• 61 ~ A new chapter begins.

86 5 2
                                    

Yuta..

Ahooojte přátelé. Je tady nový školní rok a pro nás ten poslední. A co jiného by se mohlo dít, samozřejmě rutina všech rutin.

"TOME!!" vyskočil jsem z postele.

7:45 a já furt doma...

"TOMEEE!" usmál jsem se znovu ale neviděl ho v pokoji.

Hm, žeby byl dole?

"TOME! TOME! TOME! TOME!" křičel jsem a běžel dolů a tam byl Bachira s Natkou.

"Co řveš proboha?" zasmála se Natka. "Kde je Tom? Musíme do školy!" řekl jsem vystresovaně.

"Tom není tady. A my do školy chodit nemáme dnes máme setkání u pana Hanemiyi." řekl Bachira a já se nadechl.

"A to mi kdo kdy chtěl říct?" zeptal jsem se naštvaně. "Tom ti to včera říkal, že nemáš vstávat."

"Ach vy jste chytří. A vy tu děláte co?"

"Hej jsi mimo. Však jsme přišli včera večer, že tu přespíme."

"Ajo.. já jsem ze všeho tak zmatenej. Už nechci žádný změny jasný?! Stačí, že pan ředitel už není ředitel.."

"Ano ale z našich učitelů se stávají ředitelé školy. A to je přece super." usmála se Natka.

Jako ano.. ale... Hmmm..
Pan Hanemiya je Pan Hanemiya..

Mitsuri..

Byla jsem u sebe doma a užívala si, že se můžu válet u sebe v posteli. Ale někdo semnou chtěl chatovat.

Zapla jsem notebook a viděla v kolonce známou tvář.

"Ahoj!" usmál se na mě René. "Ale ahoj, tak co Švýcarsko dobrý?" usmála jsem se. "Jo fajn, neměl jsem čas na nic. Musel jsem se zabydlet."

"Vím stěhováci mi tu odtud brali věci." řekla jsem a on se usmál.. "Pořád myslím na naší společnou noc.."

"Ty jsi romantik. Hned bych po tobě skočila ale nějak jsi tisíce kilometrů daleko."

Zase to klasický musí kazit :D.

"Nojo furt. A moment ty nejsi ve škole?"

"Nejsem.. jen Emma s Tomem byli povolání kvůli něčemu. My máme sraz odpoledne s panem Hanemiyou."

Zajímá mě proč nešel místo Toma jakože Mikey. Dávalo by to smysl přece jen je Mikey leader stejně tak Emma.

"Oh no.. už nejsem součástí vaší třídy."

"Ach René. Neber si to tak. Vždyť zachviličku budeš hrát ve velkém seriálu! Co chceš víc! Víš co? Na mě na ostatní kašli. Teď jsi ty. A my zazáříme ale ty tu možnost máš už teď!"

Těmhli slovy jsem mu vykouzlila úsměv na tváři.

Pořád o sobě pochybuje.

𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼Kde žijí příběhy. Začni objevovat