• 27 ~ Secrets Revealed!

90 8 4
                                    

Bachira..

Dnešek je fakt super. Ze školy jsme mohli odejít dříve protože tam byla nějaká technická oprava a tak do konce týdne tam nemusíme.

Nečekané volno.

René se nabídl, že me hodí domů a tak jedeme. "Chutná zmrzlina?" usmál se za volantem.

"Moc! Mňam!" lízl jsem. "Ach škoda, že nemohli i ostatní kluci. Co dělají Yuta s Tomem?" řekl.

"Ach- Yuta stěhuje poslední věci k Tomovi." usmál jsem se. "Opravdu budou spolu bydlet?"

"Asi."

"To se Chuuyovi líbit nebude." usmál se René.

Jemu se nikdy nic nelíbí, hlavně když nemá u sebe Toma. To je pak furt.

Grrr- můj Tom není semnou, ja jsem zlý bleee-

"Bachi.." řekl René a já se usmál. "Ano?"

"Udržíš tajemství?" zeptal se a já se zamyslel.

No moc ne..

Ale jsem zvědavý takže :D.

"Jasně, copak?" usmál jsem se. "K výročí jsem něco malého koupil Mitsuri a potřebuju aby jsi se podíval jestli je hezký."

"Ooooo- dárečky já rád. Kde ho máš?" usmál jsem se. "Je pro Mitsuri opakuju." zasmál se.

"Ano já vím. Ale ukaž." řekl jsem a on zastavil na křižovatce. Stejně máme červenou.

Podal mi krabičku a já žasl.

"To je náhrdelník? A růžovočerný?" zeptal jsem se. "Ano oblíbené barvy od Mitsuri."

"To je nádhera. Rozhodně se jí to bude líbit." řekl jsem a podal mu krabičku že zpátky.

"To rád slyším. Ale prosím nic jí neříkej ani nikomu. Mám v tobě důvěru."

Tak to ještě nevíš jakou :D.

Yuta..

Je večer a já si donesl do pokoje poslední věci. "Tome děkuju, že jsi mě tu nechal bydlet." usmál jsem se.

"Není zač. Jsme nejlepší kamarádi takže to bude super." řekl a já ho objal.

"Zajdu nakoupit! Chtěl bys něco?" zeptal se následně a já kývl. "Mhh- ano! Prosím jidlo!"

"Hehe- jaké?"

"Sladké!"

"Ah chápu takže rohlíčky plněné čokoládou." řekl a já na něj mrkl. Odešel a zničehonic mi začal volat Bachira.

"Oh- ahoj!!" usmál jsem se do počítače. "Vítej, tak co už jsi na full time u Toma?"

"Ano jsem. Je to tu hezký!" řekl jsem a on se usmíval. "To jsem rád.. Ale mám lepší novinku."

𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼Kde žijí příběhy. Začni objevovat