• 77 ~ Panic attack on the spot..

83 4 2
                                    

Natka..

Uběhl nám jeden celý týden a my máme pár dnů do Vánoc. Ještě vůbec nevíme co si kdo bude dávat.

A nějak to musíme vyřešit. Ale vlastně to tady ve Švýcarsku bereme jako odpočinek.

"Hmm a co Andy?" usmál se Tom a my na něj s Bachirou koukli. "To se mi nelíbí." řekla jsem.

"Jistě. Jistě. A cooo hmmm-"

"Tome přestaň. Jsi vážně roztomilý ale zpomal. Je to teprve týden co víme jak na tom jsme." řekl Bachira a Tom kýval nadšeně hlavou.

Ach lepšího člověka jsme si vybrat nemohli.

"Dobré ráno." usmála se Emma. "Dobré Emmi." řekla jsem. "Dobré." řekli kluci. "Dneska jdu na plac hrát tu roli."

"Těšíš se?" usmál se Bachira. "Jasně, že jo."

"Radila jsem se s Reném a vím, že budu dobrá." řekla a já se usmála. "To je dobře, že si věříš."

"Joo někdo tě tam zaveze?" usmál se Bachira. "S Reném tam jedu a s náma jede i Nobara, Yoko, Mikey a Justin."

"Tak super." řekla jsem a ona pozvedla hrnek s kakaem které si udělala a šla nahoru.

"Ach-" povzdechl si Tom smutně. "Copak?"

"Tak moc mi chybí.." řekl. "Ale Tomeee~ nebuď takový. Tak chce trávit čas i s jinýma. Víš co? Můžeš jít s náma na nákupy. Vezmeme Yutu a třeba i nějakou holku ještě a uděláme si hezký den."

"Vážně? Poslední dobou jsem se já ptal jestli s někým nemůžu trávit čas." řekl. "Tak toho je konec jak říkal Bachi. Bereme tě."

"Tak dobře." pousmál se. "A mám další nápad na jméno!" vykřikl. "Tak povídej." usmál se Bachi.

"Co kdyby to byl kluk tak se jmenoval Akio." usmál se a mě se rozzářily oči. "Akio!! Panebože! Ano.." řekla jsem.

"To je hrozně hezké jméno." řekl Bachira. "Líbí se vám?" zeptal se. "Moc! Bude o něm přemýšlet."

Najednou měl zase radost. Oo~ :3

René..

Vezl jsem svoje kamarády na natáčení. A mám extrémně dobrý pocit z toho.

"Emmi tak co jsi připravená?" usmál jsem se. "Ano! Jsem! Stoprocentně!" vykřikla. "Nevěřím, že ses naučila být drsná." začal se Mikey smát.

"Chceš se o tom přesvědčit! Chceš? Vyhodím tě z auta při rychlosti co René řídí." řekla a vytáhla Mikeyho za triko.

"Auuu-"

"Nech mi mého brumíka." objala ho Yoko a Emma se pousmála. "Chtěl se přesvědčit." zasmála se.

"Ach jsme tady!" prohlásil Justin když jsme přijeli na parkovišti. "Jes, vystupujeme!" vyhoupla se ze sedačky Nobara.

Vylezli jsme a před vstupem do budovy na mě čekali moji tři dobří kamarádi a spoluherci.

𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼Kde žijí příběhy. Začni objevovat