Mitsuri..
Je krásný červnový den. Blíží se nám konec druhého ročníku a my už se těšíme na prázdniny v Paříži.
"René.." usmála jsem se když jsme jeli v autě. "Ne Mitsuri na nákupy dneska nejedeme."
"Ach jo." řekla jsem smutně. "Musim se stavit do školy k večeru zase. Takže jedeme domů."
"Ale René- nákupy jsou taky moc důležité!" usmála jsem se a začala hledat něco v telefonu.
"To věřím." dodal a chvíli jsme jeli a pak René začal řvát. "Ne!! nee!!" vykřikl a do něčeho jsme narazili.
"Co to bylo?" zeptala jsem se. "Já nevím ale snad ne člověk." řekl a parknul to mimo cestu.
Vystoupili jsme a já si přikryla ústa. "CO JSI TO PROBOHA UDĚLAL!!" vykřikla jsem..
"Víš koho jsi srazil??" zeptala jsem se a on nahlédl. "Sakra to snad ne!"
René co budeme dělat..
Emma..
Seděla jsem doma s ostatníma. "Už víte hoši jakou písničku zahrajete poslední školní den?" zeptala se Yoko. "Víme bude to pecka." řekl Yuta..
"A my se budeme taky moc jít podívat?" zeptal se Justin. "Jistě." řekl Tom a Justin mě radostí zalehl.
"Heh dvojníku převal se zpět." řekl jsem a Tom se na mě trapně usmál.
Snad si nic nemyslí..
"Hele René mi volal dvakrát." řekl Bachira když přišel z koupelny. "Zavolej mu možná na nás chcou navštívit." dodal Yuta.
Jediný Mikey zatím nic neřekl. S Kokem a Inupim hrál Scrable. Dazai, Chuuya, Shinobu jsou ještě ve škole.
"René ahoj! Co se děje?" zeptal se. Bachira chvíli stál a pak se mu podlomily nohy. "Co si?" řekl a my ho s Tomem přichytili. "Jo pojedeme za váma.."
Bachira to típl a v jeho očích se objevil strach.
"Bachi co se stalo?" zeptala se Yoko. "Tomu neuvěříte.."
"A co?" otočil se Mikey. "René jel s Mitsuri domů a na přechodu srazili člověka." řekl a my se lekli.
"A jsou všichni v pořádku?" zeptal se Justin. "Kéžby. Ten člověk na přechodu byla Natka.."
To snad ne.. To nemyslí vážně.
"Naše Natka?" zeptala jsem se. "Jo!"
"To snad ne." stiskla jsem tričko od Bachiry a myslela na to jak se asi teď musí mít hrozně.
"A zavolali záchranku?"
"Jo Mikey zavolali, míří do nemocnice." řekl Bachira a musel si sednout. "Kriste pane." držel se za hlavu i Yuta.
"Někdo by měl tam měl vyrazit." řekl Mikey. "Já pojedu. Vezmu po cestě ty tři koně co jsou v restauraci."
ČTEŠ
𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼
AdventureStřední umělecká škola v Tokiu. Sen každého mladého kluka či holky kteří mají nějaký talent. Ať je to talent ve vystupování na jevišti nebo mít talent na tanec horkým koncertem. Co když se spojí dvě třídy v jednu? Jak to bude fungovat???