Emma..
Je další den a my jsme momentálně na letišti. Letíme pomalu domů :D.
Nebo ještě ne. Musíme projít kontrolami a tak dále. Ale docela se těším zpět do Tokia.
"Ach takže jste spolu teda jo?" usmála se Shinobu. "Ano." objímala Yoko, Mikeyho.
"Tak to je pěkný aaaa-" usmívala se Natka. "Takže tolik párů jo tady?" zeptal se Dazai.
"A my furt jsme sami." smál se Chuuya. "Ale kluci vždyť vy si někoho najdete časem." usmál se Tom.
"Joo já jsem taky pořád sám. A když tak to dáme dohromady spolu." zasmál se Yuta.
"Nee prosím ne!" zasmál se Chuuya. "Ach Tome- prosimtě pojď semnou." řekla jsem a on vstal a šli jsme dál od ostatních.
"Co se děje?" řekl smutně. "Jen pojď."
"Ale kam? Co se děje?" zeptal se znova a ja ukázala prstem. "to je-"
"Jop.. Mitsuri s Reném.." řekla jsem a přiblížili se. "Včera to bylo hezký. Po tom vystoupení.. jak jsme zapadli k sobě."
"To teda. Slib mi, že přijedeš někdy.." řekla Mitsuri a já nemohla skoro ani dýchat.
"Rád bych ti to slíbil..pokud bude volný termín.. rád.."
"Ach-" posmutnila si Mitsuri. "Hele už musím jít.. ehm Emmi, Tome.." řekl René a my přišli ještě blíž. "Ano?"
"Postarejte se mi o Mitsuri.." řekl a my na něj koukli a kývli. "Spolehni se." dodal Tom.
To je tak smutnéééé!!!
"Mějte se hezky.. a držte mi palce.." řekl a naposledy Mitsuri políbil..
Pak se rozešel a přes ochranku prošel a už jsme ho ztratili očí. "Je pryč.." řekla Mitsuri a Tom i já jsme ji chytli z jedné strany za rameno.
"Bude lépe Mitsuri.." řekla jsem a ona mi spadla do náruče a začala plakat..
Panebože tak tohleto nedávám.. Mitsuri neplakej..
Yuta..
Seděli jsme nadále v čekárně a já jablečný koláč. Když v tom ke mě přisedl Chuuya s Dazaiem.
"Hm?" koukl jsem na ně. "Um my se chtěli omluvit-"
"Ne ty ses chtěl omluvit." řekl Dazai a Chuuya protočil očima. "Já se chtěl omluvit.. za to, že jsem.. řekl to co jsem řekl. Nemyslel jsem to tak, že bys nebyl partner kterého bych si představoval. Jen s kamarádama nechodím."
"Takový podobný argumenty měl i Tom a dívej má Emmu." zasmál jsem se.
"Haha- pravda."
"To je jedno.. jsi pěkný a hodný. Ale až přijedeme chci si najít pěknou holku." řekl jsem a oni vytřeštili oči.
"Počkej a co Ranpo?" vyřítila se i zezadu Natka s Bachirou. "To jsou jen mé sny, že bych ho chtěl někdy vidět. Ale možná se seznámit s nějakou ženou by nebylo špatné."
ČTEŠ
𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼
PertualanganStřední umělecká škola v Tokiu. Sen každého mladého kluka či holky kteří mají nějaký talent. Ať je to talent ve vystupování na jevišti nebo mít talent na tanec horkým koncertem. Co když se spojí dvě třídy v jednu? Jak to bude fungovat???