Tom..
Byli jsme ve studiu a zařizovali další věci. Je docela s tím práce ale je to krásné.
"Hm- je tu někdo už?" řekl Mikey když vešel dovnitř a já vykoukl z pod gauče.
"Ahoj Tome." usmál se a za ním přišla Yoko a Emma. "Ahoj Mikey, Yoko.. Lásko.."
Objal jsem je a Emmě zvlášť dal pusu na čelo.
"Dneska sis přivstal co tu děláš?" usmál se Mikey. "Ranní ptáček jsem. Ale těch ptáčků je tu víc." usmál jsem se.
"Ještě někdo tu je?"
Otázka Yoko byla okamžitě zodpovězena když po schodech scházela Jasmine s Dazaiem.
"Tak a tady by mohli být schody klidně osvícené." usmála se Jasmine a Dazai kýval hlavou a z posledního schodu spadl. "Mmh- au-"
"Tyvole Dazaii dobré?" řekl Yuta, který vylezl ze zahrady. "Joo-" řekl až zpěvným hláskem.
"Ty jsi mi ale nemehlo. Sedni si na gauč. Teda jestli ho Tom s Yutou dali na správné místo." řekla Jasmine.
"Už skoro. Jen Yuta se v polovině sebral a šel vybírat vedle do večerky snídani." zasmál jsem se.
"Omlouvám se, ale snídani jsem už snědl." zasmál se. "Achjo.." povzdechla si Jasmine a Mikey mi pomohl dotáhnout gauč ke stěně a Dazai si sedl.
"Holky pojďte nahoru, s něčím mi pomůžete." řekla Jasmine a Yoko a Emma šly za ní.
"Tyvole Dazaii ty jsi úplně nemožný poslední dny." řekl Chuuya co kontroloval elektřinu u zásuvek.
"Jak to myslíte?" řekl a byl zmatený. "Noo, jsi jako brouček." usmál jsem se.
"Jo jsi z té Jasmine úplně pryč. Jakože totálně mimo." podotkl Yuta. "Když ona je tak překrásná."
"Dazaii ovládej se. Co ty kecy, že nezapomeneš nikdy na Nancy." připomněl mu Chuuya.
"To už neplatí. Nezapomenu na ní. Bude v mém srdci ale.."
"Ale?" zeptal se Mikey.
"Jasmine je super holka a hrozně se mi líbí." řekl Dazai a lehl si zamilovaně na gauč.
"Achjo to ta láska nepřípustná." řekl mile Yuta.
Reo..
Byli jsme dopoledne doma a to já, Nagi, Bachira a Natka s Shinobu. "Kluci co to hrajete?"
"Je to nějaká nová hra, Nagi přinesl konzoli." řekl Bachira. "Ach nechápu logiku kluků. Proč mají potřebu hrát videohry?" zasmála se Natka.
"Protože je to zábava." dodal Nagi. "Hele?" sešla dolů po schodech Nobara. "Ano?"
"Mitsuri je v pokoji?" zeptala se. "Měla by být proč?" zastavil jsem hru a my se podívali na holky.
"Děje se něco?" zeptal jsem se. "Ano, slyšela jsem, že si pouští smutné písničky a znělo to jako kdyby brečela." řekla Nobara a my se zvedli a šli s holkama nahoru.
ČTEŠ
𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼
MaceraStřední umělecká škola v Tokiu. Sen každého mladého kluka či holky kteří mají nějaký talent. Ať je to talent ve vystupování na jevišti nebo mít talent na tanec horkým koncertem. Co když se spojí dvě třídy v jednu? Jak to bude fungovat???