü. " dedi Yavuz avuç içimi öperken.
"Yavuz sen hiç uyumadın mı? Bir de o kadar saattir araba kullanıyorsun. " dedim.
"Merak etme güzelim ben alışkınım. Hiç uyumadım değil uyudum ama senin kadar derin değildi." dedi Yavuz. Onu kafamla onayladım. Asker olduğu için 2-3 saatlik uykuyla baya dayanabiliyordu . Ben en az 6 saat uyumasam sabah ölü gibi kalkıyordum.
"Bu arada güzelim kızlar baya bir mesaj attı. En son telefonunun sesini kapatmak zorunda kaldım. İstersen bir bak." dedi Yavuz ortamızda bulunan kısımdaki telefonumu gösterirken. Uzanıp telefonu aldım. Gruptan mesajlar vardı.
***
En Güzel Kızlar Bacı Sözü Dinler:Merve:Ay bacımlar bir yorulmuşum, bir yorulmuşum(09.37)
Beril:Tabi yorulursun tüm gece o ince topuklular ile oynadın. Sana dedim spor ayakkabılarını giy diye.
Merve:O zaman kısa kalıyorum .
Beril:Şimdi canım kimin yanında kısa kaldığına bağlı yani
Merve:Yani genel olarak kısa kalıyorum kimseyle alakası yok
Yasemin:Bu kimsenin adı Tibet olabilir mi Tibet?
Beril:Suat?
Yasemin:ajkskzakgkkt
Merve:Ne alaka Tibet ya saçmalamayın?
Yasemin:Konvoyda kendi arabanda olman gereken yerde onun arabasındaydın hatırlatmak isterim
Merve:Ya o Doğukan abiden param koparmak için olan bir durum başka bir şey yok.
Beril:Tamam ,tamam inandık.
Merve:😾😾😾
Merve:Ayrıca bizim yeni gelin heralde daha uyanmadı . Baksana ses seda yok
Yasemin:E tabi yorgundur o şimdi.
Merve:Öyle düşünmemeliyim, öyle düşünmemeliyim jakskakka
Beril:Kız onlar erkenden yola çıktı balayı için
Merve:Sen nereden biliyorsun , bizim niye haberimiz yok¿?
Beril:Dün Yavuz benden rica etti fotoğraf çekimindeyken Duha 'ya valiz hazırlayabilir misin diye ondan biliyorum
Merve:Ay acaba nereye gidecekler?????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜLAHIMA ANLAT
Teen FictionDuha: Siz şaka gibi bir ailesiniz. Duha: 6 yıl önce beni tüm mahalleye rezil ettiniz o nişana gelmeyerek. Şimdi annen sanki ben seni terk etmişim gibi davranıyor. Duha: Bu size son uyarım madem mahalleye geri döndünüz. Bana bulaşmayın. Adımı bi...