Tom..
Je poslední týden našeho pobytu ve Francii. A přichází i náš slibovaný velký vystoupení..
"Tak dětičky naše!" usmál se pan učitel Gojo. "Tady je velké pódium a prostor kde na vás přijde během vašeho vystoupení skoro až deset tisíc lidí."
"Cože tolik, paní učitelko?" řekl zmateně Yuta. "Jistě, broučku." usmála se.
"Je to tady. Je vám jasné že je to hudební vystoupení. A tak musím dát Natce nebo Yoko úkoly. Ale my si poradíme mrk." řekl pan učitel.
"A já taky! Já taky neumím zpívat." zasmál se René. "Ano ale tebe si Mitsuri vybrala na hudbení vystoupení. Budeš a ní tančit."
"Tak to chce odvahu tyvole." zasmál se. "Ale notak René, vždyť nejsi žádné poleno."
"Uvidíme.."
"Takhle přemýšleli jsme, že by celým programem provázeli dva moderátoři. A nějak i komunikovali s pódiem."
"A tak jsme vybrali Bachiru a Natku."
"Natku??? Pffff-" začali se René, Dazai a Chuuya brutálně smát. "Co je vtipného na tom, že mám být moderátorka?"
"No jen, že nevycházíš s lidmi." zasmála se i Shinobu. "Vycházím. Jen s opicema ne." vyplázla na kluky jazyk.
"Neřeš to! Bude to skvělý. Konečně se ukážeme v plném světle i spolu." usmál se Bachira a objal Natku.
Aby se jednoho dne Bachira nespálil.
"Tak bylo by fajn kdyby jen Mikey nepsal texty písniček. A tak víme, že Tom a i Emma umí psát."
Oooo lichotka~
"Mě to ale nevadí pane učiteli." usmál se Mikey. "Já bych to chtěla zkusit. Můžu Mikeymu pomoct." řekla Yoko a Mikey se na ní usmál.
"Hmm tak jistě, proč by ne." usmála se paní učitelka. "Složité písničku kterou zazpíváte vy všichni."
"Dobře rozumím." usmál se Mikey.
"A jinak Tome a Emmo. Vy byste mohli využít vaší lásky a nazpívat písničku společně ale pomoct i Bachirovi, Yutovi, Dazaiovi, Chuuyovi, Shinobu a Mitsuri.
"Um já zvládnu sama. Když nám René odjíždí chci aby tohle vystoupení mělo nějaký význam a aby šel ze mě. Co Tom a Emma můžou vědět o nás dvou víc než my dva."
Wtf? :DDDDD.
"To co nám vypráví Bachira s Natkou, úplně stačí." zasmál jsem se. "Vole-" zasmál se René.
No co máme to furt na talíři.
Emma..
Sedla jsem si k večeru na pláž s bločkem papíru a se svým přítelem. "Hmm hele víš vymyslet písničku do čtyř dnů to je naše specialita." řekl a já se usmála.
"To je.. už dnes jsme pomohli Yutovi."
"Jes a Dazai a Chuuya mají písničku připravenou už delší dobu takže ti mají postaráno."
ČTEŠ
𝐓𝐚𝐥𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐓𝐨𝐤𝐲𝐨 🎤🎼
PertualanganStřední umělecká škola v Tokiu. Sen každého mladého kluka či holky kteří mají nějaký talent. Ať je to talent ve vystupování na jevišti nebo mít talent na tanec horkým koncertem. Co když se spojí dvě třídy v jednu? Jak to bude fungovat???