Lucka..
Stáli jsme se brzo ráno nad tělem Emmy která spala. Je tady tři dny a je pořád velmi zmatená.
"Ach- tak mladá holka.." řekl Satoru nešťastně. "Nechápu proč to někdo udělal.." dodala jsem.
"Neposkytl jsem klukům a holkám dostatečnou podporu." začal soptit pan Hanemiya. "Achjo-"
"Není to vaše chyba.. jestli si je našel ten nepřítel z druháku.." řekla jsem. "To se ti řekne Luci, ale ostatní jsou v koncích. Bojí se vycházet ven. Tom je zavřený v pokoji neustále.. mám o ně strach.." řekl pan Hanemiya.
"Potvrzujeme." přišel dovnitř Reo, Nagi a Nobara. "Děti dobré ráno." řekl Satoru a oni pokývli.
"Mmmh-" začala Emma zvedat ruce nad hlavu.. "Emmi- přišli jsme na čas." usmála se Nobara.
"Ach- dobré ráno?" je pořád velmi zmatená chudáček. "Přišli jsme tě všichni navštívit." usmál se Reo.
"Reo? Nagi? Nobaro? Pane učiteli, paní učitelko.. pane Hanemiyo.." zacala a po nás koukat a pousmála se.
"Jak je ti Emminko?" pousmála jsem se. "Každým dnem lépe. Ale neviděla jsem už tři dny Toma ani Mikeyho."
A my na sebe koukli. Věděli jsme co se děje, ale Emmu zatěžovat tím nemůžeme.
Chuuya..
Stál jsem nad ránem u pokoje Toma. "Fakt nechce vylézt z postele?" zeptal jsem se Yuty. "Nepustil mě tam ani večer. Spát jsem spal na gauči.."
"Tome!" zaklepal jsem se. "Vypadni!!" vykřikl a my se lekli. "Tome nemůžeš se tam schovávat!"
"Vypadněte!!! Oba dva!!" vykřikl znova a za náma přišel Mikey. "Co se děje kluci?" zeptal se a my ukázali na dveře a Yuta se k němu naklonil. "Tom je tam."
"Achjo je zničený tím co mu Emma řekla.." řekl smutně a zaklepal na dveře po třetí.
"Tome, notak.. to jsem já.. prosimtě uklidni se." řekl a nic se neozvalo ale otevřely se dveře.
"Uklidnit se??? Zbláznil ses?" řekl a Tom měl kruhy pod očima a byl celý roztřesený..
"Já se mám léčit.. abych byl schopný dalších aktivit.. a mezitím se mi podlomila psychická stránka."
"Tome uklidni se.." řekl jsem.. "Jste hrozní. Říkali jste že to bude super když se zamiluju do Emmy.. ale je to hrozný pocit teďka momentálně."
"Vztah přináší i svá nízká úskalí.." pousmál se Yuta. "Běžte pryč.. za Emmou nadále nepůjdu."
Zabouchl dveřmi a my se na sebe podívali..
Chudák malý..
Dazai..
Byli jsme na dopolední procházce s Jasmine. A drželi se za ruce. "Mám tě moc ráda Dazaii.." usmála se.
"Já tebe taky." řekl jsem radostně. "Takže to teda spolu zkusíme?" zeptala se. "Rád."
"Tak dobře." dali jsme si první pusu a pak se odtáhli. Oba jsme se červenali. Je to roztomilý.
ČTEŠ
𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼
AdventureStřední umělecká škola v Tokiu. Sen každého mladého kluka či holky kteří mají nějaký talent. Ať je to talent ve vystupování na jevišti nebo mít talent na tanec horkým koncertem. Co když se spojí dvě třídy v jednu? Jak to bude fungovat???