Bachira..
Je středa. A to je střed týdne.
Jak nečekané viďte.
A já stojím u své skříňky a dávám si do ní věci. "Ale ahoj opičko jak se máš?" řekla Natka a sní šla Emma, Mikey a Shinobu.
"Hm- vtipný. Mám se dobře a co ty odpade?" řekl a Natka se na mě začala šklebit.
"Ah- kde je Yoko?" přerušila naší debatu Shinobu. "Vůbec nevím říkala, že má pro nás překvapení." usmála se Emma a já jí zahlédl.
Ale s někým se držela za ruku.
"Panebože-" vykřikla Natka když je viděl. "Co se děje?"
"Ona- chodí.. chodí.. chodí.."
Ok tohle je velmi vtipný!
"Ahojte holky, kluci.. Tohle je můj nový přítel." řekla a my na něj koukli. "Ahoj, jak se jmenuješ?"
"Tak lidi tohle je Yamaguchi." usmála se a ten kluk začal koukat po Natce. "Nati to jsi ty?"
"Ne-" schovala se za Mikeyho. "Hele co je? Nešahej na mě!" vykřikl a já se zasmál.
"Ty znáš Natku zlato?" usmála se Yoko. "Noo víš my-"
"Neříkej to!!" vykřikla. "Spolu chodili."
Ohhh- tak to je gól!!
"Takže ty! Chodíš s bývalým přítelem od Natky?" zeptal se Mikey. "Ano.."
"To musím říct klukům." utekl a já se opřel o skříňku. "Takže Nati ty jsi chodila s Yamaguchim?"
"Jo, promiň.." řekla Natka a ona se usmála. "Ale však to je už dávno ne?" řekla a já se koukl na Emmu a Shinobu ty vypadaly zvědavě.
"No před dvěmi roky. Než jsem sem nastoupila." řekla a Yamaguchi chytl Yoko za pas.
"Neboj se Yoko, teď mi jde jen o tebe. S Natkou to nebylo ani moc vážný."
"Jo protože je k ničemu viď?" zasmál jsem se. "Bachi!" vykřikly holky.
"Ne, ale je to už dávno. Pomalu půjdu, stavím se za tebou po škole." dal jí polibek a my pomalu šli do třídy. "Nati dobrý? Je to asi těžký co?"
"Ne jsem v pohodě, vážně." usmála se.
Nevěřím tomu, že Natka chodila s takovým hezkým klukem. To ten kluk byl šáhnutý ne?
Emma..
Přišli jsme už i s Yoko do třídy a tak jsme se rozhédli po třídě. "Ahojte-"
"Huh?" vykřikla jsem když jsem viděla kluky a Mitsuri spoutané. "Co se vám stalo?"
"Mitsuri se vsadila, že by s náma vydržela být 24h v kuse. Tak jsme to vyzkoušeli." zasmál se Yuta.
"Bude to easy. Půlka dne bude ve škole a pak doma nic těžkého." usmála se. "Jsi prašťená? Jsou to kluci."
"A co Nati tím chceš říct." řekl Bachira který jako jediný s kluků byl s náma. "Nic.."
ČTEŠ
𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼
AdventureStřední umělecká škola v Tokiu. Sen každého mladého kluka či holky kteří mají nějaký talent. Ať je to talent ve vystupování na jevišti nebo mít talent na tanec horkým koncertem. Co když se spojí dvě třídy v jednu? Jak to bude fungovat???