1.9

3.8K 201 15
                                    

Etrafımda kızlar dönüp duruyordu. Saçımı kuzenim Leyla yapmıştı.  Kuafördü ve tam istediğim gibi olmuştu.  Makyajı ise Merve yapıyordu.  Bu konuda onun eline kimse su dökemezdi.  Beril ise bana yemek yediriyordu.  Evet yediriyordu.  Çünkü Yasemin ojelerimi tazeliyordu.

"Duha , kuşum küpeni çıkart şu halka olanları takalım teki yok küpenin." dedi Leyla elindeki küçük halka küpelerimi gösterirken.

"Hayır, gerek yok. Diğeri Yavuz 'da getirecek. O zaman onu takacağım. " dedim .

"Tamam o zaman canım." dedi Leyla ve yatağa oturdu . Hepsi benden önce hazırlanmıştı en son ben kalmıştım.

Kapının tıklanıp açılmasıyla içeri Duru ve yanında Leyla 'nın oğlu Bulut girdi.

"Abla , burada seni görmek isteyen birisi var." dedi Duru. Bulut geldiğinde uyuduğu için onu Duru 'nun odasına yatırmıştık.  Yeni uyanmış olmalıydı. 

"Hoş geldin birtanem. Gel buraya ." dedin Bulut 'a doğru. Paytak adımlarla yanıma geldi. Daha beş yaşındaydı.

"Duya sen prenses mi oldun?" dedi bana bakarak . İsmimi doğru telaffuz edemiyordu . Ama çok tatlı söylüyordu.

"Hayır aşkım. Bugün benim için özel bir gün o yüzden böyle giyindim." dedim kıvırcık saçlarını severken.

"Annecim hani Meyra halan gelin olmuştu ya Duha teyzen de öyle olacak." dedi Leyla . Leyla 'nın sözleriyle Bulut 'un alt dudağı sarkmış ve ağlama pozisyonu almıştı.

"Ay ay ay ne oldu Bulut ? Niye ağlıyorsun?"dedim sarılırken.

"Ama seninle ben evlenecektim. " dedi ve ağlamaya devam etti . Kızlar onun bu haline gülerken Leyla yataktan kalkıp oğlunun yanında geldi.

"Annecim ağlama bak Duha üzülüyor.  Hem Duha her zaman seni sevecek . Hem sen daha evlenmek için küçüksün. " dedi Leyla.

"Bana ne bana ne ben Duya ile evlenicem.  Anne lütfenn." dedi Bulut yerinde zıplarken.

"Tamam annecim evlenirsin hadi gidip üstünü değiştirelim.  Duha 'nın prensi ol tamam mı?" dedi Leyla yoksa ağlaması durmayacaktı .

"Tamam, tamam. Duya bekle beni ben gelicem. " dedi Bulut annesinin elini tutarken.  Onlar odadan çıkarken kızlarda beni hazırlamaya devam etti.  Biraz sonra makyajım bitince ayağa kalktım.  Ojelerimde kurumuştu.

"Ballarım hepinize çok teşekkür ederim. Şimdi müsaadenizle elbisemi giyeceğim." dedim onlara doğru.

Duru hariç diğerleri çıkmıştı. Duru giyinmem için bana yardım edecekti. Elbiseyi Duru ' nun yardımıyla giymiştim. Aynanın önünde son kez kendime bakmıştım.

Herkes salonda olduğu için biz de odadan çıkıp salona ilerledik. Amcam ve babam tekli koltuklarda oturmuş siyaset konuşması yapıyordu.  Abim ve amcamın oğlu Görkem masanın başında ikramlıkları tırtıklarken Leyla da onlara kızıyordu. Odayı dolduran topuklularımın sesiyle herkesin bakışı buraya döndü.

"Nasıl olmuşum? " dedim etrafımda dönerken. Bu tarz konularda utangaç bir kız olmamıştım aile içinde. 

"Peri kızı gibi olmuşsun güzel gözlüm." dedi babam.  Ardından yerinden kalkıp yanıma geldi ve bana sıkı sıkı sarıldı.

"Belki de bir yıl sonra sensiz sabahlara uyanmak ne kadar zoruma gidiyor biliyor musun? Kahvaltıda senin sandalyenin boş olması." dedi babam gözleri dolmuştu.  Benim gözlerimde dolmuştu.

"Hayır, ağlamak yok. Rıza amca lütfen şimdi değil.  Akşam ağlaşın. " dedi Merve hüzünle anın ortasına dalarken.

