Nobara..
Seděli jsme o obědovce venku a povídali si o našich už tak krásně rozjetých kariérách a životech :D.
"Takže s Bachirou budete mit debut ještě tento rok?" pousmála se na mě Emma.
"Ano bude to parádní a skvěle!" vykřikl Bachira. "Dáme do toho všechno." řekla jsem. "A co ty Emmo.. a ty Mikey.. jak to zvládáte?" pousmála jsem se.
"Co jako?" zasmál se Mikey. "Nooo, to co se stalo s Tomem." řekla jsem tak abych je nějak nenaštvala.
"V pořádku." pousmála se Emma a my s Bachirou na sebe šokovaně koukli.
V pohodě? Jak po rozchodu můžeš být v pohodě?
"A mluvili jste o něčem spolu mimo ten rozhovor večer?" zeptal se Bachira. "Ani ne. Celý týden jsem ho neviděla spíše." zasmála se.
"Mikey co ty na to?"
"Je mi to líto. Chtěl jsem aby Tom patřil do naší rodiny. Ale tak co už." povzdychl si. "Hele já ho mám pořád ráda. Ale nemůžu mít všechno." dojedla Emma a s Mikeym vstali a odešli zpátky dovnitř.
"Co si o tom myslíš Bachi-?" zeptala jsem se ho. "To co Emma řekla Tomovi? No nelíbí se mi to. Tom měl problém si přiznat city. Aby Emmu podruhé neodepsal."
A když se bavíme o Tomovi tak ho právě vidím jít k nám.
"Tome!! Pojď k nám!" pousmála jsem se a on na nás koukl a ohlížel se kolem. "Mikey a Emma odešli před chvílí."
"Aha dobře." pousmál se a sedl si. "Tak co jak se ti vede? Neměli jsme možnost spolu mluvit a teď jsme měli oddělené hodiny." usmála jsem se.
Jenomže jeho výraz moc nadšený fakt nebyl.
"Je mi hrozně."
"Jak Bachiro můžeš žít bez Natky?" zeptal se a Bachira protočil očima. "Takhle." začal se hned na to šíleně usmívat. "Bolí to co?"
"Jo bolí Nobaro.. ale zdají se mi strašné sny.. a kvůli nim se musím vyhýbat Mikeymu.."
"Vyhýbat Mikeymu?" zeptala jsem se. "Jo dnes se mi zdálo, že mě vyhodili z naší třídy na žádost Mikeyho."
"Ale prosimtě to by si Mikey nikdy nedovolil."
"Hmm-" řekl smutně a všichni dál jedli.
Je mi ho hrozně líto no..
Yuta..
Byla dopolední hodina a my dělali pracovní listy. Dnes chybí Chuuya s Dazaiem.
"A proč ti dva chybí?" zasmál se pan učitel Gojo. "Dazai je nějaký nemocný." řekla smutně Jasmine.
"To chytl z toho vašeho líbání." řekla Natka vtipně. "Ale mě nic není." zasmála se. "No právě."
Nati notaaaak.. nebuď ostrá :D.
ČTEŠ
𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼
AdventureStřední umělecká škola v Tokiu. Sen každého mladého kluka či holky kteří mají nějaký talent. Ať je to talent ve vystupování na jevišti nebo mít talent na tanec horkým koncertem. Co když se spojí dvě třídy v jednu? Jak to bude fungovat???