Yuta..
Je začátek února a za pět dnů budeme mít s mým Ranpíkem výročí.
Je tak hrozně sladký, když se na mě usměje.. Tak mám pocit, že roztaju z toho jak je krásný.
Teď jdu momentálně k Tomovi, potřebuju jeho radu. Nevím kde ho vzít.
Asi bych se měl ptát někoho kdo má vztah. Ale nikoho takového neznám z nás kluků nebo holek.
A tak mi na to zbyl Tom <3
Stál jsem před jeho domem a koukal kolem. Následně jsem zazvonil a čekal než otevře.
Ale nic. "Tome?" usmál jsem se a zaklepal. Ale neslyšel žádnou chůzi ani tak.
"Nejsi doma.." posmutněl jsem si.
"Tak budu muset zajít za někým jiným." řekl jsem smutně. A pak se zase usmál.
Tom mi náladu nezkazí :D
Mikey..
Krásné dopoledne to bylo. No i oběd..
Jenomže pak odpoledne se tu nahrnul Bachira, Chuuya a pak o chvíli později i Yuta.
"Kluci potřebuji od vás pomoct." usmál se a já dodělával kávu. "Jej, už ti narostly první chlupy?" zeptal se Bachira a Chuuya vyprskl smíchy.
"A proto nejsi můj nejlepší kamarád." řekl Yuta uraženě a já se opřel. "S čím potřebuješ pomoct lištičko?"
"Kde bych měl vzít Ranpa na naše výročí." zeptal se a já se usmál. "Oh- bereš ten vztah vážně. To je hezké." usmál jsem se a on taky.
"Vezmi ho na koupaliště a může ti skočit za krk." zasmál se Chuuya. "S váma dvěma se nikdo nebaví." řekla Emma která koukala na televizi.
"Emmi, ahoj. Kdy jsi sešla dolů?" zeptal jsem se. "Před chvílí. Ale nic tam v televizi není. Zaslechla jsem správně, že ses Yuto ptal na výročí?" usmála se.
Pro Emmu takové věci jsou velice zajímavé.
"Ano, nevím kde ho vzít." řekl a poškrábal se zezadu na hlavě. "To je lehké. Co má Ranpo rád?"
"Yutu." řekl Bachira. "Nekecej fakt?"
"No on je trochu jiný jak my. Má rád zábavu, rád si čte, je to hrozně chytrý kluk." usmál se.
"Jiný? To je úplně Tom." zasmál jsem se. "Stačí ho vzít do kavárny. Tam ti může povídat o knížkách a můžete se napít kávy nebo kakaa."
"Dobře děkuji Emmi, budu o tom přemýšlet." řekl a Emma se na něj usmála.
Emma je vážně skvělá kamarádka a sestra v jednom.
"No a proč si se o tom neporadil s Tomem. Ranpo má podobné rysy osobnosti jako Tom." řekl Chuuya.
"Chtěl jsem ale nebyl doma." řekl a Chuuya pustil hrníček na zem. "Chuuyo!!! Já dnes vytíraal!"
ČTEŠ
𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼
AventuraStřední umělecká škola v Tokiu. Sen každého mladého kluka či holky kteří mají nějaký talent. Ať je to talent ve vystupování na jevišti nebo mít talent na tanec horkým koncertem. Co když se spojí dvě třídy v jednu? Jak to bude fungovat???