• 63 ~ The Best Manager

86 5 2
                                    

Emma..

Bylo ráno a já se vzbudila. A klasicky se chtěla přitulit k mému méďovi.

V tomhle pokoji pro tři je jedna manželská postel a jedna oddělená. Na té spí Yuta.

Ale nikoho jsem v posteli poslepu nenašla a tak jsem otevřela oči. "Tome?" zeptala jsem se.

"Yuto kde je-"

Yuta tu ale taky nebyl..

"Hm?" začala jsem přemýšlet. Však je sobota..

Koukla jsem na telefon a bylo teprve navíc sedm ráno. Kde jsou ti dva zase? :D.

Je možný, že venčí Bellu a Chimmyho.

Vyšla jsem z pokoje a slyšela zezdola snad fotoaparáty?

"Co to je?" zeptala se Shinobu a vyšla unaveně z pokoje s Mitsuri. "Vůbec nevím ale dělá to hrozný randál." řekla Mitsuri a já kývla.

"Zní to jako by v našem obýváku byly paparazzi." řekla jsem a z pokojů vyšla i Nobara, Natka a Yoko.

"Co tu tak řvete?" zeptala se Natka. "Jo je sobota já chci spát!" vykřikla Nobara. "Ale dole se něco asi děje-"

"Co to povídáš Emmi.." zeptala se smíchem Yoko. "Tak poslouchej." řekla jsem a začaly se opět ozývat fotoaparáty.

"Tam kluci fotí cosik?" zeptala se Mitsuri. "Nikdo z nich fotoaparáty nemá."

"A co v telefonu?" zasmála se Natka. "Ale v telefonu ti to neudělá takový výrazný zvuk." řekla Shinobu.

"Pojďte dolů se podívat." řekla Yoko.

Rozešli jsme se dolů a tam nás trefil malém zrak.

Nobara..

Sešli jsme dolů a viděli náš obývák plný fotografů a fotili v kuchyňce která byla naaranžovaná zrovna Mikeyho a Toma. "Co to sakra je?" zeptala se Emma.

"To je tvůj brácha a tvůj méďa." zasmála se Natka. "Ale ne kluci, Nati! Ale ti fotografové!"

"Ale holky dobré ráno." pozdravil nás pan Hanemiya. "Dobré.. co se to děje?" zeptala se Shinobu.

"No coby? Začínáte pomalu spadat do hudebního průmyslu a škola se vás začíná tak trochu vyhýbat." usmál se a my se na sebe dívali.

"Pane Hanemiyo! Ale je sobota! Co tady dělají tihle fotošašci." řekla jsem unaveně.

"Nejsou to žádní fotošašci, Nobaro. Jsou to nejlepší fotografové v Japonsku. A přijeli po domluvě naší skvělé manažerky." řekl a do domu hlavními dveřmi přišla Jasmine s ostatními kluky.

Aha tak už je mi to jasné.

"To zařídila Jasmine?" zeptala se s šokem Emma. "Jistě."

"Tak výborně ukažte!" prohlásila Jasmine a podívala se k fotografům na výsledné fotky.

"Povedly se?" zeptal se Tom. "Ano ale na pár fotkách Mikey vypadá, že si chtěl kýchnout."

𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼Kde žijí příběhy. Začni objevovat