• 32 ~ A test of fear!

87 7 4
                                    

Satoru..

Dnešek je velice náročný, celý den s Lucinkou se snažíme naučit naše děti pocítit strach.

Ale nějak to nefunguje.

"Tome začni křičet jakoby tě někdo bral." řekla paní učitelka. "Ale to je těžký když vím, že se nic neděje."

"Přesně a k čemu nám to vůbec je?" zasmála se Natka. "Je to důležité. Jako herci byste měli strach zahrát bez problémů." usmál jsem se.

"Strach mám akorát jen jak dojde jídlo." řekl Yuta a my se na sebe usmáli. "My ani nevíme čeho se bojíme."

"To hned můžeme zjistit Mikey." řekl jsem a vytahoval telefon. "Kam chceš volat Satoru?"

"Zavolám do centra kde se specilazují na překonávání strachu. A naše děti tam zavedeme." usmál jsem se.

Samozřejmě hned jsem slyšel akorát protesty :/.

"Ale proč?"

"Tam se setkáte se svým opravdovým strachem. Budete tam zavření po skupinkách do místnosti. Pokud uvidím, že jste pochytili pocit strachu tak vás pustím."

"A když nepochytím nic?"

"Když nic nepochytíš Emmo, tak tam zůstaneš."

Ty výrazy jsou k nezaplacení fakt :D.

Tom..

Je ráno dalšího dne a nám učitel večer sdílel souřadnice kde máme sraz. A tak jsme poprosili Reného aby nás s Yutou vzal.

"Ach já jsem ospalá."

Samozřejmě je tu i Mitsuri.

"Neasi, ještě jsme se měli setkat před tou budovou v sedm." řekl René. "Já se bojím."

"Neboj se Yuto, budeme po skupinkách. Možná budeme spolu." usmál jsem se.

"To si nemyslím."

"Budou chtít nám nahnat strach do žil. Takže i tím, že budeme rozděleni aby nebyli spolu ti co se mají nejvíc rádi. Takže já a Mitsuri a nebo vy dva nepřipadáte v úvahu." řekl René.

"Ale lásko já chci být s tebou." řekla Mitusri a začala se mu tam plazit na klín. "Mitsuri já řídím.."

"Sorry, kde se vytratila romantika." řekla uraženě. "Ach jo." povzdechl si René..

Následně jsme dojeli na místo a tam už všichni čekali. Je tu i ředitel.

"Dobrý den!" pozdravili jsme. "Tak poslední skupinka přijela." usmála se paní učitelka.

"Výborně tohle místo jsme si dnes pronajali." ukázal pan učitel. "Já tu jsem jako dozor. Moc se mi tenhle nápad nelíbil, protože vím jak je to tam děsivé."

"Tak nás tam neposílejte pane řediteli."

"Takhle to nefunguje Kocho.."

𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼Kde žijí příběhy. Začni objevovat