Mikey..
Sedíme v chatce u Toma a Emmy. Mají jí nejhezčí :D.
"Dnes vydává skupina S Class své album." začal skákat nadšením Yuta. "Těším se na to. Je to jejich druhé album." řekl Tom a dával na stůl tyčinky.
"Ham ham ham jídlo!" vykřikla Mitsuri a s Natkou začaly ujídat. "Heeej dost vy dvě!" pleskla je Yoko po hlavě.
Je moc krásná :D.
"Au Yoko!" vykřikla Natka. "Chovejte se aspoň jednou normálně." řekla Emma a objala Toma.
"Hele kde je René?" zeptal se Chuuya. "S učiteli. Něco řeší." usmála se Mitsuri.
"Ale jsou docela dlouho pryč. René říkal, že s ním chtěli mluvit kolem čtrnácté hodiny odpolední to je už osm hodin pryč." řekl Dazai.
"Tak se to asi protáhlo a je to něco důležitého." pokrčila rameny Shinobu. "Pravděpodobně."
"Hele víte vůbec, že jsme s Tomem na jedné písničce s klukama spolupracovali?" zeptal se Bachira a Tom ho chytl za pusu.
Cože??????
"Cože jste?" vykřikl jsem. "Ale Bachi to mělo být překvapení. Ty jsi fakt strašný v tom udržení tajemství." protočil očima a Bachi mu olízl tváře.
"Promiň mazlíku." zasmál se. "To vážně kluci? To je hustý." vyjekla Yoko. "Ano je to tak."
"A jak se píseň jmenuje?"
"Uvidíte." mrkl Bachira a já sedl s Yutou k Tomovi který se trochu urazil.
Bobi klidd..
René..
Sedím ještě teď už skoro v jedenáct večer v chatce u učitelů a jsem ze všeho hrozně nesvůj.
"Ano to jsme my!" vykřikl do telefonu pan učitel.
"Jo půjdu do soukromí." usmál se a šel ven před chatku. A já koukl na paní učitelku.
"Vážně to musí být?" zeptal jsem se. "René je to tvá neuvěřitelná šance. Takhle můžeš prorazit!"
"Ano ale co přátelé a co Mitsuri?"
"To už je druhá věc, musíš se rozhodnout." řekla a já se zvedl a přemýšlel.
Ach já jsem si tak nejistý..
"René víš.." usmála se na mě. "Je vždy šance, že se s ostatníma spojíš v pozdějších letech. Chápu, že nechceš upřednostnit přátelé a přítelkyni před přáním tvých učitelů a práce." řekla a já se na ní usmál.
"Kdyby šlo jen o kluky nepřemýšlím.. pochopili by to. Ale já s Mitsuri chci založit někdy rodinu a když bych odjel tak se semnou rozejde." řekl jsem smutněji.
Najednou jsem viděl jak mě paní učitelka šla rychle obejmout.
"René vše dopadne dobře. Není konec.." vykřikla a já se zase pousmál.
ČTEŠ
𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼
PertualanganStřední umělecká škola v Tokiu. Sen každého mladého kluka či holky kteří mají nějaký talent. Ať je to talent ve vystupování na jevišti nebo mít talent na tanec horkým koncertem. Co když se spojí dvě třídy v jednu? Jak to bude fungovat???