"Tamam , tamam ağlatmıyorum . Ben onun tek damla gözyaşına kıyamam." dedi babam.

"Oyyyy ne güzel olmuşsun benim ballı kızım." dedi annem salona girince. Elinde kurabiye tabağı vardı onu masaya bırakıp yanıma geldi. Onunla da birkaç dakika süren sarılma seansı yaşamıştık .

Herkesle sarılmıştım.  Akrabalarımın çoğu hafta içi nişana gelecekti. Sadece amcamlar buradaydı.  Komşularımız da sadece nişana katılacaktı. 

Yavuz 'ları beklerken Merve 'nin ısrarı ile fotoğraf çekinmeye başlamıştık.  En çok Bulut ile çekinmiştim.  Kimle fotoğraf çekinsem kadraja bir şekilde girmeyi başarıyordu.  En son abim , Duru ve ben fotoğraf çekinmiştik.

"Ya ben 2 cadı ile yaşamaya alışkındım şimdi biri giderse ne yapacağım?" dedi abim .

"Merak etme abicim ablamın yokluğunu hiçbir zaman sana aratmıycağım. " dedi Duru.

"Allah Allah ya . Anne ara Selvi teyzeyi gelmesinler . Vazgeçtik diyelim." dedi abim . Annem ona ters ters bakıyordu.

"Artık çok geç Doğukan 'cım çünkü geldiler. " dedi Leyla . Hepimiz hızlıca kapının önüne gelmiştik. Merve kenarda video çekmek için tripot kurmuş Beril 'in  telefonunu yerleştirmişti.  Sonra da kendisi elinde telefonu ile fotoğraf çekmek için yer bulmuştu.

Çalan kapıyla son kez bizimkilere bakıp kapıyı açtım.  Ama kapıda hiç beklemediğim bir yüz vardı.  Nefes nefese kalmış İbrahim. Kapıyı açmamla içeri girip kapıyı kapattı.

"Geliyorlar onlar asansöre bindi ben merdivenden çıktım." dedi İbrahim.

"Seni böyle bir günde yalnız bırakamazdım.  Sorunları sonra konuşuruz. "diye devam etti.

"Hoşgeldin ." dedim mutlu bir şekilde.

"Hadi İbrahim çekil kapıdan. "dedi Merve. Merve 'nin sözüyle İbrahim hemen abimlerin yanına geçti.

Tekrardan çalan kapıyla bu sefer delikten baktım. Kemal amcanın yüzünü görmemle kapıyı açtım.

Önden giren Kemal amca ve Selvi teyzenin ellerini öpmüştüm.  Onların ardından Aylin abla ve Selim abinin karısı Şebnem abla vardı. Aylin ablanın kucağında daha 6 aylık kızı Asel vardı.  Onlarla sıkıca sarılmıştık.  Sıra Ceren ve yanındaki Selim abinin oğlu Tuğra 'ya gelmişti.  Onlarla da selamlaştıktan sonra. Selim abiler ve Yavuz arkadaşları girdi. Onlara kısa bir kafa selamı verdim. En sonda ise Yavuz girmişti. Elinde pembe gül buketi vardı. 

Yavuz çiçeği bana uzatmış sonra da annemle babamın elini öpmüştü.  Diğer aile üyeleri ile selamlaşınca herkes yavaş yavaş salona ilerlemiş geriye kızlar ve biz kalmıştık.

"Çok güzel olmuşsun sevgilim." dedi Yavuz  anlımı öperken.

"Sen de çok yakışıklı olmuşsun." dedim.

"Sana layık olmaya çalıştım. Ha bu arada." dedi ve cebinden küpemin diğer eşini çıkarttı. Hafif yan dönmüştüm takabilmesi için. Dikkatlice küpeyi takmıştı.

"Teşekkür ederim hayatım. " dedim yanağımı öpüp.

En son yine Merve'nin ısrarı sonucu kameraya poz veriyorduk  ta ki abimin sesi gelene kadar.

"Haydi Damat haydiii!!! Daha kızı vermedik ."

Yavuz 'un bana dönen yüzüyle omuzlarımı silktim.  Yavuz sabır çekerek içeri girince biz de onu takip ettik. İşte şimdi başlıyorduk.

***
Arkadaşlar Yeni Bölüm Geldiiii!!!
Ayrıca güzel yorumlar yapanlara çok teşekkür ediyorum. Kısa sürede hızla büyüdük ve büyümeye devam ediyoruz. Herkese teşekkürler ♡

KÜLAHIMA ANLATHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin