Kazutora..
Sedíme právě v prostroech Gandara Music s panem ředitelem Matsunem a mými dětmi.
"Takže každý si vybral zvíře pro svého maskota?" usmál jsem se. "Jistě." usmála se Emma.
"Takže zrekapitulujeme si to. Takže začneme holkama." oznámil a koukl na mě a já začal číst holky.
"Takže Emma si vybrala vránu." usmál jsem se. "Proč vránu takové obyčejné zvíře." zasmála se Natka.
"Vrána je vedoucí vůdce smečky.. ale já jsem hodná jsem vrána domácí." usmála se hrdě.
"Spíš vrána Tomácí." opravil Yuta a všichni se začali smát až na Toma a Emmu.
Bylo to vážně vtipné :D.
"A jak se bude jmenovat právě tvůj maskot?" zeptal se pan Matsuno. "Emely." usmála se a my byli překvapení tak hezkým jménem.
"Krásné, dál." řekl pan Matsuno a já mohl číst. "Shinobu má za maskota motýla."
"Motýl jako vážně?" zasmála se opět Natka. "Hele ty ani nezpíváš!" vykřikla. "Motýl je hezké zvíře." usmál se na Shinobu, Mikey.
"A jméno?"
"Shely." usmála se. "A bude tvůj maskot kluk nebo holka. Shely může být obojí."
"Pane Hanemiyo určitě holka." pousmála se. "Jistě dobře. Teď ty Mitsuri." řekl jsem.
"Hmm já mám papouška. Je barevný a krásný jako já." řekla a já se zasmál. "Takže papoušek a maskot že?"
"Mitzi." usmála se a já kývl a zapsal to. "Tak to jste vy holky a vaše skupina nese název?"
"Echo Ellit." usmála se Emma a Chuuya s Dazaiem se začali smát. "Co to je za jméno skupiny?"
"Hej nechte je. Však je to pěkný!" praštil do nich Tom a oba dva se ztišili. "Máme ptačí maskoty. Takže ptáci většinou dělají hluk ale mají příjemný hlas. Dávají někdy i vědět co se děje díky svému pronikavému hlasu. Proto Echo a Ellit protože jsme odlišné od jiných zpěvaček." usmála se Shinobu a mě se ten název velmi líbil.
"Krásný vážně krásný!" usmál jsem se a i pan Matsuno byl nadšený. "Výborně holky u vás máme všechno co potřebujeme. Mmm- s Jasmine se presuňte za Kaisukem." ukázal pan Matsuno a holky spolu odešly.
Teda krom Nobary, Natky a Yoko.
"Kam šly?" usmál se Yuta. "Fotit vizuální fotky které za tři dny vydáme pro fanoušky ať ví na koho se těšit." mrkl jsem na ně. "Mm- my chceme taky!"
"Jistě ale nejdříve stejný proces jako u holek."
Chifuyu..
Poslouchal jsem co kluci si vymysleli je to zábavné. "Takže Mikey?" zeptal se pan Hanemiya.
Ikdyž je tady nový tak musíme udržovat prostě nastavenou autoritu. Ikdyž Tom mi už jednou omylem řekl jménem.
ČTEŠ
𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼
Phiêu lưuStřední umělecká škola v Tokiu. Sen každého mladého kluka či holky kteří mají nějaký talent. Ať je to talent ve vystupování na jevišti nebo mít talent na tanec horkým koncertem. Co když se spojí dvě třídy v jednu? Jak to bude fungovat???