Tom..
Probíhá druhý týden prosince a my se už pomalu všichni těšíme na vánoční prázdniny.
"Ahoj Tome." zamával mi Yuta a já se usmál. "Ahoj, bráško." pohladil jsem ho po hlavě.
"Oh- hodný na mě jako vždy. Tak to mám rád." objal mě a já protočil očima.
Já jsem milý na každého kdo není Chuuya :D.
"Okkotsu, mladý James.. Vás jsem hledal." řekl ředitel za náma a my se usmáli. "Zdravíme."
"Ano ano." oplatil nám pozdrav úsměvem.
Mě a Yutu má hodně rád. Mě ještě víc, no ale-
To je jedno :D.
"Potřeboval bych po vás abyste mi udělali menší laskavost." usmál se a my kývli. "Co by to mělo být pane řediteli?" zeptal se Yuta.
"Určitě víte, že budou vystoupení pro rodinu a příbuzné a my potřebujeme dva kluky na moderování." usmál se a my se na sebe s radostí koukli.
"To by bylo úžasné, opravdu můžeme?" zeptal jsem se. A on kývl. "Jasně, jste moji oblíbení studenti a celá vaše třída je něčím specifická."
"Takže berete to?" zeptal se a my kývli. "Tak dobře napíšu si vás. A ještě vám dám info."
Tak tohle bude mega!
Mitsuri..
Ve škole jsem byla klasicky samozřejmě dříve, protože než začne výuka tak se z toho mrazu musím zase uvnitř zahřát..
Jinak bych vůbec nedávala pozor.
"Kluci!! Mám skvělou zprávu!" usmál se René ale pak si všiml, že jsem tu sama. "Ah- to jsi ty. Kde jsou kluci? Yutu a Toma jsem viděl u skříněk."
"Hele nevím, zkus se podívat z okna, možná odletěli do teplých krajin." usmála jsem se.
"Strašně vtipné." protočil očima a za ním otevřel dveře Chuuya s Bachirou. "Aaaa- dobré ráno René, Mitsuri." usmál se Bachira když si zívl. "Dobré."
"Kluci hádejte kdo dostal na starost vystoupení za naši celou třídu." řekl pyšně a já nastražila uši.
"Ty??" zeptal se Bachira nadšeně. "Anoo!"
"Wow tak to koukám. Vánoční představení je další možnost jak se ukázat." řekl Chuuya a sedl si.
"Mhm- Vždy to tak bylo.. Minule za naší třídu vybrali Mikeyho. A teď já." usmál se a já vstala.
"Hele a co my? To jako my nedostaneme prostor?" zeptala jsem se. "Už jsme jedna třída, ne dvě. Takže je jen jeden zástupce." řekl Chuuya.
"To je hnus. Měla jsem to slíbené, že po Emmě půjdu tento prosinec já!" řekla jsem naštvaně.
"Smůla, já jsem lepší." usmál se René a já ho praštila. "A to jako v čem?" začala jsem se ironicky smát.
ČTEŠ
𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼
AdventureStřední umělecká škola v Tokiu. Sen každého mladého kluka či holky kteří mají nějaký talent. Ať je to talent ve vystupování na jevišti nebo mít talent na tanec horkým koncertem. Co když se spojí dvě třídy v jednu? Jak to bude fungovat???